ZONDAG 5 AUGUSTUS:**Zeeuws-Vlaanderen route** SECOND EDITION
Moderator: Abeloos
- Abeloos
- Beheerder
- Contacteer:
@ Snorry,
Bedankt voor de aangename rit, perfecte organisatie!
Zeker niet vergeten de wegkapiteins, de voorrijder en rode lantaren (moet ook ene zijn ?)!
Is eens iets anders om een VIP behandeling te krijgen in groep, begeleid door wegkapiteins.
@ alle deelnemers,
Bedankt voor de toffe dag.
Arne.
Bedankt voor de aangename rit, perfecte organisatie!
Zeker niet vergeten de wegkapiteins, de voorrijder en rode lantaren (moet ook ene zijn ?)!
Is eens iets anders om een VIP behandeling te krijgen in groep, begeleid door wegkapiteins.
@ alle deelnemers,
Bedankt voor de toffe dag.
Arne.
Mvg, Abeloos 

Motorrijden is steeds een beetje reizen!

Motorrijden is steeds een beetje reizen!
@ Snorry bedankt voor de prachtige rit en goede organisatie . Ook de voorrijder en de wegkapiteins bedankt voor de begeleiding . Ge ziet dat die mannen dat met veel plezier en kunnen doen . De zon was ook van de partij en dan niet te vergeten de andere deelnemers die er mee voor gezorgd hebben dat het een fijne dag is geworden . Mercieke's allemaal en hopelijk tot binnenkort op een volgende rit . Der zullen er wel bij zijn die we op den bbq ook zullen zien .
Grtjs Luc & Sonja
Grtjs Luc & Sonja
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Jo demannen,
Het was weer een Snorry rit, mooie rit en een prachtige organisatie, alles tot in de puntjes geregeld. Maar er mogen geen katten op straat komen want dan loopt het in het honderd.
Aan alle wegkapiteins het was een plezier om met jullie samen te werken als ook met de voorijder en achterrijder en alle andere trouwens die goed tekens gaven als we voorbij konden. Is het ook de anderen opgevallen als den Roger op kop rijd met Maria achter zich zij de antenne moet vasthouden, dat komt zo, door de Roger kunnen geen stralen en daarom moet Maria telkens de antenne links of rechts van hem houden.
Die man moet een stalen karkas hebben of van lood zijn????
Ik zou zeggen tot op den BBQ of de volgende rit en zoals gisteren iedereen brengt zijn goed humeur mee!!!!!!!!
Hans spijtig dat ge uwen motor gaat weg doen, maar het familiale gaat voor hopelijk zien we elkaar nog in de toekomst.
Hieronder enkele leuke foto's.
Een gemotiveerde wegkapitein klaar voor de start, een beeld dat we wellicht niet meer te zien krijgen ( spijtig )

Onze nederlandse vriend Edwin was er ook, tof !

Luc - Luc-help die spin zit ook niet in mijn laarzen !!

Hans als ge blijft moogt ge eens proeven

Hans zijn dit nu eieren, waarvan het wit en het geel gescheiden zijn ??????????????

Leuke boel op het terras, maar Michel denkt wat gaat Maria aanvangen met dat pilleke koud

Mannen Arlette kan er wat van h?

Onze voorzitter moest weer nen MAX hebben.

Tom zakte met zijn stoel door het asfalt, afslanken Tommeke

Nico voelde zich niet goed maar na een massage van Hans ging het heel wat beter.

Iedereen bedankt voor deze mooie dag en op naar een volgende
Het was weer een Snorry rit, mooie rit en een prachtige organisatie, alles tot in de puntjes geregeld. Maar er mogen geen katten op straat komen want dan loopt het in het honderd.

Aan alle wegkapiteins het was een plezier om met jullie samen te werken als ook met de voorijder en achterrijder en alle andere trouwens die goed tekens gaven als we voorbij konden. Is het ook de anderen opgevallen als den Roger op kop rijd met Maria achter zich zij de antenne moet vasthouden, dat komt zo, door de Roger kunnen geen stralen en daarom moet Maria telkens de antenne links of rechts van hem houden.

Ik zou zeggen tot op den BBQ of de volgende rit en zoals gisteren iedereen brengt zijn goed humeur mee!!!!!!!!
Hans spijtig dat ge uwen motor gaat weg doen, maar het familiale gaat voor hopelijk zien we elkaar nog in de toekomst.
Hieronder enkele leuke foto's.
Een gemotiveerde wegkapitein klaar voor de start, een beeld dat we wellicht niet meer te zien krijgen ( spijtig )

Onze nederlandse vriend Edwin was er ook, tof !

Luc - Luc-help die spin zit ook niet in mijn laarzen !!

Hans als ge blijft moogt ge eens proeven

Hans zijn dit nu eieren, waarvan het wit en het geel gescheiden zijn ??????????????

Leuke boel op het terras, maar Michel denkt wat gaat Maria aanvangen met dat pilleke koud

Mannen Arlette kan er wat van h?

Onze voorzitter moest weer nen MAX hebben.

Tom zakte met zijn stoel door het asfalt, afslanken Tommeke

Nico voelde zich niet goed maar na een massage van Hans ging het heel wat beter.

Iedereen bedankt voor deze mooie dag en op naar een volgende

Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Dag iedereen,
Een dag na de "Snorry rit" ziet er het maar somber uit in de lucht
Gisteren was alles zo naar wens
een fantastische rit die onze snor in mekaar had gestoken
de zon
van de partij en alle deelnemers die hun goed humeur hadden meegebracht
We moeten het toch gaan geloven dat onze "Snorry" hierboven connecties heeft om zijn organisaties te laten slagen
Verder kan ik niets aan de lof over de organisatie en de rit van de andere leden toevoegen, alles was tot in de details geregeld door onze Snorry
"Proficiat Snorry"
en ook aan al de andere medewerkers voor de fijne samenwerking die we de voorbije 2 dagen hebben mogen beleven
Groetjes en tot op de BBQ want dat is ons volgend evenement waar we fun zullen hebben
Max
Een dag na de "Snorry rit" ziet er het maar somber uit in de lucht

Gisteren was alles zo naar wens

We moeten het toch gaan geloven dat onze "Snorry" hierboven connecties heeft om zijn organisaties te laten slagen

Verder kan ik niets aan de lof over de organisatie en de rit van de andere leden toevoegen, alles was tot in de details geregeld door onze Snorry

"Proficiat Snorry"

Groetjes en tot op de BBQ want dat is ons volgend evenement waar we fun zullen hebben

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Beste deelnemers,
Voor mij was het zondag een schitterende dag
. Aan jullie gezichten te zien en wat ik hier allemaal lees denk ik voor jullie hetzelfde.
Het
was outstanding, mooi ritje, lekker
, goed gezelschap
, wat wil men nog meer
Wat mij vooral bij zal blijven is de voortreffelijke discipline die er heerste tijdens het rijden zelf.
:
Vele ?oude? bekende gezien maar ook enkele nieuwe gezichten.
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor zijn deelname
en in het bijzonder al de mensen die zich belangeloos ingezet hebben voor het welslagen van deze rit.
Roger, Hans, Nico, Marcel, Michel, Max en last but not least Carlo. Nogmaals mijn oprechte dank.
@ Hans,
Vaderschap en motorrijden zijn 2 zaken die moeilijk te combineren zijn.
Houd in gedachten dat de ?echte? terugkomen.
Veel succes en laat ons zeker iets weten h?.
Mvg,
Snorry
Voor mij was het zondag een schitterende dag

Wat mij vooral bij zal blijven is de voortreffelijke discipline die er heerste tijdens het rijden zelf.

Vele ?oude? bekende gezien maar ook enkele nieuwe gezichten.

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor zijn deelname

Roger, Hans, Nico, Marcel, Michel, Max en last but not least Carlo. Nogmaals mijn oprechte dank.

@ Hans,
Vaderschap en motorrijden zijn 2 zaken die moeilijk te combineren zijn.

Mvg,

Snorry
Laatst gewijzigd door Snorry op 07 aug 2007, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
@deelnemers ,
Het begint ondertussen een traditie te worden de jaarlijkse Snorry rit , wie ooit 1 keer meereed weet dat dit altijd ritjes zijn om duimen en vingers af te likken . Zondag was het weer zo ver de Snorry rit anno 2007 . In Kalken aangekomen , verschillende bekende gezichten maar ook nieuwe koppen gezien (was wat later door bekende reden) . Als 1 van de wegkapiteins van dienst wil ik de nieuwkomers proficiat wensen met hun dicipline (de andere ook natuurlijk), zelf in de smalste stukjes konden wij vlot inhalen en er werd door iedereen hand:voet signaal gegeven en plaats gemaakt
chapeau mannen en vrouwen .
Ben ondertussen al wat bekomen , hoofd doet al wat minder pijn en de spieren beginnen terug los te komen en de buurman is ook terecht
Gisteren wel nog een gel-mutske met elecktroden op mijnnen toren gehad
en het beetje dat er in zit blijkt nog op de juiste plaats te zitten
nog een weekje kalm aan en we zijn terug de oude...........
tot de volgende..............
El Staff .
Het begint ondertussen een traditie te worden de jaarlijkse Snorry rit , wie ooit 1 keer meereed weet dat dit altijd ritjes zijn om duimen en vingers af te likken . Zondag was het weer zo ver de Snorry rit anno 2007 . In Kalken aangekomen , verschillende bekende gezichten maar ook nieuwe koppen gezien (was wat later door bekende reden) . Als 1 van de wegkapiteins van dienst wil ik de nieuwkomers proficiat wensen met hun dicipline (de andere ook natuurlijk), zelf in de smalste stukjes konden wij vlot inhalen en er werd door iedereen hand:voet signaal gegeven en plaats gemaakt

Ben ondertussen al wat bekomen , hoofd doet al wat minder pijn en de spieren beginnen terug los te komen en de buurman is ook terecht

tot de volgende..............
El Staff .

Ik lees niets anders dan lof, en hoe zou het anders

Prachtige dag

Een link kan ik eraan toevoegen, waar jullie nog meer prentjes kunnen bekijken.
http://foto.telenet.be/1978504801
En neeeen Snorry,

Dus nog even geduld

Arlette en Michel
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Ja Michel laat hem nog even sudderen.
@ Danneke
Voila daar zijn ze weer de Dendermondenaars, eerst gaan ze het paard stelen van Aalst en nu willen ze de worsten van Lokeren ook al de hune maken?
Het word tijd dat ze zelf ook eens iets in elkaar steken maar ja ...

@ Danneke
Voila daar zijn ze weer de Dendermondenaars, eerst gaan ze het paard stelen van Aalst en nu willen ze de worsten van Lokeren ook al de hune maken?

Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Snorry schreef:![]()
![]()
![]()
![]()

Op een bepaalde ochtend gingen de GRIJZE hersencellen van

Hij bedacht

Elektronische en papieren landkaarten

Enkele malen verkennen

uitkienen

Medewerkers

De dag zelf,

briefen van deelnemers,

Kunnen jullie geloven dat die kleine grijze hersencellen van Snorry dan overhit geraken

Wel op driekwart van de toerrit werd deze

Het prachtige

Er was niet veel nodig, een kleine

@Luc,
Dankjewel voor deze prachtige rit; om zo?n massa motorliefhebbers samengebracht te hebben
en de leute die we samen mochten beleven.
Arlette en Michel
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Danneke ,danneke schreef:De beste paardenworsten worden (volgens hele goeie bron) in Zele gemaakt, de 2de beste in Dendermonde en met den overschot brassen ze wat in Lokeren...
N?m!
Danneke.
kmoet bekennen dat Annick een waar keukenprinsesje

El Staff .