Blijkbaar algemene malaise in Belgie. Ik ben ook al zo'n vier a vijf weken aan het wachten... Bij notter (NL) waren ze toen wel te verkrijgen... Voor de prijs die je voor die Autocom componenten betaalt zou je nochtans betere service mogen verwachten...
@Hans,
ik heb nog nen MP3 speler voor de muziek maar die weigert me te vertellen hoe ik moet rijden
@Peter,
Ik heb ondertussen vernomen dat er eerder een kabel te verkrijgen was maar dat zich daar een probleem met het geluid voordeed.
Daardoor moesten ze iets nieuws ontwikkelen. Vandaar de wachttijden.
edje schreef:@Hans,
ik heb nog nen MP3 speler voor de muziek maar die weigert me te vertellen hoe ik moet rijden
@Peter,
Ik heb ondertussen vernomen dat er eerder een kabel te verkrijgen was maar dat zich daar een probleem met het geluid voordeed.
Daardoor moesten ze iets nieuws ontwikkelen. Vandaar de wachttijden.
Grtjs
(kan al terug een beetje lachen)
Inderdaad, de originele kabel verminderde het volume van de zumo wat niet echt een voordeel is
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..." www.coppenshans.be
hallo.
ik heb 3 weken geleden een zumo 550 aangeschaft en er een scalarider teamset bijgekocht
en dat werkt perfect.zumo gaat perfect mp3 speler gaat perfect en het vrouwtje kan er ook mee van geieten.
+ telefoon en alles via bluetooth.
en het leukste geen kabels meer.
voor mij geen kabels meer.
groetjes a & m