Hey makkers... Het is weer Het Auto/Motorsalon, en dit vanaf 15 Januari.
Mijn makker uit Tienen : , vertelde me dat er voor de Bikers een nocturne VOOR de ofificiele opening is. Maar op de site vind ik daar niks van terug.
Is dat nog of hebben ze da afgeschaft ? En zou da niks zijn om er als groep naartoe te gaan, en mss onze sponsers bezoeken. , die dan tevreden zullen zijn en onze club nog wat meer ....
Zomaar een h?.
Grtz Steph.
Vroeger was dat idd zo. Sinds vorige keer (vorig jaar of 2 jaar terug, ik weet niet precies meer)is dat veranderd naar de zaterdagmiddag omdat, naar het schijnt, de prominenten op de nocturne zich nogal stoorden aan de bikers die rondliepen(correct mie if aim rong)
Gewoonlijk verschijnt hierover een art. in Motoren& toerisme en/of Motorwereld. Ik sta een beetje achter met mijn lectuur maar als ik er iets over lees laat ik het weten.
Vroeger was dat idd zo. Sinds vorige keer (vorig jaar of 2 jaar terug, ik weet niet precies meer)is dat veranderd naar de zaterdagmiddag omdat, naar het schijnt, de prominenten op de nocturne zich nogal stoorden aan de bikers die rondliepen(correct mie if aim rong)
Gewoonlijk verschijnt hierover een art. in Motoren& toerisme en/of Motorwereld. Ik sta een beetje achter met mijn lectuur maar als ik er iets over lees laat ik het weten.
Grtjs
Thx Edje, Dan zal ik de motorrijder eens uitpluizen, want ik lees die ook .
Grtz Steph.
Je zult de ' Biker Parade ' bedoelen deze word 2 jaarlijks gereden tijdens bedrijfsvoertuigen/moto-salon . Tijdens de laatste editie (13.01.07) was ik 1 van de vele wegkapiteins , dus je zal nog een jaartje moeten wachten
Deze werd vroeger op de eerste avond gereden , de ' officiele 'reden van wijziging zou het file probleem zijn
Je kan best de "nocturnes" kiezen om het salon te bezoeken tenminste wanneer de mensen van Bike to Beach weer aanwezig zijn. Zij zorgden de voorbije jaren voor gratis bewaakte motorparking vlakbij een ingang en gratis vestiaire. Ik koos de laatste jaren voor deze formule en ging steeds twee keer (moet je natuurlijk kaarten voor hebben) want voor de Biker parade moet je veel geduld hebben op de verzamelplaatsen en in de paleizen is het een ware heksenketel
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Helaba, centen aan het beleggen... ik denk dat er momenteel betere opties zijn om je centjes te beleggen maar dit neemt niet weg dat de Gumpert waar we bij stonden wel iets heel speciaals is maar dan ook iets te duur voor mijne portemonnee
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Allez dan, omdat ge het zo schoon vraagt
We zijn als een goed bestuur natuurlijk eens bij de concurrentie gaan zien, maar we waren niet echt gecharmeerd.
Onze voorzitter mocht gezien zijn belangrijke functie zijnen bike binnen parkeren.
Hij zal het natuurlijk nooit durven toegeven.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Hela Secretaris der FJRijders, we zullen uw boekske hier ook is open doen se
Ge komt hier wel vertellen dat ik mijn zogezegde specialleke op het salon mocht binnen parkeren maar.......
dat gij u wou verstoppen terwijl ge bij "Honda" aan het testen waard kom je niet vertellen he
En daar zijn er wel bewijzen van
Nee, nu moet ge niet beginnen want daarvoor is het te laat
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Blijkbaar toch wel wat moois te zien op dat salon? Ik was van plan om vanavond te gaan... Maar heb eerst afgelopen avond bij de dierenarts doorgebracht met mijn hond. En dan tot een stuk in de nacht met een collega aan de lijn gehangen...