Zomerrit 15 Juli 2007
Moderator: Abeloos
Zomerrit 15 Juli 2007
Beste leden,
Hier zijn we eindelijk met de aankondiging van de zomerrit voor dit jaar. Het heeft al heel wat voeten in de aarde gehad en tegenslagen gekend maar ze staat er zo goed als zeker. Dit jaar maken we een uitstapje naar het kleinste dorpje van Belgi?, nl Durbuy. Een rit langs bochtige wegen, adembenemende vergezichten en mooie landschappen. Het wordt een vlotte bochtige rit zonder al te veel kleine baantjes.
De rit zal vertrekken van het parkeerterrein op de E40 in Leuven. Daar zullen we vertrekken rond 9u om de rit van zo'n kleine 250 km onder onze wielen te laten passeren. Omdat we in de Ardennen zitten en Durbuy de middagstopplaats wordt, zijn we genoodzaakt onze ritformule een beetje aan te passen. De ochtendstop en namiddagstop blijven behouden, maar de middagstop wordt hier lichtjes aangepast. Omdat we het hier moeilijk vinden om een plaats te vinden om het middagmaal aan te bieden en de horeca hier nogal weersgebonden is en een gezamelijke pakeerplaats hier niet mogelijk is, hebben we volgende oplossing genomen. Wie wil kan op eigen initiatief iets zoeken om te gaan eten, de anderen raden wij aan een lunchpakket mee te nemen. Hopelijk kunnen jullie hiermee leven en doet dit geen afbreuk aan onze organisatie en de inschrijvingen voor deze rit.
Inschrijvingen kunnen dus vanaf nu gebeuren en deelnemers worden in het eerste bericht bijgehouden. Daar er geen lunch georganiseerd dient te worden kunnen jullie inschrijven tot 13 juli 2007 om toch een idee te hebben van de groepen en voorrijders die we dienen te voorzien. Mensen die zich willen beschikbaar stellen als voorrijder mogen zich teven melden.
Firechief & Leentje - 1 FJR (Voorrijder)
Max & Fanny - 1 FJR AS (Voorrijder)
Mario & Indra - 1 FJR
Snorry & Mandra - 1 FJR (Voorrijder)
Rudy & Marie-rose - 1 FJR
Luc & Sonja - 1 FJR
El Staff - 1 FJR
Pnobels - 1 FJR
TomH - 1 FJR
Koboloi & Arlette - 1 FJR
Abeloos - 1 FJR
Gert & Christiane - 1 FJR
Copantwerp - 1 FJR AS
Slurf & Mariake - 1 FJR
In Extremo & Jacinta - 1 FJR (Voorrijder)
Martine - 1 FJR
Janbugel - 1 FJR
Johnny - 1 FJR
Paul - 1 BMW
Dirkske - 1 FJR
FJRrider38 & Zoon - 1 FJR
fjrMarcel & Annick - 1 FJR
M&M - 2 FJR'S
jantje2 - 1 FJR AS
Thunderace & Duo - 1 FJR
Vriend van Thunderace - 1 Thundercat
Flitser & Nathalie - 1 FJR
Danny & Gwenda - 1 VFR
Gobelijn - 1 FJR
Stefaan MR - 1 FJR (reporter van "Motorrijder")
Totaal 46 deelnemers - 28 FJR's - 1 Thundercat - 1BMW - 1 Honda VFR
Firechief
Hier zijn we eindelijk met de aankondiging van de zomerrit voor dit jaar. Het heeft al heel wat voeten in de aarde gehad en tegenslagen gekend maar ze staat er zo goed als zeker. Dit jaar maken we een uitstapje naar het kleinste dorpje van Belgi?, nl Durbuy. Een rit langs bochtige wegen, adembenemende vergezichten en mooie landschappen. Het wordt een vlotte bochtige rit zonder al te veel kleine baantjes.
De rit zal vertrekken van het parkeerterrein op de E40 in Leuven. Daar zullen we vertrekken rond 9u om de rit van zo'n kleine 250 km onder onze wielen te laten passeren. Omdat we in de Ardennen zitten en Durbuy de middagstopplaats wordt, zijn we genoodzaakt onze ritformule een beetje aan te passen. De ochtendstop en namiddagstop blijven behouden, maar de middagstop wordt hier lichtjes aangepast. Omdat we het hier moeilijk vinden om een plaats te vinden om het middagmaal aan te bieden en de horeca hier nogal weersgebonden is en een gezamelijke pakeerplaats hier niet mogelijk is, hebben we volgende oplossing genomen. Wie wil kan op eigen initiatief iets zoeken om te gaan eten, de anderen raden wij aan een lunchpakket mee te nemen. Hopelijk kunnen jullie hiermee leven en doet dit geen afbreuk aan onze organisatie en de inschrijvingen voor deze rit.
Inschrijvingen kunnen dus vanaf nu gebeuren en deelnemers worden in het eerste bericht bijgehouden. Daar er geen lunch georganiseerd dient te worden kunnen jullie inschrijven tot 13 juli 2007 om toch een idee te hebben van de groepen en voorrijders die we dienen te voorzien. Mensen die zich willen beschikbaar stellen als voorrijder mogen zich teven melden.
Firechief & Leentje - 1 FJR (Voorrijder)
Max & Fanny - 1 FJR AS (Voorrijder)
Mario & Indra - 1 FJR
Snorry & Mandra - 1 FJR (Voorrijder)
Rudy & Marie-rose - 1 FJR
Luc & Sonja - 1 FJR
El Staff - 1 FJR
Pnobels - 1 FJR
TomH - 1 FJR
Koboloi & Arlette - 1 FJR
Abeloos - 1 FJR
Gert & Christiane - 1 FJR
Copantwerp - 1 FJR AS
Slurf & Mariake - 1 FJR
In Extremo & Jacinta - 1 FJR (Voorrijder)
Martine - 1 FJR
Janbugel - 1 FJR
Johnny - 1 FJR
Paul - 1 BMW
Dirkske - 1 FJR
FJRrider38 & Zoon - 1 FJR
fjrMarcel & Annick - 1 FJR
M&M - 2 FJR'S
jantje2 - 1 FJR AS
Thunderace & Duo - 1 FJR
Vriend van Thunderace - 1 Thundercat
Flitser & Nathalie - 1 FJR
Danny & Gwenda - 1 VFR
Gobelijn - 1 FJR
Stefaan MR - 1 FJR (reporter van "Motorrijder")
Totaal 46 deelnemers - 28 FJR's - 1 Thundercat - 1BMW - 1 Honda VFR
Firechief
Laatst gewijzigd door Firechief op 11 jul 2007, 19:18, 7 keer totaal gewijzigd.
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Ik kan spijitg genoeg niet deelnemen wegens rythm en blues festival in Peer.
Veel plezier
Hans
Veel plezier
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Wij kunnen er niet bij zijn......
zitten dan in Oostenrijk NAUDERS bergpassen aan het beklimmen en afdalen
Have fun en we kijken uit naar het ritverslag
Greetz,
Magneto

Have fun en we kijken uit naar het ritverslag
Greetz,
Magneto

Wij zijn een avontuurlijk stel en houden er beiden van om met onze FJR te rijden.... we delen ook dezelfde passie voor het tafelvoetbal.
Drive and Fly but do not Die
Drive and Fly but do not Die
swier mij ook maar op die lijst
1 persoon en 1 FJR
Tom
1 persoon en 1 FJR
Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
- Copantwerp
- Clublid
ikke ook
zet mijne scooter er ook maar bij, ts maar uit solidariteit voor de Max zene scooter
dus 1 ne AS (misschien met zoon)
ene manne ni te rap in de bochte en ni te dicht bij de witte meet he , want daar ligt noch ergens ne voet van mij

dus 1 ne AS (misschien met zoon)
ene manne ni te rap in de bochte en ni te dicht bij de witte meet he , want daar ligt noch ergens ne voet van mij

mijn thuis is waar
mijn" Stella" ligt
mijn" Stella" ligt
- Copantwerp
- Clublid
ps
is er iemand die vanuit het Antwerpse vertrekt om af te spreken ??????
Laat maar bericht
Laat maar bericht
mijn thuis is waar
mijn" Stella" ligt
mijn" Stella" ligt