mijn EERSTE rit met een FJR

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
Llorca
50 cc
50 cc

mijn EERSTE rit met een FJR

Bericht door Llorca »

Pas nu weet ik waar jullie het over hebben h?... :D :D :D Er staat een grijns op m'n gezicht die er de eerste dagen niet af te krijgen is hoor.
Ik Kreeg van caset een FJR van 2003 meer met valdoppen met daarop de reclame: FJRRIJDERS.BE. Hij stond nog steeds op z'n 100pk, Wat handig was voor de vergelijking met mijn K1100RS van '93 :wink: . Even dacht ik om de motor gewoon niet meer terug te brengen, maar ja, zou niet eerlijk zijn h?. Alleen al toen ik plaats nam was er direct een vertrouwensband tussen de FJR en mezelf. Zelf mijn vrouwtje zat , en ik citeer, 'zalig', achterop 8) En oh wat een wendbaarheid. Enkel bij hoge toeren wat trillingen. En qua turbulentie viel dat allemaal goed mee hoor...
Het nieuwe model heeft al die kleine minpunten reeds weggewerkt wist Caset me te vertellen.

:D Het is zalig rijden met een FJR :D
Hopelijk tot binnenkort h?

Greets Steven
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Een klein beetje bezeten of heb ik het mis? :lol: :lol:

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Een verliefdheid die nu nog maar vanuit de buik komt :love4:

Eens het hart is aangetast ben je voorgoed verloren :love7: :hello2:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Thunderace
125 cc
125 cc

Bericht door Thunderace »

Awel dat zie ik graag se,warme liefde voor de motor!
Ongetwijfeld zal je veel warmte terug krijgen :lol:

Greetzzz
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

Thunderace schreef:Awel dat zie ik graag se,warme liefde voor de motor!
Ongetwijfeld zal je veel warmte terug krijgen :lol:

Greetzzz
Zondag 29 graden, we zullen onze eieren weer kunnen koken :D :D :D
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Breng dan de eierdopjes maar mee Hans , ik zal voor het brood en het zout zorgen :lol: :D :D :lol:

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Llorca
50 cc
50 cc

Bericht door Llorca »

ik ben ongelooflijk bezeten jongens... :D :D
Wil dat zeggen dat dat gevoel 'als een klein kind voor de sint komt', nog erger wordt??? :P :P :P

Wel, laat maar komen die hap dan... :D
:idea:
Ook graag wat spek bij m'n eiers aub
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Re: mijn EERSTE rit met een FJR

Bericht door FJbaRt »

Llorca schreef:Pas nu weet ik waar jullie het over hebben h?... :D :D :D Er staat een grijns op m'n gezicht die er de eerste dagen niet af te krijgen is hoor.
Ik Kreeg van caset een FJR van 2003 meer met valdoppen met daarop de reclame: FJRRIJDERS.BE. Hij stond nog steeds op z'n 100pk, Wat handig was voor de vergelijking met mijn K1100RS van '93 :wink: . Even dacht ik om de motor gewoon niet meer terug te brengen, maar ja, zou niet eerlijk zijn h?. Alleen al toen ik plaats nam was er direct een vertrouwensband tussen de FJR en mezelf. Zelf mijn vrouwtje zat , en ik citeer, 'zalig', achterop 8) En oh wat een wendbaarheid. Enkel bij hoge toeren wat trillingen. En qua turbulentie viel dat allemaal goed mee hoor...
Het nieuwe model heeft al die kleine minpunten reeds weggewerkt wist Caset me te vertellen.

:D Het is zalig rijden met een FJR :D
Hopelijk tot binnenkort h?

Greets Steven
Steven,

Je hebt met mijn 'oude' FJR gereden. Ik heb hem eind maart ingeruild tegen een nieuwe. Het doet met plezier dat mijn oude FJR er nog in geslaagd is om iemand te overtuigen van de kwaliteiten van onze FJR. Ik heb er altijd goed zorg voor gedragen en bij mijn laatste bezoek aan Caset zag ik dat hij in de toonzaal stond te blinken als nieuw. Hopelijk krijgt hij snel een nieuwe eigenaar.

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Flitser
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Re: mijn EERSTE rit met een FJR

Bericht door Flitser »

Llorca schreef:En qua turbulentie viel dat allemaal goed mee hoor...
Zie je nu wel eerst zelf gaan testrijden en dan zelf de balans opmaken :!:
Zoals je schreef in een andere topic dat gehoord had dat de turbulentie zo erg was dar er enkele dagen een fluittoon in je oren zou zitten, wel nu heb jijzelf kunnen vaststellen dat dit echt wel overdreven was.

Hopelijk kan je nu zelf vlug een FJR in je garage zetten want zo te lezen ben je er helemaal weg van :D :D :D

Groetjes Flitser
Llorca
50 cc
50 cc

Bericht door Llorca »

Ik vraag me enkel af waarom die FJR nog op 100 pk stond?? 8)
Is die los dan zoveel harder?? Als dat zo is , wel dan, gimme gimme gimme some loving :D :D :D
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Welkom Liorca,
In de lage toeren merk je niet echt het verschil, het is pas in de hogere toeren wanneer je doortrekt dat je merkelijk het verschil voelt, dit doe ik graag eens op een expresweg na groen licht, als het veilig is tenminste en geen zijverkeer mogelijk is, het voorwiel laat ik dan net 1 cm van de grond komen tijdens het schakelen en optrekken, bij 100 Km/h hou ik er dan mee op en matig de snelheid dan naar 90, je ziet de wagens 100 den meters na jou afkomen, die zoeven me dan ook met veel trots en plezier voorbij :-)
Dit noemt men dan een dubbel gevoel en ieders plezieken is niet teveel h?, ook zij vinden het dan leuk je in te halen en voorbij te steken en ik heb het ongeloofelijke gevoel gehad van die trekkende machine ( die welliswaar na enkele seconden voorbij is, maar dat is ook de bedoeling van een kick ) en de gehardheid om me daarna aan de reglementaire snelheid te houden :-)
Veel plezier,
Groetjes,
Dream
Llorca
50 cc
50 cc

Bericht door Llorca »

:twisted: bedankt voor die info h?..., Dus als ik het goed voorheb zal ik Die chip er dan laten uitnemen. Die kick is inderdaad zalig, heb ik nu al zo'n beetje met m'n K1100rs :lol: Die gaat als blok beton vooruit.Power, maar v???l te 'tembaar' :wink:
Gesloten