Wie ben ik?
Moderator: Abeloos
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
-
- 50 cc
- Contacteer:
Hoi Allen,
Wel geen FJR-rijder
maar vind hem zeker niet mis....
Ben hier terecht gekomen via andere fora waar ze jullie
reisverhalen promoten, en ik moet zeggen chapeau!! echt knap
Zelf ben ik een beemerrijder maar ben zeker niet fanatiek of merkgebonden.
Verder hou ik me graag bezig met GPS en het beheer van m'n eigen stekkie
Grtz
Schalkse?
Oh ja...een oude bekende heb ik hier al opgemerkt...Dirk B...heb ik respect voor!!
Wel geen FJR-rijder

Ben hier terecht gekomen via andere fora waar ze jullie
reisverhalen promoten, en ik moet zeggen chapeau!! echt knap
Zelf ben ik een beemerrijder maar ben zeker niet fanatiek of merkgebonden.
Verder hou ik me graag bezig met GPS en het beheer van m'n eigen stekkie
Grtz
Schalkse?
Oh ja...een oude bekende heb ik hier al opgemerkt...Dirk B...heb ik respect voor!!
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Schalkseruiter
Welgekomen op ons Forum
en als je graag onze leden hun reisverhalen leest, wel dan ben je hier op de juiste plaats om van deze fantastische reisverslagen te kunnen meegenieten als je ze leest
Wat onze FJR betreft, hij oogt alleen niet mooi maar hij rijd ook geweldig
Groetjes,
Max

Welgekomen op ons Forum

Wat onze FJR betreft, hij oogt alleen niet mooi maar hij rijd ook geweldig

Groetjes,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

-
- 50 cc
- Contacteer:
hallo iedreen
ik ben al 16 jaar actief motorijder en ben begonnen met een yam 750 virago dan 2x cbr 1000 honda nadien een bmw1150 rt dan een vfr 800i vtec en mijn huidige motor is een pan european die nu 2 jaar is en+- 40000km heb mee afgehaspelden ook zeer tevreden over ben,maar in de toekomst sluit ik de aankoop van een fjr niet uit je weet maar nooit!!
Melis luc
ik ben al 16 jaar actief motorijder en ben begonnen met een yam 750 virago dan 2x cbr 1000 honda nadien een bmw1150 rt dan een vfr 800i vtec en mijn huidige motor is een pan european die nu 2 jaar is en+- 40000km heb mee afgehaspelden ook zeer tevreden over ben,maar in de toekomst sluit ik de aankoop van een fjr niet uit je weet maar nooit!!

Melis luc
uw moto kuisen moet je even graag doen als er mee rijden !
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Melis luc,
Welkom op ons forum als motorijder
Het belangrijkste is niet met wat je rijd, je moet er deugd van hebben en dat telt
Als je ooit overstapt van de Pan naar de FJR zul je de voor-nadelen wel zelf ondervinden met de rijervaring die je al hebt opgedaan
Nu je forumlid bent kan je al een h??l groot deel te weten komen over onze FJR'S en wie weet geeft je dat een overtuiging van de overstap te wagen
Ik wens je alvast nog enorm v??l rijplezier naar de toekomst toe
Groetjes,
Max
Welkom op ons forum als motorijder

Het belangrijkste is niet met wat je rijd, je moet er deugd van hebben en dat telt

Als je ooit overstapt van de Pan naar de FJR zul je de voor-nadelen wel zelf ondervinden met de rijervaring die je al hebt opgedaan

Nu je forumlid bent kan je al een h??l groot deel te weten komen over onze FJR'S en wie weet geeft je dat een overtuiging van de overstap te wagen

Ik wens je alvast nog enorm v??l rijplezier naar de toekomst toe

Groetjes,
Max

Even voorstellen
Hallo,wij zijn Peter(44) en Brigit(42) en wonen in de zuidwesthoek van Nederland.
Wij hebben ons aangemeld in september 2007 maar ons blijkbaar nog niet voorgesteld
.
Na een antal jaren geen motor te hebben gereden ben ik weer heropgestapt en wel met een FZR1000
.
Maar omdat het toeren met zijn 2en toch zeer leuk is en dit niet comfortabel is met de FZR hebben we
vorig jaar een FJR1300A gekocht
.
Verder hebben wij 2 dochters van 16 en 18 jaar,en is er voor ons tijd aangekomen om met zijn 2en op pad te gaan.
Wij zullen zeker is een keer langs komen in Rotselaar en kennis komen maken.
Tot ziens.
Peter en Brigit.
Wij hebben ons aangemeld in september 2007 maar ons blijkbaar nog niet voorgesteld

Na een antal jaren geen motor te hebben gereden ben ik weer heropgestapt en wel met een FZR1000

Maar omdat het toeren met zijn 2en toch zeer leuk is en dit niet comfortabel is met de FZR hebben we
vorig jaar een FJR1300A gekocht

Verder hebben wij 2 dochters van 16 en 18 jaar,en is er voor ons tijd aangekomen om met zijn 2en op pad te gaan.
Wij zullen zeker is een keer langs komen in Rotselaar en kennis komen maken.
Tot ziens.
Peter en Brigit.
- Thunderace
- 125 cc
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- Black SteFJR
- 125 cc
yoo fjr rijders,
sinds 02/02/2008 trotse eigenaar geworden van mijn nieuwe
fjr , voordien iets meer dan half jaar gereden met nieuwe gsr 600 naked
maardus vlug overgestapt en de grootste reden
wil reisjes maken met de motor
dus als er iemand leuke plaatsen weet om naar toe te rijden laat het maar hopen h?
ik rij nog nie lang dus heb veel kilometers nodig om ervaring op te doen

oja,ik ben schachten uit oostende 31j en prettig gestoord hahaha

alez ieder??n veel riegenot
grtz
YESTERDAY IS HISTORY TOMORROW IS MYSTERY TODAY IS A GIFT
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Spurs
Eerst en vooral proficiat met de aankoop van een prachtige tourbuffel, de FJR natuurkijk
Het zijn de prettig gestoorden dat we hier nodig hebben en daarom verwelkomen we je van harte op het forum der FJRijders
Leuke plaatsen voor reizen kan je in een van onze rubrieken zeker terug vinden, je moet ze maar eens doorlopen en je zal wel iets vinden dat in je smaak valt
Hopelijk zullen we mekaar ook wel eens ontmoeten op een van onze tourritten of evenementen dat we als club inrichten, je zal er dan zeker ook mensen ontmoeten die de zelfde gestoordheid hebben als jij, het prettige dus
Groetjes en tot
Max

Eerst en vooral proficiat met de aankoop van een prachtige tourbuffel, de FJR natuurkijk

Het zijn de prettig gestoorden dat we hier nodig hebben en daarom verwelkomen we je van harte op het forum der FJRijders

Leuke plaatsen voor reizen kan je in een van onze rubrieken zeker terug vinden, je moet ze maar eens doorlopen en je zal wel iets vinden dat in je smaak valt

Hopelijk zullen we mekaar ook wel eens ontmoeten op een van onze tourritten of evenementen dat we als club inrichten, je zal er dan zeker ook mensen ontmoeten die de zelfde gestoordheid hebben als jij, het prettige dus

Groetjes en tot

Max