Heeft er iemand al problemen gahad met DAM uitlaten in Duitsland.
Het weekend van de verkiezingen

Groetjes,
peter
Moderator: Abeloos
Toen we de ijfelrit gereden hebben van motorist (denk ik) hadden wij Magneto, en FJRider onze dempertjes geplaats en Elstaff had zelfs zijn DAM's eraf gehaald en de originele terug geplaats.....webcommerce schreef:Goedemorgen allemaal,
Heeft er iemand al problemen gahad met DAM uitlaten in Duitsland.
Het weekend van de verkiezingenzit ik in het Zwarte Woud en vroeg mij af of ik in de problemen kan komen met mijn DAM uitlaten, maw storen zijn zich aan de muzikaliteit ervan?
Groetjes,
peter
Ha de Dolf,Dolf schreef:Haqllo
Kan er mij iemand zeggen wat een stel DAM-uitlaten kost vooreen FJR bwj 2006
Anders, gebruik de zoekfunctie en geef DAM in, je krijgt wel wat resultaten. Voor de prijs en de sound moet je het zeker niet latenBig Jomb schreef:Ha de mannen,
effe de link:
http://www.damexhaust.com/products2.htm
Prijzen voor de RVS dempers: ? 400 voor de ronde en ? 450 voor de ovale (heb ik ook en vind ik ook het mooiste)
Carbon: ? 600 voor de ronde en ? 650 voor de ovale.
Titanium: ? 700/? 750 (dacht ik toch)
Ik heb gezien dat ze nu ook kevlar uitlaten hebben, maar die prijzen ken ik niet, in elk geval stukken goedkoper dan Devil's, LeoVinci's of welke dan ook en handmade in mijn eigen limburg, kwaliteit dus![]()
![]()
![]()
Slukes
Neenee ik houd ze komen der nie meer afDen Boete schreef:Dolf schreef:Haqllo
Kan er mij iemand zeggen wat een stel DAM-uitlaten kost vooreen FJR bwj 2006Misschien verkoopt 'El Staff' de zijne wel, hij durft er toch niet mee rijden !
![]()