he Witse, het is inderdaad de bedoeling om WEGKAPITEIN te zijn het tussenj de trukkers rijden dat doen andere motorijders. Normaal zouden er ongteveer 20 kapiteins meerijden waaronder enkele van de FJRijders. Als jullie willen dan kan ik het parcours jullie bezorgen op GPS. Ook niet vergeten om om 11.30 terplaatse te zijn
Als je de route hebt Roger, stuur hem dan maar door, we zullen er op tijd zijn.
Hopelijk komt er s'morgens een deftige briefing, en zijn er genoeg wegkapiteins, want gasten die hun polleke opsteken in de hoop dat het verkeer gaat stoppen zie ik genoeg rondrijden. Is het eigen verzekering meebrengen, of wordt de groep verzekerd vanuit de inrichters ?
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Als ik zaterdag alles verhuisd krijg dan ben ik er zondag toch bij.
De kans zit er dik in dat dit gaat lukken.
Dus om 11.30 in de transportlaan in Genk.
Spreken wij (FJR-rijders) ergens af om samen tot het vertrekpunt te rijden?
Mvg,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..." www.coppenshans.be
Zeg mannen rijden er zondag ook vrouwen mee want dan komt sonja ook mee , maar ze ziet da ni zitten om alleen als vrouwke daar bij te zijn . Ge weet dat de vrouwen graag . Tot zondag
Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Waarom ni die heeft geen schrik op de motor ze ook al rijd ik eens wat vlugger . Het is niet de bedoeling om wegpiraat te spelen he . Maar als er geen andere vrouwen bij zijn komt sonja ook ni mee ze .
Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Is het wel aangeraden van de vrouwen mee te nemen achterop als we wegkapitein moeten spelen?
Ik heb daar mijn bedenkingen bij qua veiligheid.
Groeten,
Hans
Helaba ik en vicky zijn ??n op onze FJR en qua veiligheid g??n enkel probleem we hebben de curcus wegkapitein samen gevolgd en hebben van de lesgevers positieve reacties gekregen dus ........ (er zal al zeker en vast ??n vrouwke aanwezig zijn )
Kan er iemand de route eens doorsturen a.u.b en zijn er al afspraken gemaakt waar we samen komen ?
Greetz,
Magneto
Wij zijn een avontuurlijk stel en houden er beiden van om met onze FJR te rijden.... we delen ook dezelfde passie voor het tafelvoetbal.
Gij Vicky das ne goeie tandem ja
Waarschijnlijk tot zondag.
Samenkomst? geen idee maar wat denken jullie van 11.00 uur op de carpoolparking van Houthalen?
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..." www.coppenshans.be