onderuit
Moderator: Abeloos
- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
Is gebeurd tussen St-Truiden en Zoutleeuw Johnny net voorbij Wilderen. Politie van Landen heeft de vastelling gedaan. Juist bij mijn verzekeraar geweest, normaal gezien ben ik in mijn recht. De bestuurster van de wagen zal binnen afzienbare tijd aangeschreven worden door mijn verzekering met de vraag of zij de fout erkend en dat zij de schade wil vergoeden.Zoja geen probleem, zoniet komt de zaak voor de rechtbank en word ik vergoed door het motorwaarborgfonds met een vrijstelling van 250?. Vermits ze niet verzekerd is kan ze het beste akkoord gaan anders zal het haar nog meer geld gaan kosten, haar wagen is immers ook in beslag genomen.
Ik ga zaterdag is langs bij Rudax want de verzekering wil zo snel mogelijk een bestek.
Greetz Ed
ps. bedankt voor jullie reacties jongens
Ben is op de website van het belang van Limburg gaan kijken, na een grootscheepse controleactie in de provincie Limburg zijn er het afgelopen weekend 15!! bestuurders aangehouden die zonder geldig verzekeringsbewijs reden.
Ik ga zaterdag is langs bij Rudax want de verzekering wil zo snel mogelijk een bestek.
Greetz Ed
ps. bedankt voor jullie reacties jongens
Ben is op de website van het belang van Limburg gaan kijken, na een grootscheepse controleactie in de provincie Limburg zijn er het afgelopen weekend 15!! bestuurders aangehouden die zonder geldig verzekeringsbewijs reden.
D'ONT DRINK AN DRIVE IF YOU CAN SMOKE AND FLY
www.runwayriders.be
www.runwayriders.be
Het blijft toch allemaal lang duren. Het enige wat nu kan gezien worden in die "database" is welke verzekering een bepaalde wagen/motor/traktor/etc had bij inschrijving. Moeilijk kan het volgens mij niet zijn: laat de verzekeringsmaatschappijen zelf doorgeven van zodra iemand zijn verzekering opzegt. Zo kan er toch heel kort op de bal gespeeld worden.Met die database zijn ze trouwens (alvast bij de motoren) al een hele tijd bezig
Gemakkelijker is natuurlijk iedere overtreder die voor de politierechtbank dient te komen een bijdrage te laten betalen aan het fonds voor slachtoffers zoals nu het geval is.
- Black SteFJR
- 125 cc
Onderuit !
@ Ed, spoedig herstel en hopelijk heeft je schatje ni teveel schade opgelopen, he
Ni plezant, zou het ni graag meemaken.

Ni plezant, zou het ni graag meemaken.
Vini Vidi Vici ... op mijn FJR !