Hallo...ik ben Eric (ERCO) ben sinds kort trotse eigenaar van een FJR eerste ingebruikname mei 2002...
Kleur is zwart...met 39D km op de teller...ikzelf ben van het bj '61 en woonachtig Maasmechelen...(mooie LIMBURG)
Mijn eerste motor was een Honda 550F...daarna heb ik verschillende enduro's gehad en versleten...(KTM.420...honda XR 500..XR600 )
Daarna overgegaan naar de choppers dragstar 1100 en mijn laaste was een wild-star...
Zo dat was het een beetje...als me nog iets te binnen schiet lezen jullie het wel
groetjes en cya Erco
Wij hopen dan ook dat je h??l v??l plezier aan je zal beleven en we mekaar in de toekomst mogen ontmoeten op ??n van onze ritten of evenementen dat wij organiseren om nader kennis te kunnen maken
Groetjes en tot hoors,
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Er is weer een zwarte bij !
Zeer Welkom, hopelijk kunnen we onze zwarten eens naast mekaar zetten, terwijl wij ne goeie Cola drinken op e terraske.
Grtz Steph.
Hey Erco.
Ook welkom hier van mijnentwege.
Denk dat we mekaar reeds kennen via andere dorums: oa het die van de DDE
Dat zal waarschijnlijk ook wel een grote stap geweest zijn van je Wilde naar een FJR
Grtz,
Lucske
ISRA# 23440
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come
N50° 58.485 E4° 57.834
Yeb Lucske...dat ben ik
De overstap naar een FJR is inderdaad een grote stap...met een woord een fantastische machine
Nu wil ik helemaal de W* niet afbreken...ik heb er bijna 3jaar en 40.000km mee gereden maar nooit zo een goed gevoel bij gehad dan nu met de FJR
Ik reed ( en het is mijn persoonlijke mening ) liever met de Dragstar 1100...maar ik was en ben het chopperrijden beu vandaar mijn overstap
cya Eric
Black FstephJR schreef: Er is weer een zwarte bij !
Zeer Welkom, hopelijk kunnen we onze zwarten eens naast mekaar zetten, terwijl wij ne goeie Cola drinken op e terraske.
Grtz Steph.
De mijne:
Met aanpassing zodat ik hem tussen al die zwarte kan terugvinden