Zaterdag ochtend gepakt en gezakt vertrokken voor een 3daags tripje moezel.
Daar ik vorige week een Travel lock had geistalleerd dacht ik dat door de gewichtsverandering meer fijne trillingen doorkwamen in het stuur.
Maar eens boven de 120 waren er merkbaar meer trillingen dan ik gewoon ben, bij 140 kwamen die zelfs storend over tot zelfs door het zadel, bijgevolg een slapend g... na 10minuten.
Nu heb ik vorige week 2 nieuwe Michelin Pilot Roads laten steken en gelijk een olieverversing laten doen, dus ik dacht door de banden maar als ik ontkoppelde tegen 140.... weg trillingen.
Dus ipv een 3 daags tripje, zondag gelijk terug naar huis tegen een gezapige 100p/u.
Heeft iemand al iets dergelijks voorgehad, of enig idee wat oorzaak kan zijn? ( heb geen vermogenverlies, starten is ok, verbruik ook, onder de 3000 toeren is alles normaal)
Grts
Trillingen
Moderator: Abeloos
Trillingen
1978 - 2007: Suzuki GT250 - Suzuki GT750 - Kawa KH750 - Yamaha RD400 - Kawa GPZ1100 - Yamaha FZR1000 - Kawa ZX9R - Yamaha FZR1000 - BMW K1200RS - Yamaha FJR1300/2005 - FJR1300/2008
Ik heb dit ooit ook eens voor gehad na nieuwe banden, en bij mij lag het wel degelijk aan de banden. Na enkele dagen terug naar den bandenboer en die wist me te vertellen dat dit wel door de nieuwe banden kon komen maar dat het zou verdwijnen, en inderdaad na enkele honderden km was het verdwenen.
Het kan ook zijn dat uw wielen niet goed zijn uitgebalanceerd.
Het kan ook zijn dat uw wielen niet goed zijn uitgebalanceerd.

Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!