Ex FJRijder
Moderator: Abeloos
Ex FJRijder
Vanaf morgen bol k mee nen Triumph Tiger 1050.
Nen heel plezanten moto, ja anders had k ni veranderd zeker.
Mijnen Blauwen FJR 06 mee ondertussen een kleine 36.000 km op, geruild voor nen splinter nieven Tiger.
Onder vraag en aanbod zal je merken dat k verschillende onderdelen te koop zet.
Als je mocht interesse hebben laat maar weten.
tot ergens te land, ter zee of in de lucht.
Nen heel plezanten moto, ja anders had k ni veranderd zeker.
Mijnen Blauwen FJR 06 mee ondertussen een kleine 36.000 km op, geruild voor nen splinter nieven Tiger.
Onder vraag en aanbod zal je merken dat k verschillende onderdelen te koop zet.
Als je mocht interesse hebben laat maar weten.
tot ergens te land, ter zee of in de lucht.
Hoy Ivo, proficiat met de nieuwe aanwinst en als we mekaar nog eens tegenkomen dan liefst ter land of is dat een vliegmachien dat je gekocht hebt
. Nog veel veilige km toegewenst .
Grtjs Luc

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Ivo;
Ga jij dat gewend raken: 1 cylinder en 30 PK minder
Tom
Ga jij dat gewend raken: 1 cylinder en 30 PK minder

Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Merci, dat k nog op t forum mag, is ondertussen toch wel iet wat een plaatske heeft in mijn tijdsbesteding achter de pc, zou k echt zonde vinden dit te moeten missen.
Vandaag is goe gaan roderen se t nief speelgoed, ondertussen + 900 km op den teller, valt nog beter mee dan verwacht.
Volgende week is binnen doen voor zijn eerste onderhoud, en dan mogen al de paarden gebruikt worden, gaat alleen nog maar beteren.
Tom we zullen mekaar nog wel is op een ritteke tegenkomen, dan kunde is zien hoe da zit mee die 30 pk en 1 cylinder minder.
ge gaat daar nog van verschieten mijn gedacht.
Vandaag is goe gaan roderen se t nief speelgoed, ondertussen + 900 km op den teller, valt nog beter mee dan verwacht.
Volgende week is binnen doen voor zijn eerste onderhoud, en dan mogen al de paarden gebruikt worden, gaat alleen nog maar beteren.
Tom we zullen mekaar nog wel is op een ritteke tegenkomen, dan kunde is zien hoe da zit mee die 30 pk en 1 cylinder minder.
ge gaat daar nog van verschieten mijn gedacht.
-
- 75 cc
Proficiat Ivo,
'k ben der zo'n 3 maand geleden ook mee gaan rijden . Daar rijdt ge in den Eifel en de Ardennen ieder??n en alles mee naar huis
Voor mij persoonlijk iets te weinig bescherming voor alledaags gebruik maar nu ben ik aan't muggeziften hoor.
Daarom heb ik gekozen voor de zwaarste der all-roads (Varadero), ja ne mens moet keuzes maken h?, maar voor de toekomst sluit ik nen Tiger 1050 of KTM adventure 990 niet uit, PRACHTIGE SCHEURIJZERS.
We moeten toch ne keer gaan rijden h? als't nog eens ne goeie zondag is.
Nogmaals, proficiat en veel veilige km'ters.
Grts, Alain
'k ben der zo'n 3 maand geleden ook mee gaan rijden . Daar rijdt ge in den Eifel en de Ardennen ieder??n en alles mee naar huis

Voor mij persoonlijk iets te weinig bescherming voor alledaags gebruik maar nu ben ik aan't muggeziften hoor.
Daarom heb ik gekozen voor de zwaarste der all-roads (Varadero), ja ne mens moet keuzes maken h?, maar voor de toekomst sluit ik nen Tiger 1050 of KTM adventure 990 niet uit, PRACHTIGE SCHEURIJZERS.
We moeten toch ne keer gaan rijden h? als't nog eens ne goeie zondag is.
Nogmaals, proficiat en veel veilige km'ters.
Grts, Alain
N 51° 10.076'
E 04° 09.686'
E 04° 09.686'