Verslag van de Na-zomerrit
Moderator: Abeloos
Verslag van de Na-zomerrit
Hallo,
Nog enkele uurtjes en we gaan eraan beginnen si.Hopelijk blijft het droog vandaag.
We gaan hier zo vlug mogelijk een paar indrukken neerzetten.
Groetjes,Dukske
Nog enkele uurtjes en we gaan eraan beginnen si.Hopelijk blijft het droog vandaag.
We gaan hier zo vlug mogelijk een paar indrukken neerzetten.
Groetjes,Dukske
In het begin van deze week zag het er zeer somber uit, er werd veel regen voorspeld. Hoe dichter zondag nadert, hoe beter de vooruitzichten, en zie, vandaag een schitterende dag. Geen druppel regen, een beetje wind, zelfs een aangename temperatuur en vrij veel zon.
Na-zomerrit FJRIJDERS zit erop, het was wederom een gezellige bende, iedereen met dezelfde passie : motorrijden. Bedankt iedereen, die deze dag heeft helpen slagen.
Anders dan anders, is de rit van vandaag gereden in 1 grote groep, met begeleiding. Ik wacht de respons af, of we in de toekomst op die manier de ritten gaan rijden, of teruggrijpen naar de vorige edities met kleine individuele groepjes.
Het was vandaag een rustige rit, maar vooral een VEILIGE rit !
Een foto-verslag volgt later deze week.
Na-zomerrit FJRIJDERS zit erop, het was wederom een gezellige bende, iedereen met dezelfde passie : motorrijden. Bedankt iedereen, die deze dag heeft helpen slagen.
Anders dan anders, is de rit van vandaag gereden in 1 grote groep, met begeleiding. Ik wacht de respons af, of we in de toekomst op die manier de ritten gaan rijden, of teruggrijpen naar de vorige edities met kleine individuele groepjes.
Het was vandaag een rustige rit, maar vooral een VEILIGE rit !
Een foto-verslag volgt later deze week.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
rit 10 okt
Bedankt aan de organisators en begeleiders van de rit ! Het was zeer tof, we vonden het leuk om te rijden in ??n grote groep. het is zeker voor herhaling vatbaar ! Doe zo verder! Proficiat !
mvg Vivaro

mvg Vivaro
Ook wij hebben onze reuze geammuseerd, bedankt aan de inrichters en vooral aan de begeleiders.
Veiligheid was hier nogmaals troef, het was leuk.
Ook bedankt aan de hele bende voor het aangename gezelschap, ook aan onze vrienden uit Nederland.
Jullie zijn gewoonweg TOF.
We kijken al uit naar de foto's.
Groetjes
Gilbert en Diane
O, ja Voor koekenbakker die toch ook nog eens kwam loeren:
Veiligheid was hier nogmaals troef, het was leuk.
Ook bedankt aan de hele bende voor het aangename gezelschap, ook aan onze vrienden uit Nederland.
Jullie zijn gewoonweg TOF.

We kijken al uit naar de foto's.
Groetjes
Gilbert en Diane
O, ja Voor koekenbakker die toch ook nog eens kwam loeren:

Zo zag de lucht er vanmorgen om 7 uur uit in Moen.Ze hadden veel regen voorspeld maar der is gelukkig niks van in huis gekomen.Prachtige dag met zon en aangename temperatuur.

Tijd om de dorstigen te laven op de Kluisberg!

Ons buikje vullen in "Le Relais du Moulin" te Ostiches

Parking genoeg voor alle FJRijders

Op "La Houppe"

Tijd om de dorstigen te laven op de Kluisberg!

Ons buikje vullen in "Le Relais du Moulin" te Ostiches

Parking genoeg voor alle FJRijders

Op "La Houppe"

Het was idd een prachtige dag, geen spatje regen, enkel wat wind. De rit was prachtig, enkel "Truus" heeft Max soms wat in de steek gelaten
Voor de rest kan ik niet meer zeggen dat alles tiptop georganiseerd was en dat zoals altijd groepsgeest en veiligheid centraal stonden. De reporter van dienst heeft haar job uitstekend gedaan en we zullen daar de resultaten snel van zien in het fotoalbum, waarvoor dank.
Zeker zo verder doen jongens
Firechief & Leentje

Zeker zo verder doen jongens
Firechief & Leentje
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

Ik kan alleen maar onderschrijven wat anderen al gezegd hebben; het was een fijne dag.
Ivm het opdelen in groepen/rijden in ??n grote groep; ik denk dat - gezien het parcours - het rijden in ??n grote groep hier wel haalbaar was. Het waren merendeel kleine wegjes en de snelheid lag vrij laag. Ik denk wel dat voor iets 'snellere' ritten waar ook meer km's worden gereden, het beter is in kleinere groepen te rijden. Ga je gemiddeld naar 80-90 km/uur moet je niet met teveel zijn; het vraagt meer concentratie en er moet meer afstand tussen de rijders. De impact van een verkeerd rem-maneuver is ook groter.
Het was mijn 'eerste keer', maar er zullen er nog volgen (ben nu al het vrouwtje aan het voorbereiden).....
tot in den draai !
Geert en (duo) Merlijn (jawel Lieve, hij zal dit nog een tijdje moeten blijven)
Ivm het opdelen in groepen/rijden in ??n grote groep; ik denk dat - gezien het parcours - het rijden in ??n grote groep hier wel haalbaar was. Het waren merendeel kleine wegjes en de snelheid lag vrij laag. Ik denk wel dat voor iets 'snellere' ritten waar ook meer km's worden gereden, het beter is in kleinere groepen te rijden. Ga je gemiddeld naar 80-90 km/uur moet je niet met teveel zijn; het vraagt meer concentratie en er moet meer afstand tussen de rijders. De impact van een verkeerd rem-maneuver is ook groter.
Het was mijn 'eerste keer', maar er zullen er nog volgen (ben nu al het vrouwtje aan het voorbereiden).....
tot in den draai !
Geert en (duo) Merlijn (jawel Lieve, hij zal dit nog een tijdje moeten blijven)
Waar is 'em?
Weg met de moto gaan bollen.
Weg met de moto gaan bollen.
Hallo Iedereen,
Wij zijn blij dat deze rit terug een schitterende organisatie was, maar wie beter dan ikzelf ken onze bestuursleden. Mijn dank aan alle mensen die deze dag mogelijk hebben gemaakt. Wij staan ondertussen bekend om feilloze organisaties naar voor te brengen en daar zullen wij in volharden!
Met pijn in het hart moesten Vera & Ikzelf verstek laten gaan voor deze rit, gelukkig hebben wij vandaag in het clubhuis nog 4 nieuwe leden kunnen gelukkig maken met wat promomateriaal en een stevige babbel.
Na 1/2 jaar FJRijders kunnen wij enkel constateren dat onze club een gezellige vriendenkring is geworden met ??nzelfde passie : het rijden met een FJR1300!
In naam van Vera & Mezelf wens ik dan ook iedereen te danken voor de bijdrage in de club, aanwezig zijn op het forum, de ritten, u zegt het maar:dit maakt de club en de site. Toen Vera & ikzelf in maart van dit jaar de beslissing namen om FJRijders op te richten hebben wij nooit het impact kunnen inschatten. Er is nog een hele weg te gaan want er rijden nog veel FJR1300 rond die geen weet hebben van onze club maar elke dag bouwen we verder aan onze doelstelling
' het verenigen van de actieve FJRijder' op het net en gedurende onze bijeenkomsten.
Schrijf alvast 23-24& 25 september 2005 in uw agenda want dan gaan we de 'Internationale Toer' op met 'FJR1300 meets FJR1300', een super meeting waar ons ganse bestuur nu reeds volop aan het werken is.
Met deze:
Dank aan alle bestuursleden voor hun bijdragen.
Dank aan alle FJRijders voor hun aanwezig zijn
Vriendelijke groeten,
FJRgirl & Seabiker
Wij zijn blij dat deze rit terug een schitterende organisatie was, maar wie beter dan ikzelf ken onze bestuursleden. Mijn dank aan alle mensen die deze dag mogelijk hebben gemaakt. Wij staan ondertussen bekend om feilloze organisaties naar voor te brengen en daar zullen wij in volharden!
Met pijn in het hart moesten Vera & Ikzelf verstek laten gaan voor deze rit, gelukkig hebben wij vandaag in het clubhuis nog 4 nieuwe leden kunnen gelukkig maken met wat promomateriaal en een stevige babbel.
Na 1/2 jaar FJRijders kunnen wij enkel constateren dat onze club een gezellige vriendenkring is geworden met ??nzelfde passie : het rijden met een FJR1300!

In naam van Vera & Mezelf wens ik dan ook iedereen te danken voor de bijdrage in de club, aanwezig zijn op het forum, de ritten, u zegt het maar:dit maakt de club en de site. Toen Vera & ikzelf in maart van dit jaar de beslissing namen om FJRijders op te richten hebben wij nooit het impact kunnen inschatten. Er is nog een hele weg te gaan want er rijden nog veel FJR1300 rond die geen weet hebben van onze club maar elke dag bouwen we verder aan onze doelstelling
' het verenigen van de actieve FJRijder' op het net en gedurende onze bijeenkomsten.
Schrijf alvast 23-24& 25 september 2005 in uw agenda want dan gaan we de 'Internationale Toer' op met 'FJR1300 meets FJR1300', een super meeting waar ons ganse bestuur nu reeds volop aan het werken is.
Met deze:
Dank aan alle bestuursleden voor hun bijdragen.
Dank aan alle FJRijders voor hun aanwezig zijn
Vriendelijke groeten,
FJRgirl & Seabiker
Hallo allemaal, De eerste keer dat ik met deze club op toer ben geweest is reuze meegevallen. De ene houdt meer van snelle ritten, de andere van site-seeing, maar deze toer was een spekje voor mijn bekje. Toffe mensen allemaal, ik heb er van genoten, en doe zeker nog mee. Een dikke proficiat trouwens voor de begeleiders, puike job, niks aan het toeval overgelaten, geen enkel kruispunt vergeten. Ik heb ook nog interessante tips gekregen, en ook mensen ontmoet die direct een handje willen toesteken om een arme sukkel met twee linkerhanden als ik
, verder te helpen. Knappe groepssfeer. Bedankt alvast Max om me te willen helpen mijn laminarreke op de juiste plaats te plakken.
Leo.

Leo.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Wij hebben ook genoten van de rit gisteren.
Daarom dank aan Dukske en Johan voor het kiezen van de mooie en afwisselende route en de stopplaatsen.
Aangezien we niet zo'n liefhebbers zijn om te rijden in grote groepen besloten we samen met nog 3 rijders telkens voor de groep uit te rijden, maar op de stopplaatsen maakten we toch nog kennis met enkele van de grote groep. Alleen bleek op de aankomst het cafe van de start niet open te zijn zodat we een paar honderd meter terug keerden om nog een laatste koffie, cola,... te drinken. Na afscheid te hebben genomen van de mederijders besloten we nog even door te rijden naar het clubhuis om een eerste verslagje uit te brengen aan Vera en Francis.
Daarom dank aan Dukske en Johan voor het kiezen van de mooie en afwisselende route en de stopplaatsen.
Aangezien we niet zo'n liefhebbers zijn om te rijden in grote groepen besloten we samen met nog 3 rijders telkens voor de groep uit te rijden, maar op de stopplaatsen maakten we toch nog kennis met enkele van de grote groep. Alleen bleek op de aankomst het cafe van de start niet open te zijn zodat we een paar honderd meter terug keerden om nog een laatste koffie, cola,... te drinken. Na afscheid te hebben genomen van de mederijders besloten we nog even door te rijden naar het clubhuis om een eerste verslagje uit te brengen aan Vera en Francis.
leeeuuuk
Hallo,
De Karl en zijn motormuis hebben veel leute gemacht tijdens de rit van zondag.
Goede organisatie, goed afzetten van kruispunten, tempo misschien iets te laag.
Iedreen blij, nieuwe en leuke mensen ontmoet van verdorie bijna achter mijn deur.
Er rijden dus meer FJR's rond in Oostende dan we dachten.
Achteraf in Oudenburg nog ne pot gaan pakken en wat stond er op de parking, ja...2 FJR's met een sticker van de club.
Waren zelf een ritje gaan doen ! Ze hebben dus iets gemist.
Afwezigen hebben altijd ongelijk.
Groenten,
De Karl en zijn motormuis hebben veel leute gemacht tijdens de rit van zondag.
Goede organisatie, goed afzetten van kruispunten, tempo misschien iets te laag.
Iedreen blij, nieuwe en leuke mensen ontmoet van verdorie bijna achter mijn deur.
Er rijden dus meer FJR's rond in Oostende dan we dachten.
Achteraf in Oudenburg nog ne pot gaan pakken en wat stond er op de parking, ja...2 FJR's met een sticker van de club.
Waren zelf een ritje gaan doen ! Ze hebben dus iets gemist.
Afwezigen hebben altijd ongelijk.
Groenten,