Poging tot diefstal

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
pieter
75 cc
75 cc

Poging tot diefstal

Bericht door pieter »

Vandaag Zondag hebben ze geprobeerd mijn FJR te stelen in de Limburg ( Hechtel )op de parking van een meubelzaak.

Juliette en ik gingen na een half uurtje terug naar buiten en als ik mijn Alarm afzette gaf het Alarm de melding dat het was afgegaan ?..
raar vond ik dat ????? maar ja kan altijd ietsje zijn met de elektronica he
Helm op en klaar voor vertrek ,NEEN HOOR IK KON MIJN SLEUTEL NIET MEER VERDRAAIEN ?????
En van het een het ander
Raar het stuurslot ??? stuur staat in het midden
Hier klopt ietsje niet dacht ik
Is de reserve sleutel geprobeerd
Ook niets
Terug afgestapt helm af en eens gekeken naar het slot en?.
En ja het was volledig afgebroken

Ik ging eens vragen in de winkel dat er iemand iets gezien of gehoord had en een van de dames aan de kassa wist mij te vertellen dat ze er mensen in het zwart gekleed gezien had aan mijn moto maar dacht dat het de eigenaars waren ??tot het alarm afging dan waren ze plotseling verdwenen met de ( zal wel oosterzon zijn denk ik )

De Politie gebeld en is terplaatse geweest die wisten te vertellen dat ze net een paar kilometers verder van een diefstal kwamen maar daar was de motor verdwenen.

Er toerde een bende motor pikkers rond in de Limburg .

Dus jongens ( alles op dubbel slot en ALARM OP HE )[/b][/b][/b]
Den Boete
Clublid
Clublid

Bericht door Den Boete »

De klootzakken moesten ter plaatse verstenen !
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
pnobels
Clublid
Clublid

Bericht door pnobels »

Het enige positieve is dat ze er niet in geslaagd zijn er mee weg te bollen... Jammer dat je nu nog een brok miserie en kosten hebt om alles terug in orde te krijgen... Ik hoop dat ze die ellendelingen ooit eens te pakken krijgen... Gewoon handen afhakken moeten ze die...
janeman
125 cc
125 cc

Bericht door janeman »

Zoals eerder al vermeld gelukkig heb je uw motor nog.jammer van de onkosten natuurlijk.
De grens streek is altijd al een knelpunt geweest op dat vlak zeker de grens met Nederland.
Deze maand stak er nog een special bij motoren en toerisme ter preventie van motordiefstal
Ik hoop dat die kerels snel tegen de lamp lopen maar gewoonlijk zijn ze veel sneller weg dan ze gekomen zijn en vrij goed georganiseerd
Hoplijk ben je snel teug aan het bollen en vallen de kosten nog mee.
groetjes Jan
webcommerce
125 cc
125 cc

diefstal

Bericht door webcommerce »

Jammer genoeg heerst er in Belgi? (eigenlijk in heel europa) al jaren een "bescherm de crimineel" politiek.
Als je een dief betrapt en slaat hem op zijn gezicht wordt jij aangeklaagd wegen "slagen en verwondingen"...
Mensenrechten komen enkel ter sprake als het gaat over de rechten van criminelen...
Slachtoffers blijven in de kou, nu ook weer. Hoe groot is de kans dat ze dit krapuul oppakken?
Quasi nul, en dan nog, papiertje invullen en ze lopen weer los. Let wel, dit is geen kritiek op de politie, die doen wat ze kunnen, de schuldigen hiervan is de politiek.
Een jaar of 20 geleden betrapke een vriend en ik, 2 krapullekes die mijn autoradio aan het stelen waren, ruit ingeslagen, alles al losgetrokken...
Eentje stond op de wacht en die is kunnen gaan lopen, die andere :twisted: heeft het pak rammel van zijn leven gehad.
Natuurlijk een pv laten opstellen maar nooit nog iets van gehoord.
Droom en realizeer je dromen, zonder dromen ben je hersendood. (Onestep Lifestyle)
Gesloten