Najaarsrit zondag 14/10/2007
Moderator: Abeloos
- T' Ghentse Stropke
- Clublid
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Gorky,Gorky schreef:een vraagskeWanneer worden de Garmin bestandjes verstuurd
![]()
Tis omdat ik vanaf morgen tot zondag morgen niet on-line ben
greetz en tot zondag
Normaal word morgen de rit voor de laatste maal test gereden, nadien word je een mail toegestuurd om het gps bestand in je eigen versie ( alles vanaf versie 7 en hetgene erboven komt) te kunnen downloaden

Vanaf welk uur ga je morgen niet meer online komen

Laat me dit even weten op mijn gsm: 0494/77.58.59 zodat ik voor jou misschien nog iets kan doen, vermeld ook de versie die je beschikbaar hebt als je wil

Groetjes en tot zondag

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ rcracer,rcracer schreef:Ook een vraagje: moet men lid zijn van de fjr rijders club of volstaat het om met een fjr te rijden om mee te "mogen"?
Als je geregistreerd bent op ons forum en je rijd met een FJR ben je lid van de FJRijders en mag je mee met de bende

Ook niet FJRijders mogen mee maar ze moeten wel in gezelschap zijn van een geregistreerd FJRijders lid om te mogen deelnemen aan een offici?le rit van de club

Ook wil ik je nog vermelden dat FJRijders 5 euro betalen om deel te nemen en niet FJRijders betalen 8 euro, duo's mogen gratis mee
Hopend je hiermee van antwoord te zijn geweest

Hopelijk mogen we je zondag aan de start verwachten

Groetjes,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Ziezo beste deelnemers,
De mail met de link naar de downloadpagina is verstuurd naar iedere deelnemer. Er staat tevens een beschijving in van hoe je de route moet downloaden en welke stappen je dient te nemen om het bestand uit te pakken. Ik hoop dat iedereen en aan uit geraakt en mochten er problemen zijn mag je me steeds contacteren via mail.
Firechief
De mail met de link naar de downloadpagina is verstuurd naar iedere deelnemer. Er staat tevens een beschijving in van hoe je de route moet downloaden en welke stappen je dient te nemen om het bestand uit te pakken. Ik hoop dat iedereen en aan uit geraakt en mochten er problemen zijn mag je me steeds contacteren via mail.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

@ Copantwerp ik ga in Wommelgem op de autosnelweg , misschien kunnen we daar afspreken om gelijk te vertrekken naar Nazareth . Laat maar iets weten als het goed is en welk uur ik daar moet zijn dan ( ik weet in Antwerpen voor de rest geen weg ) Je kan me ook bereiken op 0475 70 77 86 . Tot zondag
Grtjs Luc
Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
- Thunderace
- 125 cc
- Thunderace
- 125 cc
- Thunderace
- 125 cc
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:

dan kunnen de 3 "tomtom-riders"

Tom

Laatst gewijzigd door TOMH op 13 okt 2007, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?

als er nog deelnemers de route in tomtom-bestand willen? roep maar!
Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?