gps

Hier kan je terecht voor alle topics omtrent toebehoren, accesoires. Heb je vragen of nieuwe ontdekkingen, laat het onder deze rubriek na

Moderator: Abeloos

Gesloten
skippy
50 cc
50 cc

gps

Bericht door skippy »

hey de mannen

eidelijk eens op zoek a hter goede gps , maar de vraag is wat is goed prijs kwaliteit.
en zijn er nog mensen op zoek , voor groeps koop?

grskippy
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Surf eens wat rond op dit forum en je zal het helemaal niet meer weten. Wat mij betreft ne Garmin 2720 op de moto en in den auto ne Navman N40i. Je moet weten dat alleen bij Garmin een computerprogramma wordt bijgeleverd waarmee je zelf routes kan maken en uitwisselen met anderen. Met bijv. Tom Tom Rider is dit ook mogelijk maar je moet wat kunstgrepen toepassen.
Succes
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Skippy,

Ik sluit me volledig aan bij het antwoord van Julle.
Voor de motor de Garmin 2720, voor mij nog altijd de beste prijs/kwaliteit.

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
pnobels
Clublid
Clublid

Bericht door pnobels »

Ik vrees dat er op dit moment niet snel een nieuwe groespaankoop zal zijn. Er is enkele maanden geleden net zoiets gebeurd voor de Garmin Zumo.
Er is al veel geschreven over welke gps de beste prijs/kwaliteit heeft... Zowat de meeste gebruiken op de motor een Garmin gps. Om de simpele reden dat dit de enige leverancier is die standaard een softwareprogramma meelevert waarmee je de routes op voorhand kunt uitstippelen. Met andere gps'en is dit 'foefelen'. Ik heb zelf een Zumo 500 en ben daar op dit moment tevreden over. Je kunt veel info vinden op www.garmin-gps.nl (ook betreffende TomTom).
Gesloten