Spijtig genoeg zijn ze ermee gestopt bij JPR karting in St-Niklaas.
Er was een dodelijk ongeval geweest.... maar i.p.v. iets aan de piste te doen voor de veiligheid, hebben ze het gewoon afgeschaft.
Karten is nie echt mijn ding (2 wielen teveel) maar ik wil altijd wel eens gas komen geven op die dingeskes...
Ben eens wat gaan rond surfen op het net en heb gezien dat je in Antwerpen op de Noorderlaan zowel kan karten als monobiken http://www.indoorkartingantwerpen.be/
Heeft iemand daar al geweest en hoe was het daar
Ik woon in Merksem en dat is niet ver van deze karting op de Noorderlaan.
Die brommerkes zijn echt geene vette hoor, de KTM''s waren v??l beter.
Deze Street Magics van Suzuki zijn aan de (te) zware kant vergeleken met de KTM's.
Jaren geleden heb ik dat eens geprobeerd en sindsdien nooit meer....
Maar als enige alternatief zullen we niet anders kunnen vrees ik.
Nu de dagen korter worden en het weer straks niet meer zo stralend is om samen een ritje te doen, had ik gedacht om met een leuke bende te gaan karten
Heeft er iemand suggesties waar er een leuk en betaalbaar kartcircuit is en misschien een beetje centraal gelegen voor iedereen
Mensen laat maar weten of er interesse is en denk eraan het is vooral voor de fun en ook een beetje voor de competitie
Groetjes Flitser
Hoi Flitser,
Voor te karten ben ik wel te vinden, zolang het maar niet bij den inkart (puurs) is mag je voor mij twee plaatskes reserveren. ......??n voor mij en ??n voor mijn madam
Ja zal eens moeten kijken voor een datum. Ik denk dat het beste waarschijnlijk een zaterdagnamiddag zou zijn want in de week past het niet voor iedereen wegens beroepsbezigheden. Ik had ook gedacht om te gaan karten bij JPR in St-Niklaas omdat een beetje centraal ligt voor iedereen. Ze hebben het circuit ook vernieuwd en er zouden nieuwe karts aanwezig zijn.
Hoop er zo snel mogelijk werk van te maken maar ja...druk, druk, druk h?
Mocht er iemand nog andere suggesties hebben dan hoor ik het graag.
Ik heb zojuist eens gebeld naar JPR te St-Niklaas om te karten. Ze vertelde mij dat december een vrij drukke maand is en als wij willen reserveren, wij dan niet te lang meer moeten wachten.
Er is nog plaats op zaterdag 8 december tussen 20u30 & 24u00 en op zaterdag 15 december tussen 14u00 & 20u00.
Een sessie duurt 15min. en kost 16?. Ik had gedacht aan 2 sessie's te rijden met natuurlijk een pauze tussen.
Mensen laat a.u.b. zo snel mogelijk weten wanneer jullie mee willen en welke de voorkeur is 8 december s'avonds of 15 december s'middags. Als U zich opgeeft voor een van deze data, ga ik er vanuit dat jullie dan ook effectief komen, dat ik daar niet met blozende wangen moet staan.
Arthur heeft al geschreven dat Regina ook wil meerijden en mijn vrouwke wil ook haar kunsten laten zien dus dames jullie hebben geen enkele reden meer om niet mee te rijden. Supporters zijn natuurlijk ook welkom er is een ruime bar van waaruit jullie de "gladiatoren" kunt zien strijden.