Karten
Moderator: Abeloos
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Voor mij is het ook zo dat ik me moet excuseren, heb het weekend van 15 & 16 dec. een biljarttornooi in everberg waar ik op aanwezig moet zijn, anders had ik zeker van de partij geweest om eens te komen kijken naar de snelle mannen & vrouwen
Maak er alvast een fijne en veilige namiddag van
groetjes,
Max

Maak er alvast een fijne en veilige namiddag van

groetjes,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Ben nog altijd niet zeker of ik kan komen meerijden , hangt af van het werk ,
maar als het enigzins kan ben ik er zeker bij . Ik laat zo vlug mogelijk iets weten als ik de planning op het werk heb ( is de laatste week dat ik moet werken dit jaar daarmee).
Grtjs Luc

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
- den R1 zot
- Clublid
Hoi,
Ok mensen zoals het er nu naar uitziet zullen wij dus zaterdag met negen zijn om te karten. Arthur, Regina & Witse jullie kunnen er nog bij want ik heb gisteren gebeld met JPR om te zeggen dat wij met negen zijn en in het beste geval met twaalf en het was geen probleem.
Ik stel voor om zaterdag aanwezig te zijn rond 14u30 dan kunnen wij ons rustig klaar maken en de tactiek bespreken
Vergeet jullie helm en, voor de mensen die er ??n hebben, jullie lidkaart van JPR niet.
@R1zot,
Misschien zijn Arthur & Witse wel gaan trainen en is het daarom dat ze geen tijd hebben om iets te laten weten
Groetjes flitser
Ok mensen zoals het er nu naar uitziet zullen wij dus zaterdag met negen zijn om te karten. Arthur, Regina & Witse jullie kunnen er nog bij want ik heb gisteren gebeld met JPR om te zeggen dat wij met negen zijn en in het beste geval met twaalf en het was geen probleem.
Ik stel voor om zaterdag aanwezig te zijn rond 14u30 dan kunnen wij ons rustig klaar maken en de tactiek bespreken

Vergeet jullie helm en, voor de mensen die er ??n hebben, jullie lidkaart van JPR niet.
@R1zot,
Misschien zijn Arthur & Witse wel gaan trainen en is het daarom dat ze geen tijd hebben om iets te laten weten

Groetjes flitser
Indien je bij mij aanpikt kan je ondertussen de gazet lezen en naar hartelust in je neus peuteren...den R1 zot schreef:Is er al iemand gaan trainen?
Kwestie van weten bij wie we moeten aanpikken voor eens snel rondje.
Groetjes,
Danneke.

De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
- den R1 zot
- Clublid
mischien kunnen jullie nog wel een fotograaf gebruiken ??
Tom

Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
TOMH schreef:mischien kunnen jullie nog wel een fotograaf gebruiken ??![]()
Tom
Ja zeker.....het was weer een gezellige bende

h? alvast bedankt Tom voor het maken van de foto's...ben er zeker van dat ze top zijn

Het was zeker voor herhaling vatbaar

natuurlijk mogen we de Julle niet vergeten (nog ouder

Ik kijk al uit naar de volgende

grtzzz,
- den R1 zot
- Clublid
Hoi mannekes,
Het was een leuke middag met snelle en minder snelle mensen maar het waren vooral gezellige mensen en dat is het belangrijkste.
Ik heb mij ook heel goed gehad en hoop van de rest hetzelfde.
Ik moet wel zeggen dat ik maar net thuis ben van daar en dat fotograaf Tom ook net vertrokken is naar Harelbeke dus voor de ontwikkelde foto's gaat het nog ff wachten zijn maar ze komen zeker Tom kennende
@dartagnan & Abeloos,
bedankt voor het langskomen en het supporteren
Groetjes Flitser
Het was een leuke middag met snelle en minder snelle mensen maar het waren vooral gezellige mensen en dat is het belangrijkste.
Ik heb mij ook heel goed gehad en hoop van de rest hetzelfde.
Ik moet wel zeggen dat ik maar net thuis ben van daar en dat fotograaf Tom ook net vertrokken is naar Harelbeke dus voor de ontwikkelde foto's gaat het nog ff wachten zijn maar ze komen zeker Tom kennende

@dartagnan & Abeloos,
bedankt voor het langskomen en het supporteren

Groetjes Flitser
- den R1 zot
- Clublid
't Ging bij mij en Nicole "iets" trager...'t was dan ook onze eerste keer en dan doet het dikwijls zeer
Wacht maar tot ik groter ben!
Was een gezellige bedoening...zal wel verkeerd geweest zijn te denken dat Tom ne BMW ging kopen
Tot een dezer,
Danneke.

Wacht maar tot ik groter ben!
Was een gezellige bedoening...zal wel verkeerd geweest zijn te denken dat Tom ne BMW ging kopen

Tot een dezer,
Danneke.

De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...