Dartagnan met nen nieuwen avatar
Moderator: Abeloos
Dartagnan met nen nieuwen avatar
Hela Serge,
Ik zie dat je een Ducske avatar hebt geplaatst. Groeit er daar tussen de oren een nieuw "VEELSTRATEN"ideetje?
Julle
Ik zie dat je een Ducske avatar hebt geplaatst. Groeit er daar tussen de oren een nieuw "VEELSTRATEN"ideetje?
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Julle, Nico en Johan,
jullie zijn niet de enigen die iets aan het zoeken zijn na de plaatsing van een andere avatar. Reeds verschillende telefoontjes en mails gehad met de dezelfde vraag.
En daarom geef ik nu het antwoord prijs
- Julle, een duc heeft mij altijd bekoord
, en niet alleen om zijn rode kleur
. En de Multistrada 1100S mag er zijn.
Maar, ik ben een doorrijder ( om misverstanden uit de weg te helpen, ter verduidelijking; winter en zomerrijder ) en wil dan ook graag in de winter een beetje beschermd zitten
tegen het gure en koude weer.
- de nieuwe avatar is er gekomen na het experimenteren met bewegende gif-plaatjes, maar ik vind het goede programma niet. Vermits ik nu in mijn verlofperiode zit, en nog gene moto heb, heb ik daar tijd voor.
De huidige avatar is helemaal niet wat ik in gedachten had, maar ik experimenteer ( all??, probeer ) verder, net zoals ik ook verder uitkijk naar een nieuw brommerke. En dat zal (voorlopig) zeker geen circuitmoto zijn. Eerst terug het rijden op de openbare weg gewoon worden, dat is veel gevaarlijker dan op een circuit.
Ondertussen al een ander avatarke geplaatst, en ook hier moet ge niets achter zoeken. Zit alleen een beetje in de knoei met bewegende beelden.
Greetz,
Serge
jullie zijn niet de enigen die iets aan het zoeken zijn na de plaatsing van een andere avatar. Reeds verschillende telefoontjes en mails gehad met de dezelfde vraag.
En daarom geef ik nu het antwoord prijs

- Julle, een duc heeft mij altijd bekoord

Maar, ik ben een doorrijder ( om misverstanden uit de weg te helpen, ter verduidelijking; winter en zomerrijder ) en wil dan ook graag in de winter een beetje beschermd zitten
- de nieuwe avatar is er gekomen na het experimenteren met bewegende gif-plaatjes, maar ik vind het goede programma niet. Vermits ik nu in mijn verlofperiode zit, en nog gene moto heb, heb ik daar tijd voor.
De huidige avatar is helemaal niet wat ik in gedachten had, maar ik experimenteer ( all??, probeer ) verder, net zoals ik ook verder uitkijk naar een nieuw brommerke. En dat zal (voorlopig) zeker geen circuitmoto zijn. Eerst terug het rijden op de openbare weg gewoon worden, dat is veel gevaarlijker dan op een circuit.
Ondertussen al een ander avatarke geplaatst, en ook hier moet ge niets achter zoeken. Zit alleen een beetje in de knoei met bewegende beelden.

Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
Allez dat is ook weer opgehelderd al moet je met de Multistrada toch eens een proefritteke gaan doen. Wat de bewegende beelden betreft hoef je je niet te schamen hoor ik ken daar nog veel minder van dan jij maar of ik daar blozende kaken van krijg...nee hoor.dartagnan schreef:Julle, Nico en Johan,
En daarom geef ik nu het antwoord prijs![]()
![]()
![]()
![]()
- Julle, een duc heeft mij altijd bekoord, en niet alleen om zijn rode kleur
. En de Multistrada 1100S mag er zijn.
![]()
![]()
Ondertussen al een ander avatarke geplaatst, en ook hier moet ge niets achter zoeken. Zit alleen een beetje in de knoei met bewegende beelden.![]()
![]()
![]()
Greetz,
Serge
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
iedereen vernieuwt blijkbaar z'n avatar!
nieuw jaar in zicht
Tom

nieuw jaar in zicht

Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
En hoe ist hier met de manne?

"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Ha den Johnny, goed om te horen.
Doe den 10e iedereen de groeten.
Hans
Doe den 10e iedereen de groeten.
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Ja alles goed hoor...
Heb net nog wat fotokes gemaakt tijdens fruitpapdiner

Heb net nog wat fotokes gemaakt tijdens fruitpapdiner

www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Met de familieedje schreef:Hoi Hans,
Da's lang geleden. Alles kits met de familie?
(al voor ne nieuwen brommer aan't sparen??)
Grtjs
![]()
![]()

Hans, n'en dikke proficiat met je verjaardag

een goede gezondheid

Maakt er een aangename, toffe dag van

Groetjes,
Luc & Sandra
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
Hallo Hans van hieruit ook een gelukkige verjaardag gewenst en doe de groeten aan uw vrouwken.
Hopelijk is alles in orde met jullie en de kleine.
Het toestel op uwen avatar is dat om mee naar de sterren te kijken en bent u dan een sterrekijker of astroloog geworden:D
groeten
Marcel & Annick
Hopelijk is alles in orde met jullie en de kleine.

groeten
Marcel & Annick

Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!