Heeft iemand ervaring met een gel zadel?
Ik rij momenteel met een Corbin maar na enkele uren begint het "achterste gedeelte van onderlijf " toch nog vermoeid te raken.
Kan zo'n gel zadel ook "getest" worden?
Na wat internet opzoekwerk zijn er verschillende merken vervangzadels, wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Hoi ,
welke vervangzadels ben je zoal tegengekomen en welk prijskaartje hangt eraan vast ? Ikzelf zou ervoor kiezen om het orgineel zadel aan te laten passen bij bvb artistiek of bij CPS zadels ( reportage in motorrijder van augustus ) bij artitiek kan ook gel geplaatst worden en alle andere mogelijkheden , hoger ,lager ,zachter , harder breder en smaller eerst een offerte laten maken en dan zadel binnendoen , ik heb er al werk van gezien en moet zeggen dat het er goed uitziet , de rijders zijn ook zeer tevreden over het zitcomfort voor lange afstanden , maar zoiets is nogal persoonlijk. Ik vind dat je een zadel niet kan beoordelen met een korte proefrit zoals bij Corbin , ergens in de buurt van Dendermonde kan je terecht voor zo een proefrit , ik kan nu even niet op de naam komen maar het kan , ik rij nog met het orginele maar denk ook in die richting om te veranderen , dus hou ons op de hoogte aub
Gert schreef:. Ik vind dat je een zadel niet kan beoordelen met een korte proefrit zoals bij Corbin , ergens in de buurt van Dendermonde kan je terecht voor zo een proefrit , ik kan nu even niet op de naam komen maar het kan ,Mvg Gert
ALD = American Lifestyle Dendermonde
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways