Deze morgen stond ik precies om 9:30 op de afrit Mechelsesteenweg in Leuven, komende van richting Aarschot, voor het rode licht achter een Blauwe FJR met mijne Pickup (L200 Mitsubichi). Iemand van hier ?
Voor de verbaasden, jaja normaal rijd ik met de motor met zulk weer, en zeker richting Leuven op dat uur, maar ik werd ergens in kostuum + stropdas verwacht, en niet in een motorpak
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Daar juist 16u30 A12 Merksem richting Antwerpen nen doktoor op ne silverstorm (MUG 040 ),16u45 Niel A12 terug ne silverstorm reed richting Antwerpen , 16u55 N17 richting carpool in Puurs een groepje van 7 en voorop nen ocean depth , 17u N17 ne ocean depth sloeg af richting Liezele . Iemand bekend Kon zelf nie zwaaien want ik was met mijnne paarsen ufo op de baan
vandaag dinsdag 17/04 om 16.38u aan de kerk in Anzegem nen grijzen fjr met ne witten helm en een fluor hesje , en dan om 16.45u aan de kerk in Kluisbergen nen bordeaux fjr .
raar twee maal aan eeen kerk zouden de pastoors mss ook met nen fjr rijden
Honda four f550 -Suzuki GS-750 -Kawazaki ZX-10 -BMW R1100GS Desierto
YAMAHA FJR1300A - BMW R1200GSA
Vandaag nen Dessert-Metalic gezien in Kessel. Zo ene zonder dat hendelke aan de linkerkant van het stuur.
En met nen sticker erop van FJRijders.
Denk dat die heel weinig geslapen heeft de afgelopen nacht want was er gisteren nergens geene BBQ waar dat hem nog een rondje moest opdoen ofzo
Zal ook meteen de reden zijn waarom ik er geene heb van mogen drinken
Lucske
ISRA# 23440
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come
N50° 58.485 E4° 57.834
Gisteren tijdens Fietsen voor MS werd de begeleiding verzorgd door The Wingmen en er reed een dame mee met een grijze FJR. Dit bleek achteraf de ex-Stropke FJR te zijn. Hij ziet er nog steeds als nieuw uit en de vriendelijke motard(e) is er nog steeds super tevreden over
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Lucske schreef:Vandaag nen Dessert-Metalic gezien in Kessel. Zo ene zonder dat hendelke aan de linkerkant van het stuur.
En met nen sticker erop van FJRijders.
Denk dat die heel weinig geslapen heeft de afgelopen nacht want was er gisteren nergens geene BBQ waar dat hem nog een rondje moest opdoen ofzo
Zal ook meteen de reden zijn waarom ik er geene heb van mogen drinken
Lucske
@ Lucske
De peroon waarover je het hebt zal zeker gezien hebben dat jij genen dorst had god weet wat je de dag ervoor allemaal weer gedronken had
Ik moet wel zeggen dat je zicht nog goed moet geweest zijn want je hebt de kleur en de stickers goed opgemerkt, juist met den hendel aan de linkerkant had je het moeilijk want daar moest je aan gaan voelen om te zien dat die er echt wel niet was
Groetjes,
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen