Heb ook alles doorgestuurd naar gps en hoop dat het allemaal goed is anders kom ik misschien in rusland uit , maar dan stuur ik wel een kaartje . ( Max hoe is het ondertussen met uwe gps gesteld ,is dal al terug inorde )
Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
witse schreef:Max hoe is het ondertussen met uwe gps gesteld ,is dal al terug inorde
Nee luc, het verfrommeld scherm van mijn gps is om zeep
Hij is nu binnen en hopelijk word hij in garantie omgeruild
Heb wel een 2610 in bruikleen gekregen voor zondag, toch wel een goede service van mijn verkoper he
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Ondertussen heb ik spijtig genoeg al 2 van onze deelnemers die ik moet verontschuldigen wegens ziekte
Het gaat om onze R1 Zot die al van maandag ziek te bed ligt maar dacht van tegen zondag terug spring levend te zijn en onze Copantwerp die met een ontsteking zit op zijn onderbeen waarvan de voet vorig jaar werp geamputeerd
Beide vinden het z??r spijtig dat ze zich moeten verontschuldigen maar hiervoor hebben we zeker meer dan begrip in overschot voor
Wij hopen dat bijde personen vlug zullen hersteld zijn zodat ze weer kunnen rondlopen als gezonde personen
V??l sterkte jongens en tot wederhoren met beter nieuws
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Ik had er deze keer z??r graag bijgeweest.
Maar ik ben nu nog meer een postkaart dan anders...
Ik lig al de hele week ziek te bed/zetel en was er vast van overtuigd dat ik op zondag OK zou zijn..... maar vandaag zaterdag is het nog steeds niet OK.
Ik zou zegen amuseerd u allemaal, maar ook niet te h?.
Vergeet uw fotocamera niet te gebruiken....
Hoi R1 zot
Ik denk dat ik u nog niet heb ontmoet ,maar wel al het ??n en ander van u gehoord
Wat de foto s betref zal ik mijn best doen en af en toe de lens voor de neus van de FJRijders de duwen te pas en te onpas
Ziekt maar eens goed uit
GRRR Frans
als ik de motor start moet het voor 200km zijn(lach)