Gisterenavond vol enthousiasme op de FJR gesprongen om dan te merken dat de batterij te plat was om gestart te geraken. Ik zal mijn auto straks de batterij een kwartiertje laten opladen.
Ik had hier eigenlijk al een tijdje schrik voor want ik heb er nu een alarm (Velleman) aanhangen. Maar toch, hij stond maar 4 dagen stil en dat lijkt me dan toch wel snel om een platte batterij te hebben. Kan het zijn dat er ergens stroom verloren gaat doordat ik ergens iets niet goed gedaan heb? Bij een kortsluiting zou ik denken dat de zekering het begeeft maar misschien maakt ergens de aarding niet goed contact met het frame of zo? Kan dat een invloed hebben?
Benny
Platte batterij
Moderator: Abeloos
Re: Platte batterij
Hallo Benny,
Wij zijn hier met enkele mensen op het forum ook eigenaar van een Velleman-alarm.
Bij mijn weten zijn er nog geen problemen geweest.
Ben je zeker dat er verlies is ? Je kan dit meten door een amp?remetertje aan te sluiten.
Als je dat niet hebt, en je woont in de buurt van Lokeren kom je maar eens tot hier, ik help je graag verder.
mvg
Frankie
Wij zijn hier met enkele mensen op het forum ook eigenaar van een Velleman-alarm.
Bij mijn weten zijn er nog geen problemen geweest.
Ben je zeker dat er verlies is ? Je kan dit meten door een amp?remetertje aan te sluiten.
Als je dat niet hebt, en je woont in de buurt van Lokeren kom je maar eens tot hier, ik help je graag verder.
mvg
Frankie
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
Hallo Benny: ik wil je vragen of het probleem opgelost is en zoja wat was het en hoe hebben ze het gemaakt. Ik heb op dit moment ongeveer het zelfde probleem. Als ik start lijkt het net of de laatste druppel uit de accu wordt gezogen om de motor te starten. Ik heb er een nieuwe accu ingeplaatst maar zonder verbetering. De motor is een FJR uit 2004.
Groetjes
Groetjes