Als je de gecorrigeerde snelheid van 106 km/h ingeeft,kom je aan een werkelijke snelheid van 112,77km/h. ( mijn gemeten snelheid was 116 km/h ).
Er staat dan duidelijk "onmiddelijke inning 180?",dus als ik het juist heb is een onmiddelijke inning als ze u laten stoppen.
De minnelijke schikking bij uw herberekening bedraagt 190?,de mijne was 180?.
Lap wat nu in de brievenbus
Aanvankelijk proces verbaal
Ik heb daar toch geen abonnement op genomen
Gemeten snelheid 88 km/u
Gecorrigeerde snelheid 82 km/u
Dat kost mij 60? ,daar had ik mij beter een pint mee gaan kopen
Frans
als ik de motor start moet het voor 200km zijn(lach)
verleden jaar geflitst op expressweg aan zelzate met een snelheid van 195 km waar 120 was toegestaan.
uitspraak rechter 15 dagen rijverbod en 550 euro boete.
330 euro te betalen en 220 euro 3 jaar voorwaardelijk.
dus nu wat rustiger aan doen .
adriaan & monique schreef:verleden jaar geflitst op expressweg aan zelzate met een snelheid van 195 km waar 120 was toegestaan.
uitspraak rechter 15 dagen rijverbod en 550 euro boete.
330 euro te betalen en 220 euro 3 jaar voorwaardelijk.
dus nu wat rustiger aan doen .
Het is ook niet meer nodig om te snel te rijden en hun kassa te spijzen, deze zit inmiddels overvol en ze weten niet meer wat te doen met het geld.
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Hoi
Daar gaat het geld naar toe als ze ons flitsen
Het speelgoed van de pol????
We moeten oppassen wat we op het forum zetten de pol?.. kijkt mee (lach)
Frans
als ik de motor start moet het voor 200km zijn(lach)
Genen bang van hebben he gasten, de instructies staan vanachter op de Pan (Politie & volgen) en aangezien nen FJR een stuk rapper is en dus altijd voor ne Pan rijdt is er geen probleem
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Julle schreef:Genen bang van hebben he gasten, de instructies staan vanachter op de Pan (Politie & volgen) en aangezien nen FJR een stuk rapper is en dus altijd voor ne Pan rijdt is er geen probleem
Julle
Ik vind dat ze dit ook op de fjr mogen zetten, standaard of als optie
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Deze hoaxmail met als onderwerp deze Pan circuleert weer op het Net, iemand heeft hem na een paar jaar nog eens van onder het stof gehaald, en beginnen te spammen. Er staat bij dat de politie FLITST met deze motoren, wat gewoonweg LEUGENS zijn, t'is enkel een Provida-systeem zoals we het kennen uit "De Zware Voet". Er kan/mag niet rijdens geflitst worden, noch met de motor, noch met de auto, om deze hardnekkige fabel nog maar eens uit de wereld te hebben.
De getoonde Pan is van Politie Antwerpen (standplaats garage Oudaan), ondertussen toch al bijna 4 jaar oud. Wie hem graag eens op foto ziet met nummerplaat zonder copyright , ik heb hem hier nog ergens liggen. In de kentekenlijst van flitsservice.be staan er nog een aantal , want deze Pan is bijlange niet het enige camera-voertuig dat rondrijdt.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !