Zo te horen is het weer een gezellige bedoening geweest
Het is al lang geweten als er een klik FJRijders bij mekaar geraakt dat er plezier verzekerd is
En.....als je dan nog zo ne fotograaf als onzen Tom terbeschikking hebt, ja dan kan het niet meer stuk he
Weer een mooie herinnering die jullie bij zal blijven
Hopelijk zal ik de volgende keer wel eens aanwezig kunnen zijn om te komen supporteren
Tot hoors,
Max
P.S: Kan het niet verzwijgen van blijdschap 'k ben vandaag "Belgisch Nationaal Verbondskampioen golfbiljarten" geworden niet om te stoefen maar gewoon omdat ik hier fier over ben
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Hallo Max, proficiat met uw overwinning.
Daar mag u terecht fier over zijn.
Ik wist wel niet dat u golf beoefende, mocht u soms een caddy nodig hebben.
@Aan de karters, ik ben blij dat jullie zich goed geamuseerd hebben. hopelijk kan ik volgende keer ook mee deelnemen.
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Hoi gasten,
Ook ik heb me gisteren rot geamuseerd, 't was weer een toffe bende, alleen spijtig dat ik na het karten direct weg moest. We zijn gisterenavond nog 10 km gaan stappen "Mechelen in den doenker" weet je wel. Dank aan aan al dat jong en snel geweld dat we er nog steeds mogen bijhoren. Ook Chapeau voor de dames die meebolden.
(Toen ik thuis kwam had ik al mail van JPR met de rondetijden en zo, fantastische service)
Ja Maxke dat is meer dan een proficiat waard he man. Allez ik stel voor dat we der ene op drinken op de volgende gelegenheid.
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Zo te horen is het weer een gezellige bedoening geweest
Het is al lang geweten als er een klik FJRijders bij mekaar geraakt dat er plezier verzekerd is
En.....als je dan nog zo ne fotograaf als onzen Tom terbeschikking hebt, ja dan kan het niet meer stuk he
Weer een mooie herinnering die jullie bij zal blijven
Hopelijk zal ik de volgende keer wel eens aanwezig kunnen zijn om te komen supporteren
Tot hoors,
Max
P.S: Kan het niet verzwijgen van blijdschap 'k ben vandaag "Belgisch Nationaal Verbondskampioen golfbiljarten" geworden niet om te stoefen maar gewoon omdat ik hier fier over ben
H?la....nen dikke proficiat Max Daar moeten we een koffieke op drinken h?
Julle schreef:Hoi gasten,
Ook ik heb me gisteren rot geamuseerd, 't was weer een toffe bende, alleen spijtig dat ik na het karten direct weg moest. We zijn gisterenavond nog 10 km gaan stappen "Mechelen in den doenker" weet je wel. Dank aan aan al dat jong en snel geweld dat we er nog steeds mogen bijhoren. Ook Chapeau voor de dames die meebolden.
(Toen ik thuis kwam had ik al mail van JPR met de rondetijden en zo, fantastische service)
Ja Maxke dat is meer dan een proficiat waard he man. Allez ik stel voor dat we der ene op drinken op de volgende gelegenheid.
Julle
Yep idd....de dames hebben ook hun mannetje gestaan Chapeau voor de dames die hebben gereden tussen al dat testosteron geweld
en moeten wij nu vanavond naar "sportweekend" kijken
Groetjes Flitser
Nee nee Flitser, laat dat uit hoor want zie dat ik anders nog moet gaan deelnemen aan de sportman van het jaar en dat wil ik "Svenneke Nijs" & "Tommeke Bonen" niet aandoen hoor, ze mogen ook nog kans hebben om het te worden h?
Allemaal bedankt voor de felicitaties he mannen
Tot hoors,
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen