Val Walrus
Moderator: Abeloos
Val Walrus
Hoi vrienden
Ik lees op het Nederlandse forum dat onze vriend Walrus (Toon) een schuiver heeft gedaan met zijn nieuwe GTR. Hij heeft gelukkig niks maar aan de GTR zijn aardig wat kosten.
Julle
Ik lees op het Nederlandse forum dat onze vriend Walrus (Toon) een schuiver heeft gedaan met zijn nieuwe GTR. Hij heeft gelukkig niks maar aan de GTR zijn aardig wat kosten.
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Byways are more attractive than highways
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Verdorie, dat is serieuze pech hebben voor onze vriend Toon
Gelukkig is hij lichamelijk vrij van kwetsuren gebleven, buiten dat beetje stram zijn van de slag blijkt alles in orde te zijn met hem
Hopelijk komt alles weer snel in orde zodat hij terug gauw aan het bollen kan geraken
Toon, wij duimen dat je alles naar eigen goed dunken kan geregeld krijgen met je verzekering
Hopelijk is het geluk nu een beetje aan jou zijde.
Groetjes,
Max

Gelukkig is hij lichamelijk vrij van kwetsuren gebleven, buiten dat beetje stram zijn van de slag blijkt alles in orde te zijn met hem

Hopelijk komt alles weer snel in orde zodat hij terug gauw aan het bollen kan geraken

Toon, wij duimen dat je alles naar eigen goed dunken kan geregeld krijgen met je verzekering

Hopelijk is het geluk nu een beetje aan jou zijde.
Groetjes,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Het doet altijd pijn om een motor zo te zien liggen op de baan.
En het doet nog meer pijn als je weet dat het onze toffe noorderbuur "Walrus" is, die, met zijn prachtig nieuwe GTR, tijdens een toerrit onzacht op de grond is terecht gekomen.
Gelukkig enkel met materiee?le schade.
Toon, hopelijk komt alles financieel snel in orde en zien we jou volgend jaar terug op de Nederlandse en Belgische wegen rijden met een ??????.
Greetz,
Serge
En het doet nog meer pijn als je weet dat het onze toffe noorderbuur "Walrus" is, die, met zijn prachtig nieuwe GTR, tijdens een toerrit onzacht op de grond is terecht gekomen.
Gelukkig enkel met materiee?le schade.
Toon, hopelijk komt alles financieel snel in orde en zien we jou volgend jaar terug op de Nederlandse en Belgische wegen rijden met een ??????.
Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
Toon hopelijk komt alles snel terug in orde en zien we je volgend jaar terug rondbollen. Gelukkig ben je zelf van kwetsuren gevrijwaard , een motor is beter te vervangen dan een mensenleven .
Grtjs Luc
Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
-
- 75 cc

hopelijk komt alles snel in orde.
Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
Hoi Toon
Ik ben ook ??n van hen die al geconfronteerd geweest is met dergelijke miserie. Het doet verdomd zeer veel pijn je mooie machiene daar op het wegdek te zien liggen.
Ik hoop dat je het zeer vlug te boven komt en dat we je volgend jaar terug op de motorfiets zien.
DOLF
Ik ben ook ??n van hen die al geconfronteerd geweest is met dergelijke miserie. Het doet verdomd zeer veel pijn je mooie machiene daar op het wegdek te zien liggen.
Ik hoop dat je het zeer vlug te boven komt en dat we je volgend jaar terug op de motorfiets zien.
DOLF
Mijn thuis is waar mijn
Mechelse herders wachten
Mechelse herders wachten
- Black SteFJR
- 125 cc