Ik zal de rest aanpassen zodra ik me wat beter voel. Sinds deze middag zit er een zware griep op mijn lijf.
Dolf,
Het kan niet blijven sneeuwen he

Max,
Ik denk dat ik voor jou ook al een splash screen heb.
Firechief
Moderator: Abeloos
Positieve kritiek zal je niet rap krijgen. Er is ook nog geen enkele reactie gekomen op de laatste nieuwsbrief. Ze vinden het blijkbaar weer allemaal normaal. 't Is al een opluchting dat we al enkele weken geen negatieve kritiek meer gekregen hebben.FJR-Freak Max schreef:
Goed bezig ook al zeggen ze op het forum niks![]()
Max
Heb intussen deze pagina ook bijgewerkt. Gelieve eerst jullie bevindingen te geven vooraleer ik de rest ga aanpassen.Firechief schreef:Heb intussen de pagina van het 2001-model bijgewerkt met het aangepaste lettertype. Graag jullie bevindingen. Misschien de tekst niet vetgedrukt zetten zoals in het onderste gedeelte ???
Firechief
Wat mij betreft ziet het er uitstekend uit. Van mij krijg je dus groen licht om de rest aan te passen.Firechief schreef:Heb intussen deze pagina ook bijgewerkt. Gelieve eerst jullie bevindingen te geven vooraleer ik de rest ga aanpassen.Firechief schreef:Heb intussen de pagina van het 2001-model bijgewerkt met het aangepaste lettertype. Graag jullie bevindingen. Misschien de tekst niet vetgedrukt zetten zoals in het onderste gedeelte ???
Firechief
Firechief
Ziet er prachtig uit maar heb wel een kleine opmerking die je misschien nog zou moeten aanpassenFirechief schreef:Stijl van de kalender werd aangepast en vertaald naar het nederlands.
Firechief
Het lettertype en de grote ervan is perfect maar ik sukkel hier weer met het zelfde probleem als ik hierboven heb beschrevenHeb intussen deze pagina ook bijgewerkt. Gelieve eerst jullie bevindingen te geven vooraleer ik de rest ga aanpassen.
Firechief