FJR, Vara 1000,Trophy 1200, ST 13, K1200GT, nu CBF1000 ...

Wel eens zin om met een andere motor te rijden. Pen hier uw bevindingen van uw testritten neer.

Moderator: Abeloos

FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Dirk,

Allee, je zal dan uiteindelijk toch nog gaan weten welke dat voor u de gepaste moto gaat worden als je ze allemaal blijft testen :D

Veel plezier met de CBF 1000 en zoals steeds, hou het voorzichtig he maat :wink:

Groetjes,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Ha de mannen,

We kunnen misschien,een wedstrijdje houden om de nieuwe nickname van CBFboy te raden 8) 8) 8)

Dirkske, gij verandert even snel van ne moto dan da'k een paar nieuw schoenen koop :D :D :D

Veel plezier op de CBF en laat maar weten hoe hij bevalt,

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
ex-fjrboy-dirk
75 cc
75 cc

Bericht door ex-fjrboy-dirk »

Big Jomb schreef:Ha de mannen,

We kunnen misschien,een wedstrijdje houden om de nieuwe nickname van CBFboy te raden 8) 8) 8)
je weet nooit wat de toekomst brengt :roll:

en er zijn nog zoveel motoren die ik wel eens wil berijden :wink:
CU on the raod,

ex-FJRboy-dirk
maar voor hoelang da weet ik niet zulle ;-)
Zwerten
75 cc
75 cc
Contacteer:

Bericht door Zwerten »

Dat is licht in het voordeel van Honda aan het overhellen h? :lol:
Afbeelding
ex-fjrboy-dirk
75 cc
75 cc

Hoi FJR-vrienden,

na zo'n 3000 km te hebben afgelegd met mijn CBFke kan ik nu al zeggen dat deze motorfiets niet moet onderdoen voor de grotere :oops:

Soepele stuureigenschappen en voldoende power, enkel de windbescherming is slecht :x maar eens je het gewoon bent om vol in de wind te zitten valt dit al bij al nog mee :)

Voorlopig blijft deze bike dus nog in mijn bezit :wink:
CU on the raod,

ex-FJRboy-dirk
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Dirk,

Elke motor zal wel zijn goede eigenschappen en kwaliteiten hebben, de ene al iets meer in comfort en de andere dan weer in zijn sportiviteit :!:

Het belangrijkste is dan ook wat de verlangens van de rijder zelf zijn en daaruit kan hij dan concluderen wat voor hem het beste geschikt is om mee te gaan rijden :idea:

Dit alles kan je natuurlijk het best te weten komen op de manier zoals jij het doet, ze allen eens testen :D

Nog veel plezier met je CBF'ke en laat ons ook tijdig weten wat je volgende test zal zijn he :lol: :lol: :lol: :wink:

Groetjes en tot hoors,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gert
Clublid
Clublid

CBF Honda

Bericht door Gert »

Hallo ,

Mijn vorige moto was ook een Honda CBF 1000 met ABS , ik was hierover zeer tevreden , veel moto voor je geld en goed bollen da machien :D , maar het is een CBF 600 met het terug getunde blok van de fireblade dus veel koppel onderin , aan kracht nooit een gebrek , degelijke afwerking enz , maar kettingaangedreven en een 160 achterband op , geen instelbare vering , wanneer ze bij honda de voorvork van de hornet 900 erin gestoken hadden , had de honda mij nog meer bekoort en een Triumph 1200 :oops: heb ikke ook eens gehad , gekocht in Bertem bij Sterkx , problemen met de ontsteking :oops: , steeds weerkerend :evil: , het moet gezegd worden dat ik een steengoede service kreeg bij Sterkx , maar de brave man zag het na een tijdje ook niet meer zitten , en ikke was het gewoon kotsmoe :angryfire: , ik kreeg de triumph aan de straatstenen niet verkocht in onze streek , ik heb hem uiteindelijk verkocht bij motorcenter Guy in Brecht of in die buurt en terug een Honda gekocht maar mijn droom was de FJR en gelijk een goe lief is deze blijven lonken totdat ik ervoor ben bezweken . :idea:

Mvg Gert
Black SteFJR
125 cc
125 cc

Re: CBF Honda

Bericht door Black SteFJR »

Gert schreef:Hallo ,

Mijn vorige moto was ook een Honda CBF 1000 met ABS , ik was hierover zeer tevreden , veel moto voor je geld en goed bollen da machien :D , maar het is een CBF 600 met het terug getunde blok van de fireblade dus veel koppel onderin , aan kracht nooit een gebrek , degelijke afwerking enz , maar kettingaangedreven en een 160 achterband op , geen instelbare vering , wanneer ze bij honda de voorvork van de hornet 900 erin gestoken hadden , had de honda mij nog meer bekoort en een Triumph 1200 :oops: heb ikke ook eens gehad , gekocht in Bertem bij Sterkx , problemen met de ontsteking :oops: , steeds weerkerend :evil: , het moet gezegd worden dat ik een steengoede service kreeg bij Sterkx , maar de brave man zag het na een tijdje ook niet meer zitten , en ikke was het gewoon kotsmoe :angryfire: , ik kreeg de triumph aan de straatstenen niet verkocht in onze streek , ik heb hem uiteindelijk verkocht bij motorcenter Guy in Brecht of in die buurt en terug een Honda gekocht maar mijn droom was de FJR en gelijk een goe lief is deze blijven lonken totdat ik ervoor ben bezweken . :idea:

Mvg Gert
Ge ziet he Gert, het verstand komt met de jaren, he.. Ik ben daar ook gepasseerd, :D , en zelf ondervonden, dat er maar 1 echte bike is , en dat is onze :fjr: En Xxx-boy, zo zou hij zich beter noemen, zal nog wel terugkeren naar de One & Only :P ... See ya'll..
Vini Vidi Vici ... op mijn FJR !
ex-fjrboy-dirk
75 cc
75 cc

Black FstephJR schreef: Ge ziet he Gert, het verstand komt met de jaren, he.. Ik ben daar ook gepasseerd, :D , en zelf ondervonden, dat er maar 1 echte bike is , en dat is onze :fjr: En Xxx-boy, zo zou hij zich beter noemen, zal nog wel terugkeren naar de One & Only :P ... See ya'll..
Hoi,

't verstand komt inderdaad met de jaren maar beweren dat er maar ??n echte bike bestaat is niet zo slim :?

Iedere motorfiets heeft wel z'n pluspunten ( alsook minpunten)

en of ik ooit terugkeer naar de FJR .....dat zal de tijd wel uitwijzen :wink:
CU on the raod,

ex-FJRboy-dirk
Black SteFJR
125 cc
125 cc

Bericht door Black SteFJR »

ex-fjrboy-dirk schreef:
Black FstephJR schreef: Ge ziet he Gert, het verstand komt met de jaren, he.. Ik ben daar ook gepasseerd, :D , en zelf ondervonden, dat er maar 1 echte bike is , en dat is onze :fjr: En Xxx-boy, zo zou hij zich beter noemen, zal nog wel terugkeren naar de One & Only :P ... See ya'll..
Hoi,

't verstand komt inderdaad met de jaren maar beweren dat er maar ??n echte bike bestaat is niet zo slim :?

Iedere motorfiets heeft wel z'n pluspunten ( alsook minpunten)

en of ik ooit terugkeer naar de FJR .....dat zal de tijd wel uitwijzen :wink:
Sorry, zo zwart wit wilde ik het ni stellen, natuurlijk. was meer as grap bedoelt, zenne.. :wink:
Heb ook met verschillende modellen gereden, Yam 250 RDLC, zo'n 2 takt coursmachien, alles onderin zo , was toen het machien.. :) , dan een Silver Wing, een CBR 1000 F2, een Vfr 800 Fi en dan nu De FJR, en ik vind... dak nu de moto gevonden heb voor mij, en mijn zoektocht is voorbij. En dus bedoel ik... De moto, voor mij , is the one & only, :fjr: :D
Tot een van dees, see ya ! 8)
Vini Vidi Vici ... op mijn FJR !
Gesloten