Allee, je zal dan uiteindelijk toch nog gaan weten welke dat voor u de gepaste moto gaat worden als je ze allemaal blijft testen

Veel plezier met de CBF 1000 en zoals steeds, hou het voorzichtig he maat

Groetjes,
Max

Moderator: Abeloos
Ge ziet he Gert, het verstand komt met de jaren, he.. Ik ben daar ook gepasseerd,Gert schreef:Hallo ,
Mijn vorige moto was ook een Honda CBF 1000 met ABS , ik was hierover zeer tevreden , veel moto voor je geld en goed bollen da machien, maar het is een CBF 600 met het terug getunde blok van de fireblade dus veel koppel onderin , aan kracht nooit een gebrek , degelijke afwerking enz , maar kettingaangedreven en een 160 achterband op , geen instelbare vering , wanneer ze bij honda de voorvork van de hornet 900 erin gestoken hadden , had de honda mij nog meer bekoort en een Triumph 1200
heb ikke ook eens gehad , gekocht in Bertem bij Sterkx , problemen met de ontsteking
, steeds weerkerend
, het moet gezegd worden dat ik een steengoede service kreeg bij Sterkx , maar de brave man zag het na een tijdje ook niet meer zitten , en ikke was het gewoon kotsmoe
, ik kreeg de triumph aan de straatstenen niet verkocht in onze streek , ik heb hem uiteindelijk verkocht bij motorcenter Guy in Brecht of in die buurt en terug een Honda gekocht maar mijn droom was de FJR en gelijk een goe lief is deze blijven lonken totdat ik ervoor ben bezweken .
![]()
Mvg Gert
Hoi,Black FstephJR schreef: Ge ziet he Gert, het verstand komt met de jaren, he.. Ik ben daar ook gepasseerd,, en zelf ondervonden, dat er maar 1 echte bike is , en dat is onze
En Xxx-boy, zo zou hij zich beter noemen, zal nog wel terugkeren naar de One & Only
... See ya'll..
Sorry, zo zwart wit wilde ik het ni stellen, natuurlijk. was meer as grap bedoelt, zenne..ex-fjrboy-dirk schreef:Hoi,Black FstephJR schreef: Ge ziet he Gert, het verstand komt met de jaren, he.. Ik ben daar ook gepasseerd,, en zelf ondervonden, dat er maar 1 echte bike is , en dat is onze
En Xxx-boy, zo zou hij zich beter noemen, zal nog wel terugkeren naar de One & Only
... See ya'll..
't verstand komt inderdaad met de jaren maar beweren dat er maar ??n echte bike bestaat is niet zo slim![]()
Iedere motorfiets heeft wel z'n pluspunten ( alsook minpunten)
en of ik ooit terugkeer naar de FJR .....dat zal de tijd wel uitwijzen