Ik kom tegen 10.00 u naar het AC-motel / tankstation op de E40 in Leuven (richting Luik)
Dan heb ik nog tijd voor een koffieke denk ik.
En dan daar vertrekken richting Hein Gericke omstreeks 10.30u
Lucske
ISRA# 23440
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come
N50° 58.485 E4° 57.834
Ondertussen met Lucske en Witse al afspraken gemaakt voor aanstaande zondag
- Voor degenen die vanuit Rotselaar willen meerijden
Hiervoor spreken we af om 9u45 aan de rotonde richting E314
- Voor de anderen spreken we zoals lucske al zei af om 10u00 aan het AC motel in leuven (richting haasrode) zodat we samen in ??n groep kunnen aanzetten
We zullen daar wel iets vroeger vertrekken dan 10u30 richting "Hein Gericke" want anders kunnen we terplaatse niet meer genieten van de eventuele randanimatie
Groetjes en tot zondag
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Ook nog steeds geen brommerke ter mijner beschikking
En dan nog, moest ik er ene hebben, dan had ik NU niet ingeschreven. Want inschrijven onder nummer 13
Niet voor mij, heb dees jaar al pech genoeg gehad
Greetz,
Serge
Serge in sommige landen is dit een geluksgetal, maar ja dan moet u verhuizen en dan zouden we u moeten missen.
Zodus houden zo en volgend jaar terug op de motorfiets dan kunnen we ons tijdens de ritten nog wat meer amuseren.
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Zal ook niet gaan Nico, Kevin is een paar dagen gelden onderuitgegaan op een ijsplek.
Maar ik ben aan het aftellen voor het salon in Brussel, laat hem wel pas leveren begin maart. Vind het zonde dat je een nieuwe machine gelijk moet inspuiten tegen de pekel.
Greetz Ed
We (Blacksteph en ik ) zien jullie wel aan Hein Gericke , we komen samen uit de richting van Tienen dus is da voor ons nogal wiedes . Aan allen wees toch maar voorzichtig , met rijm en ijsplekken , ge weet maar nooit en ik zou het spijtig vinden dat de dag verkloot wordt door een valpartij of schuiver .
Groetjes en tot zondag (Ps het eerste rondje komt op mijn rekening )
P.S: Als hij in je garage zou staan moet je dus niet meer wachten he Serge, schrijf je dan maar vlug in voor rug nr.14
Max,
jammer genoeg staat er nog niets in de garage, alhoewel ik op 6 december daar mijn motorlaars gevuld had staan.
En den "soes"brommer van de zoon is enkele weken geleden aangepast met allerlei accessoires ( en eindelijk goei banden), dus daar mag ik nu zeker niet mee rijden.
Ik wens jullie de zondag veel plezier en hou het veilig,