Kort verslagje van onze reis naar het zwarte woud.
Dag 1
Vandaag zijn we vertrokken om 8u, Frankie (den boete) en ik
De eerste 200km gingen heel vlot langs de autobaan en in zeer goede weersomstandigheden.
Boven ons was het bassin vol en trokken ze de sluizen open, gedurende de volgende 100km anders niks dan massa?s regen. Daarna werd het terug beter en kwamen we rond16u30 op ons bestemming aan, nog geen 2 minuten later waren den Johnny en Pol er ook alsof we dit hadden afgesproken.

Dag 2
Johnny die de plaatselijke routes had uitgestippeld zei dat het vandaag een prachtige rit ging worden, en kreeg naderhand overschot van gelijk. Rond 9u ( 245km )vertrokken tegen de middag 25? en heel mooi weer, enkele malen met het ijzer (pedaal ) tegen de grond gegaan meer moet dat niet zijn.

We waren terug tegen 16u zodat we er eerst nog ene konden drinken

Tegen de avond kwamen Jan (aleman ) en Johan en vrouwtje erbij, Johan is ??n van onze sponsers uit taverne Winston, ze hadden een ommetje gemaakt van +/- 140 km. Dit was dan ook zichtbaar toen ze afstapten en niet meer recht geraakten.

Dag 3
Terug rond 9u vertrokken met prachtig weer en goede vooruitzichten (tegen de middag 24? )

Het middagaal gaan nuttigen op een berg ( ben de naam kwijt), tijdens het eten sloeg het weer totaal om regen mist en slechts 12?.

Maar het voornaamste was toch gebeurd den Johnny had zijn berg gezien. Naar beneden in de gietende regen, bij momenten reden we gewoon in kleine watervalletjes, en was het opletten geblazen.
Dag 4
Deze kondigde zich niet zo goed aan, toen het over was besloten we toch maar te vertrekken.
Doch na 5km trokken ze weer de sluizen open ( ik denk dat ze daarboven met een serieus lek zaten ), na 40km belsloten we om terug te keren de enig en juiste beslissing.
Dit zijn 4 motorrijders na 80 km in de regen.

In de namiddag hebben we het centrum ( 1 straat ) met een bezoek vereerd

Dag 5
Voor Frankie en mij zit deze trip er op wij vertrekken naar huis, de anderen gaan nog 2 dagen verder. Rond 9u vertrokken en ja hoor na 10 km zitten ze daarboven weer met een serieus lek, maar nu zitten we ook nog eens in de wolken met een zicht van 10 tot 50m. Ik ben blij dat ik in het bezit ben van een gps zodat ik zie hoe de bochten liggen, dit duurt +/- 60km. E?nmaal het zwarte woud voorbij gaan de regenpakken uit en kunnen we volop gassen. De terugroute was verder een fantastische baan en zeker een aanrader als men terugkomt van het zwarte woud, we stonden voor de deur rond 18u30 en hadden 650km op de teller staan.
Dit is een korte beschrijving van 5dagen ZW veel lol gehad waarvoor dank aan iedereen die erbij was, maar de regen was er te veel aan om van een geslaagde 5daagse te spreken.
Hieronder enkele sfeerfoto?s, maar geen al te serieuze hoor.
Doe ze nog eens vol

Zicht vanuit de kamer 7u in de morgen

TW volgens Duitse normen

Cowboy Johnny is back on the streets, of is het een duitse komiek

Priveparking voor beemers in Duitsland !

Onze penningmeester incognito klaar om zich te laten miepen !

Johnny en zijn gazet (alias BVL) gps volgens limburgse normen

Deze trappen mochten we alle dagen bestijgen om te kunnen slapen

Dit gezicht heeft men nadat men gemiept is

Toen kwam er een puit
en het vertellinkske is uit.