Vlaanderen-Nederlnd-Toer van zondag 2 september 2007

Hier komen alle ritten door of met fjrijders.net

Moderator: Abeloos

Den Boete
Clublid
Clublid

Bericht door Den Boete »

Bedankt aan de organisatoren en deelnemers voor de fijne dag !
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
GTRichard
125 cc
125 cc
Contacteer:

Bericht door GTRichard »

Ja wij zijn inmiddels ook weer thuis na 683,9 km vandaag :) . Wij hebben genoten van alle mensen die we al lange tijd niet meer gezien of gesproken hadden, van zowel de Belgische als de Nederlandse club.

Voor Max en Toon de complimenten, schitterende rit.

Groetjes en tot een volgende happening.

Marianne & Richard.
Ja hij is er de Black Beauty GTR 1400
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

Voila s?, ook thuis.
"lekker weertje :sunny: , leuk gezelschap :king: :joker: :smurfin: :santa: :queen: en z???r mooie bochten" :drunken:

-thx aan" de ontwerpers der rit" :salute:
-en thx aan dienen papparatzi voor die mooie foto van mijne v......-kop :D

Tom :P
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

Actie foto's zijn te bezichtigen op de nederlandse FJRwebsite. zie volgende link

http://picasaweb.google.com/Walrus5688/ ... dEifeltoer

Met dank aan Toon :!: :wink:

Snorry (met den grijze) & El Staf (ook grijs, den moto h?) :lol:

Afbeelding

Mvg, :wink:
Snorry
Laatst gewijzigd door Snorry op 02 sep 2007, 20:44, 3 keer totaal gewijzigd.
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Max,
Voor ik het vergeet, bedankt om onze maat Ivo (motorist) nog eens te herdenken. Hij zou er anders zeker bij geweest zijn. Wij hadden het op het moment dan wel efkens moeilijk maar appreci?ren het gebaar des te meer.

Voor 't Bendeke
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
FJRans
Clublid
Clublid

Bericht door FJRans »

Hoi de mannen
Veilig terug thuis
Het was weer een goed georganiseerde rit
Bedank FJRijders (dan kan ik niemand vergeten )
Ik heb wat veel foto s getrokken 98 stuks ,ik ga die niet op het forum zetten ik zoek wel een andere oplossing
Maar zeker is voor de TOM TOM was die laatste bocht en teveel aan
GRRRR Frans
Afbeelding
als ik de motor start moet het voor 200km zijn(lach)
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

JA LAP :!: nog ne keer mijne v......-kop op foto :D

straks wordt ik nog een vedett :lol:

(bedankt voor diene CD-rom Frans)

Tom :lol:
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
FJRmart
75 cc
75 cc

Bericht door FJRmart »

FJRijders als belgisch en nederlands lid wil ik ook iedereen bedanken voor de gezelligheid vandaag, het was een geslaagde dag.

Met dank aan Max en Toon voor de organisatie , veel wegen waren bekend maar enkele... waren weer nieuw.

graag tot een volgende keer :D

Groet Martain
El Staff
Banned User

Bericht door El Staff »

Vandaag lekker rond ?gesnord? in het zog van Snorry , met momenten serieus mijn tenen moeten uitkuisen om ons ?oudje? te kunnen volgen . Na de 1ste stop (bij Juan ? Ismael Barhihi die ondertussen vlot plat Hams spreekt ) , besloot de merendeel van de groep ongemerkt een extra lus te doen . Luc en ik kregen een vrijgeleide waar we gretig gebruik van hebben gemaakt en als 2 ?vuurpijlen? richting Moskou (dialect) waar we ons op de brug parkeerde . Na een tijdje op het terras zag ik een oudere vrouw met een gelijkaardige klederdracht als iemand van het leger des heils flyers aan de motor hangen . Na enige uitleg bleek het een preventie maatregel te zijn tegen motordiefstallen en voor het gebruik van hangsloten . Mijn hangslot uit de zijkoffer genomen en dat mensje in mijn perfecte Duits nog begroet ( die haar dag kon ook niet meer stuk) ???. Omdat net er voor al meerdere kijklustige waren aan mijn bolide , toch maar een grondige inspectie . Wat ik toen zag?? pure euforie ! Geen puntje corrosie te bespeuren op de schuurbollen ? euh schuurvlakjes . Ze moeten daar toch zeer onder de indruk geweest zijn van onze intrede want toen wij terug aanzetten om het laatste stuk aan te vangen werden wij langs alle kanten gefotografeerd ? The show must go on ? Hup en richting Eupen waar wij door de dienster van dienst nog werden getrakteerd op een gratis show : wat te doen met de plateau als hij leeg is ? Merci voor den toffe dag.
@ organisators , deelnemers

:notworthy:

69 aka El Staff

P.S Max :wink: :thumbleft:
Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Aan alle deelnemers,

Als eerste wil ik mijn mede inrichter en vriend Toon (Walrus) van harte bedanken voor de goede samenwerking die ik met hem de voorbije maanden heb mogen beleven, het is een geweldige ervaring geweest die ik zeker voor herhaling vatbaar vind maar......nu dat hij een GTR rijder is geworden zal die kans klein zijn dat wij samen nog een rit kunnen gaan organiseren voor de Nederlandse en Belgische FJR Rijders :(

Toon, je bent een geweldige kerel waar je kan op rekenen :notworthy: en vergeet niet dat je "GTR" onze vriendschap niet zal stuk maken maar ons eerder korter bij mekaar zal brengen :hello2:

Nu wil ik ook zeker al de Nederlandse en Belgische deelnemers bedanken voor hun opkomst naar onze Belgi? - Nederland Eifelroute :headbang:

Het is een fijne mooie dag geweest, zowel met de oude als met de nieuwe leden die aanwezig waren :thumbleft:

Ik denk dat iedereen wel genoten heeft van de rit en het gezelschap waarin ze vertoefde :wav:

De foto's zijn een duidelijk bewijs dat degenen die niet op appel waren weer eens iets hebben gemist :?

Allen nogmaals bedankt en tot op ons volgend gebeuren :thumbup:

Aan Julle, :wink:

Voor de herdenking hoef je me niet te bedanken, het was mijn plicht om dit te doen, "niet" omdat ik voorzitter ben van de FJRijders maar omdat Yvo een goede vriend van mij was en dat betekend v??l meer dan wat ook ter wereld :!:

Echte vrienden blijven vrienden voor eeuwig, ook na de dood en al laat je dit niet aan anderen merken en loop je er niet mee te koop, toch is dat plaatsje diep in je hart bestemd voor degenen die je vriendschap verdiend :dontknow:

Je mag er gerust in zijn dat "onze vriend Yvo" voor altijd onder de FJRijders zal blijven verder leven :angel13:

Groetjes met een wegpinkende traan van een vriend onder vrienden :headbang:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Walrus
500 cc
500 cc

Bericht door Walrus »

Het was me een genoegen om gisteren de fotograaf uit te hangen
met mijn krakkemikkig cameraatje.
Dus niet zeuren over de kwaliteit van de foto's.
De foto's vindt je via de volgende link, waar je ook kunt downloaden:
http://picasaweb.google.com/Walrus5688/ ... dEifeltoer
yamaha
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door yamaha »

Gisteren ook genoten van de rit in het gezelschap van de Fons.
Blijkbaar aan de verkeerde bistro (net voorbij de rotonde) halt gehouden in Heimbach.
We kregen er wel het gezelschap van 2 Nederlandse mannen (1 FJR en een R1).
s'middags hielden we dankzij de kennis van Fons over de lokale streek halt aan de Staudamn in Rurberg (Rursee).
Monschau hebben we niet bezocht, maar wel in Eupen nog even genoten van een muzikale optocht.

Onderweg zicht op Heimbach
Afbeelding

Aan de Staudamn
Afbeelding

Afbeelding

In Eupen
Afbeelding
FJR-Groetjes
Luc & Sabien
Afbeelding
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

@ Allen , bedankt voor de heerlijke dag vol plezier en leute :laughing8: . Aan de Max en Toon , nen extra mercie voor de prachtige rit die jullie gemaakt hadden. Eigelijk was ik een beetje teleurgesteld :mumum: daar ik niet in mijn opzet geslaagd ben om van onze Kobolai ne kobolaschkie :cussing: te maken want ik heb hem mee naar Rusland willen nemen maar hij had het nogal snel door. Michel toch bedankt om ons terug op de goeie weg gezet te hebben . :nike:
@ Snorry , ook ne merci natuurlijk om ons veilig naar Eupen en terug te brengen natuurlijk , en Carlo ge bent in GEEL van de autostrade gegaan en niet in Diest :scratch: ( maar ja het was nog vroeg he). Voor de rest is alles al gezegd zeker , alleen het is voor herhaling vatbaar ieder kon op eigen tempo rijden , de een al wat rapper als den andere he maar ik ben toch blij dat ik bij da gepensioneerd :bigsmurf: clubke hoor .
Nog ne goeie dag aan onze Nederlandse vrienden en hopelijk hebben ze zoveel plezier gehad als wij.

Doei
Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Thunderace
125 cc
125 cc

Bericht door Thunderace »

@ Max en Toon,bedankt voor de prachtige rit.
Het was een prachtige dag,bedankt aan alle deelnemers.
@Snorry,zoals hier al eerder geschreven,bedankt voor de heen ?n terugrit.
@Witse,idd het was nog z??r vroeg en nu eerlijk..via daar geraak je toch ook naar Diest h?? :D
Trouwens , gij richting Moskou en ik richting Geel h? :wink:

Greetzzz,

Carlo
albert
50 cc
50 cc

Bericht door albert »

MAX EN TOON BEDANKT VOOR DIE FIJNE RIT.Zeker voor herhaling dooooooooooooooooi
Dolf
1000 cc
1000 cc

Bericht door Dolf »

Langs deze weg wil ik eveneens de organisatoren bedanken voor de fijne motordag die ons werd voorgeschoteld. De weergoden waren ons goed gezind en het kon dus eigenlijk niet mislopen. Ik toerde mee in een heel gezellige groep waarvan Michel de koptrekker was. Hiervoor nogmaals bedankt. Het was trouwens mijn eerste deelname met de internationale FJR-bende en het is mij reuze goed meegevallen.
IIk zal zeker opnieuw van de partij zijn bij devolgende ritten indien de job het toelaat. Tot dan.
DOLF
Mijn thuis is waar mijn
Mechelse herders wachten
Gert
Clublid
Clublid

Bedankt

Bericht door Gert »

:D :D Bedankt voor de geweldige rit , mooi uitzicht , prachtige bochten , :lol: en vooral Michel bedanken voor ons op sleeptouw te nemen , Michel ge zijt ne creme van ne vent , maar van de fluitje meent ge toch ni :shock: , Arlette zal da wel doen , :idea: Witse wou ons in 't zak zetten maar da kon hij op zijne buik vol leffe schrijven . :occasion5:

Prachtige dag gehad , bedankt aan iedereen veel plezier beleefd toffe groep en meer van da

Mvg Gert en Christiane

Ps toch maar geen GTR kopen , de :fjr: heeft zijn plaats in ons hart verdient .
Koboloi
Clublid
Clublid
Contacteer:

Re: Bedankt

Bericht door Koboloi »

Gert schreef: maar van de fluitje meent ge toch ni :shock: , Arlette zal da wel doen
@Gert,
Wie weet :?: :?: :?:
Zoals toevallig in het verkeerde :pottytrain5: kamertje staan, h? :!: :!: :!:
Witse schreef: Eigelijk was ik een beetje teleurgesteld :mumum: daar ik niet in mijn opzet geslaagd ben om van onze Kobolai ne kobolaschkie :cussing: te maken
@Luc,
Daar zal je een beeeeetje vroeger moeten voor opstaan :D :D :D
En, ik denk niet dat het :sleepy1: opzet :sleepy2: was................ :toothy1:

:occasion5:
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
wheels
75 cc
75 cc

Bericht door wheels »

@Prachtige foto's Michel vooral die met de Wilbers achtervering.

Ja, mooi h?, het misstaat niet en geeft ook nog eens en hele fijne veerrespons. Vooral met hoge snelheid en zware ( vakantie ) belasting.

Ook van deze zijde nog bedankt Max voor de voortreffelijke samenwerking met Toon. Het was een geweldige rit , mooie stuurtrajecten en er heeft me geen Belg in de weg gereden.
Velen hadden al eens geoefend in de Eifel denk ik. :D
[/quote]
Ik zie overal als een berg tegenop, maar ik rij er toch niet omheen!!
FJRans
Clublid
Clublid

Bericht door FJRans »

Hoi
Hier ben ik met het eerste deel van de foto s op mijn site
Hier de link
http://users.telenet.be/weemaesfrans.be
dat hoop ik toch :idea:
morgen doe ik de rest ,nog 80 stuks
GRRRRR Fjrans
als ik de motor start moet het voor 200km zijn(lach)
Gesloten