Tomvd schreef:en hoe is het geweest?
groeten,
Warm, lekker snel, maar heb spijtig genoeg geen foto's.
Julle, is alles ok?
grtzzz,
Moderator: Abeloos
Het was een prachtig mooie dag, niet te warm en niet onbelangrijk geweldig goed gezelschap !Tomvd schreef:en hoe is het geweest?
He Arthur,ARTHUR schreef:Tomvd schreef:en hoe is het geweest?
groeten,
Julle, is alles ok?
grtzzz,
In Extremo schreef:Het was een prachtig mooie dag, niet te warm en niet onbelangrijk geweldig goed gezelschap !Tomvd schreef:en hoe is het geweest?
Nogmaals een dank u wel aan het adres van Arthur, Regina, Den R1 Zot en de rest van het team.
Een aanrader voor iedere motorman/vrouw om je machientje in alle veiligheid wat beter te leren kennen en je eigen techniek wat aan te scherpen.
De begeleiding was zeer goed, Arthur kwam mij op een moment zelfs van zeer dichtbij "op-"volgen
Ik denk dat ik de volgende keer, zoals Jo, niet meer met de beginners zal mogen meerijden....
Zal straks een paar fotootjes posten.
Groetjes,
Michel
Julle schreef:He Arthur,ARTHUR schreef:Tomvd schreef:en hoe is het geweest?
groeten,
Julle, is alles ok?
grtzzz,
Bedankt voor de interesse, ook Regina schrok zich een bult gisterenavond toen we naar huis bolden. Alles OK hoor, ik heb ne lowsider gedaan. Motor is bij het uitaccelereren van onder mijn kont gegaan en dat nadat ik al tien meter terug recht zat in het zadel. Stropke die achter mij reed begrijpt het ook niet, hij heeft er mij zien afgaan en zegt ook dat ik al volledig rechtop zat. Ik voelde wel dat mijn banden nog niet warm waren en ging dan ook niet honderd procent voluit. Ik heb de FJR net bij MTS binnen gebracht en op het eerste zicht is er niet te veel kapot, wel heel wat spuitwerk aan rechterkant, links is er niks aan. Bart Verlinden gaat proberen om hem zo vlug mogelijk in orde te zetten. Verder was alles in orde, goede organisatie (MRV), goed gezelschap (Koekenbakker en zijn neefje, Stropke en Patricia, Alex en zijn vrouw, Michel en Jacinta, den R1 zot en al diegenen die ik hier nog vergeet) Alleen spijtig dat ik er afval maar: "shit happens he"
Groeten
Lieve en Julle
In Extremo schreef:Het was een prachtig mooie dag, niet te warm en niet onbelangrijk geweldig goed gezelschap !Tomvd schreef:en hoe is het geweest?
Nogmaals een dank u wel aan het adres van Arthur, Regina, Den R1 Zot en de rest van het team.
Een aanrader voor iedere motorman/vrouw om je machientje in alle veiligheid wat beter te leren kennen en je eigen techniek wat aan te scherpen.
De begeleiding was zeer goed, Arthur kwam mij op een moment zelfs van zeer dichtbij "op-"volgen
Ik denk dat ik de volgende keer, zoals Jo, niet meer met de beginners zal mogen meerijden....
Zal straks een paar fotootjes posten.
Groetjes,
Michel
54 jaar, dat is nog van een goed jaar he ArthurJulle schreef:[quote="ARTHUR
Mijne co piloot is 54 jaar (rode R6 op uw foto met fluo vest) dus petje af voor kerel![]()
grtzzz,
alexxjr schreef:Yo de gaaaazzers van de FJRijders,
@ iedereen, wij hebben een fijne dag gehad, allemaal bedankt voor de sfeer en het gezelschap,
@ Julle, hopelijk is je machien rap terug in orde, eens je terug bolt zal die nare ervaring rap vergeten zijn...
@ Michel, mooie fotos, ik stuur mijn gegevens via pm, alvast bedankt !
@ Arthur, prima organisatie, we hebben ons goed geamuseerd, en zoals je hierboven in de topic kan lezen, heb je zelf aangegeven dat mijn betaling in orde was. Ik stuur je alle gegevens via pm.
FJR-Freak Max schreef:Spijtig dat ik het heb moeten afblazen omdat ik de dag voordien pas thuis gekomen ben van een weekje toeren in den "Eifel", had er nogthans graag bij geweest maar de vermoeidheid had me zeker parten gespeeld als ik het asvalt van het circuit onder de wielen van mijn AS'ke had gevoelt![]()
De 500km heen en terug met dan nog de sessies toeren op circuit waarvoor je de volle 100% concentratie nodig hebt zouden zeker teveel van het goede geweest zijn![]()
Dit is dan ook de enige echte reden waarom ik niet aanwezig was, de rest zijn fabeltjes![]()
Wie weet is het voor een volgende keer dat ik erbij zal zijn![]()
Max
@ ArthurARTHUR schreef:Maar Max toch.......betalen en niet komen rijden...zonde,zonde,zonde![]()
![]()
![]()
![]()
Nee idd een verstandige keuze, als je niet 100% bent kun je beter thuis blijven, ik ben ooit ook ne keer op circuit gaan rijden na nen trip van 860km en dat was me niet goed bekomen. De concentratie is weg, je bent moe, en je gaat fouten maken, ben dan maar na twee sessies gestop toen ik op 6 rondes twee high siders kreeg en ne keer bijna in de gridbak zat. Je kunt dan beter de grijze massa gebruiken en gewoon stoppen, er komen nog dagen genoeg h?![]()
![]()
grtzzz,
FJR-Freak Max schreef:@ ArthurARTHUR schreef:Maar Max toch.......betalen en niet komen rijden...zonde,zonde,zonde![]()
![]()
![]()
![]()
Nee idd een verstandige keuze, als je niet 100% bent kun je beter thuis blijven, ik ben ooit ook ne keer op circuit gaan rijden na nen trip van 860km en dat was me niet goed bekomen. De concentratie is weg, je bent moe, en je gaat fouten maken, ben dan maar na twee sessies gestop toen ik op 6 rondes twee high siders kreeg en ne keer bijna in de gridbak zat. Je kunt dan beter de grijze massa gebruiken en gewoon stoppen, er komen nog dagen genoeg h?![]()
![]()
grtzzz,![]()
Spijtig van de verloren eurotjes maar beter investeren kon ik ze niet he![]()
![]()
![]()
Als ik gekomen had zou ik er ook geen plezier aan beleeft hebben hooren met ??n oog open misschien nog een gevaar voor de anderen
![]()
Het is zoals je zegt, de kans zal zich nog wel is voordoen he![]()
Groetjes en tot ??n dezer he maat![]()
Max![]()
P.S: Doe ons reginake ook de groetjes he