Najaarsrit zondag 14/10/2007
Moderator: Abeloos
- Thunderace
- 125 cc
Jullie hadden toch niet gedacht om zonder mij te vrtrekken he , vorige keer is Rusland mislukt ,
misschien kan ik michel nu mee naar Engeland krijgen
. Als hij zijne gps thuislaat misschien
. Ik kom wel alleen want voor t' vrouwke is het al wat te koud en te vroeg vertrekken
. Graag een gps bestandje waar we naar toe gaan en misschien ook van de plaats waar we bijeen komen .
Grtjs Luc

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
- Copantwerp
- Clublid
- Copantwerp
- Clublid
rv punt antwerpen voor de vroege vogels
Aan de Antwerpse vertrekkers , ik ben afgesproken met max op de parking texaco van nazareth tussen 07.30 en 07.45 u , reden van het vroege uur is dat onze Max om 08.30 u op de grote markt in poperinge moet zijn voor de organisatie , dus als er mensen zijn die mee vroeg willen vertrekken, laat maar bericht.
mijn thuis is waar
mijn" Stella" ligt
mijn" Stella" ligt
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Beste Vrienden,
Zoals je al kon lezen in de posting van Copantwerp, heb ik met hem afgesproken tussen 7u30 en 7u45 op de parking van het "Texaco" tankstation in " Nazareth"
Ook wil ik nog een RDV punt maken omstreeks 6u45 aan ons clubhuis voor degenen die mee met ons vroeg aan de startplaats willen staan
Als je g?interesseerd bent om mee te rijden van aan het clubhuis, laat dan hier een seintje
Blijkt er geen interesserij te zijn om zo vroeg mee te rijden, dan hoef ik niet eerst naar het clubhuis te rijden en vertrek ik onmiddellijk van thuis uit door tot Nazareth waar ik dan ten laatste om 7u45 vertrek richting startplaats in Poperingen
Tot Zondag
Max
Zoals je al kon lezen in de posting van Copantwerp, heb ik met hem afgesproken tussen 7u30 en 7u45 op de parking van het "Texaco" tankstation in " Nazareth"

Ook wil ik nog een RDV punt maken omstreeks 6u45 aan ons clubhuis voor degenen die mee met ons vroeg aan de startplaats willen staan

Als je g?interesseerd bent om mee te rijden van aan het clubhuis, laat dan hier een seintje

Blijkt er geen interesserij te zijn om zo vroeg mee te rijden, dan hoef ik niet eerst naar het clubhuis te rijden en vertrek ik onmiddellijk van thuis uit door tot Nazareth waar ik dan ten laatste om 7u45 vertrek richting startplaats in Poperingen

Tot Zondag

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- den R1 zot
- Clublid
Waar blijven de andere inschrijvingen
Er kunnen er nog veel bij
Zoals steeds bij evenementen van de FJRijders zal het zondag een schitterende dag worden. Er wordt droog en zonnig weer voorspeld. De afwezigen zullen weeral eens ongelijk hebben.
Dus :
INSCHRIJVEN EN ZONDAG MEE KOMEN GENIETEN VAN DE RIT EN HET SCHITTERENDE HERFSTWEER
Groetjes,
Bart

Er kunnen er nog veel bij

Zoals steeds bij evenementen van de FJRijders zal het zondag een schitterende dag worden. Er wordt droog en zonnig weer voorspeld. De afwezigen zullen weeral eens ongelijk hebben.
Dus :

Groetjes,
Bart

MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
MANNEN WETEN WAAROM.
Luc,witse schreef: vorige keer is Rusland mislukt ,misschien kan ik michel nu mee naar Engeland krijgen
. Als hij zijne gps thuislaat misschien

Naar Engeland

Ik wil mij wel laten

witse schreef:Graag een gps bestandje

Voor mij mag dat gps-bestandje wel overgemaakt worden ....

" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
@ Michel , als ik dan toch geen gps bestandje krijg ga ik zo maar rondrijden he
zal wel zien waar ik uit kom , of misschien is er dan toch nog een goede ziel die mij op sleeptouw wil nemen
. In ieder geval gaan we zondag weer volop genieten van deze rit en het goede weer dat ons belooft is .
Grtjs Luc

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !