Bedankt Arthur
Dat de winter nu maar gauw achter de rug is want het zal rap kriebelen om gaan te sjeezen (ja 't is 't oud zot ik weet het)
Voor de nieuwsgierigen alvast een fotoke van mijn nieuw speeltje
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
@ Julle , leer die jonge gastjes maar eens waar de gas staat , maar houd het wel voorzichtig he , en laat maar weten wanneer jullie gaan rijden dan kom ik wel eens zien .
Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
witse schreef:@ Julle , leer die jonge gastjes maar eens waar de gas staat , maar houd het wel voorzichtig he , en laat maar weten wanneer jullie gaan rijden dan kom ik wel eens zien .
Grtjs Luc
Euuuuuu.....de gaaaas .....staat die niet links boven
Ja ik heb da al lang gezien.....we gaan nog moeten uitkijken of we gaan die oude knollen niet kunnen volgen
Julle schreef:Bedankt Arthur
Dat de winter nu maar gauw achter de rug is want het zal rap kriebelen om gaan te sjeezen (ja 't is 't oud zot ik weet het)
Voor de nieuwsgierigen alvast een fotoke van mijn nieuw speeltje
Julle
schuun maschien julle
zeg is da ene op pillen ....omdat hij in de pries steekt ......hahahahaha ge gaat het niet geloven maar ik kreeg die vraag ooit
Neenee da is da pedalleke rechts vanonder en inderdaad Julle een pracht van een machiene, en als ze op pillen gaat neemt dan duracellekes he die gaan langer mee .
Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Ja Witse
Duracel is een klant van ons, ik kan het me dus niet permitteren om op een ander te gaan.
Sjiek machien he Lucske, wat wil je (nen ex-Arthur he)
Julle
Knap speelgoed!
Da gaat daar nogal een grote tent moeten worden als we daar allemaal onder willen.
En allemaal inschrijven in hetzelfde groepke..... kunnen we wa zwaaien naar elkaar of nog beter zelfs ...... slipstreamen!!
den R1 zot schreef:Knap speelgoed!
Da gaat daar nogal een grote tent moeten worden als we daar allemaal onder willen.
En allemaal inschrijven in hetzelfde groepke..... kunnen we wa zwaaien naar elkaar of nog beter zelfs ...... slipstreamen!!
Jaaaaaaaaaa .......als we met vier zijn kunnen we onderweg nog kaarten
Julle schreef:Ja Witse
Duracel is een klant van ons, ik kan het me dus niet permitteren om op een ander te gaan.
Julle
het enige dat je dan moet doen is gaaaz geven...die moto kent zijne weg
Julle
grtzzz,
Het is te hopen anders ga ik niet kunnen volgen he en zie dat ik daar verloren rij
Julle
Julle
grtzzz,
Het is te hopen anders ga ik niet kunnen volgen he en zie dat ik daar verloren rij
den R1 zot schreef:Knap speelgoed!
Een extra tent heb ik al aangeschaft,
nu nog een race-brommerke !
Want met mijn FJR kan ik wel redelijk mee, maar de FJR is er niet echt voor gemaakt en de extra kilootjes van de motor tellen ook negatief mee ...
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
Het zal en race-brommerke moeten worden Michel.... want met een FJR gaat ge (of anderen) echt niet kunnen volgen.
Zodra het vrij-rijden gedaan is zal er aardig wat te koop staan op het net...