Onderuit

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

incognito
Clublid
Clublid

Bericht door incognito »

Reed in voorlaatste positie en zag spijtig genoeg alles gebeuren, :( kan u verzekeren dat uwen tikker in overdrive gaat :shock:
Je ziet plotseling Nico zonder enige reden onderuit gaan,bij wijze van spreken zie je Witse langs achter bleek worden
die er net achter kwam en dan zie je de kont van een blauwe van links naar rechts beginnen slingeren zoals de billekes van Jeniffer Lopez :D
Ondanks dit was er toch een klein beschermengeltje met ons mee, :o het kon veel erger :x
Nico, borst vooruit kin omhoog en ga ervoor :thumbright:
Alle andere met een peperkoeke :love9: bedankt

groetjes
Lucvh
Clublid
Clublid

Bericht door Lucvh »

Nico,

Gelukkig ben je ongedeerd en dat is het voornaamste.
Ivm met de schade aan uw motor lees eens de volgende topic op het Pan-Forum.
Ongeveer zelfde voorval: slechte staat van de weg.
Misschien kan je er iets uithalen wat je verder kan helpen.

http://www.pan-european.be/forum/viewto ... 6b0#p40624

Groetjes Luc
Je moet weten wat je zegt, maar niet altijd zeggen wat je weet.
Abeloos
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Abeloos »

El Staff schreef:Ik heb ze er op gekregen (eerst verkleind) , wat is het max aantal kb ?
Nico,

Ik hoop dat vandaag in het slechtste geval er enkel maar een lichte spierstijfheid is.
Zolang ge zelf niets mankeerd, nie op het moment zelf noch later... (in mijn geval met de auto: na 18 maanden)
mag een mens al best tevreden zijn.
Blijft natuurlijk heel spijtig en hoop even hard dat er een aanspraak kan worden verhaald.
Hou ons op de hoogte!

Aangewezen afmeting: 640x486
  • (Dit vult al redelijk het beeldscherm en anders ontstaan er schuifbalken binnen de forumberichten, wat alles onduidelijk maakt.
Max afmetingen van foto's : 800x600

Groeten, Arne :salute:
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
El Staff
Banned User

Bericht door El Staff »

Heb daar juist een telefoontje gedaan met de verzekering , als de aannemer aansprakelijk word gesteld zal het vlug gaan om de schade te vergoeden :D
Op mijn vraag wat bij betwisting , is er een hulpkas zoals bij onverzekering , kon hij nog niet antwoorden . Ik heb woensdag een afspraak ,hij ging ondertussen al het nodige doen :D heb ook een onafhankelijke rechtsbijstand wat ook een voordeel is :idea:
Deze morgen opgestaan zonder stramme spieren of pijn , dus dat zit al goed :D

@Arne ,

instellingen zijn aangepast :D

El Staff .
Afbeelding
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

@ Nico,

Dat is geen goed nieuws man :cry: Ik ben (nog) niet bijgelovig maar zo'n ritje naar het einde van het jaar toe wordt 'hierboven' precies niet goed gesmaakt :?:
Gelukkig heb je zelf niets. Hopelijk komt de administratieve kant van deze zaak vlug in orde.

Technisch:
Let goed op de positie (lees= afstand) van uw spiegelvoet t.o.v. uw windscherm. Deze afstand moet aan beide zijde hetzelfde zijn anders is uw voorste frame geraakt en dient dit ook vervangen te worden. :idea:

Laat 2008 u 'snel' een (ver)nieuwe FJR geven, maar ook wat meer geluk, zodat we samen terug een vol jaar kunnen genieten van onze hobby.

Groetjes, :wink:
Snorry
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Amai!! :shock: :shock:
Da's wel h??l plat h? Nico! :?
Tegen zulke dingen op de openbare weg staat een motorrijder machteloos...

Al een geluk dat de verantwoordelijke op die moment niet voor u staat ... :evil: :cussing: :violent1: :bokser2: :bokser1:

Groetjes,

den R1 zot
Afbeelding
Ed vollegaas
250 cc
250 cc
Contacteer:

Bericht door Ed vollegaas »

Spijtig voorval Nico en dan nog voor het goede doel, gelukkig heb je geen kwetsuren opgelopen. Als dit de eerste keer is dat je onderuit ging welkom bij de club van denk ik de grootste groep motorrijders, diegene die al tegen de vlakte gegaan zijn.
Greetz Ed
D'ONT DRINK AN DRIVE IF YOU CAN SMOKE AND FLY
www.runwayriders.be
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Amaai Nico dat is verschieten, al goed dat u zelf niet ernstig gekwetst bent.
Voor de rest is hierboven al alles besproken denk ik.
Hopelijk word 2008 een h??l wat beter jaar dan 2007.
U ziet dat men niet altijd hard moet rijden om snel tegen de keien te gaan. :D :D :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
janeman
125 cc
125 cc

Bericht door janeman »

zeker een pv laten opstellen en klacht indienen tegen de aannemer of de stad
toen wij terug kwamen van het glazen huis zag ik de brandweer daar kuisen of het wegdek schoonspuiten.
Ik ken verscjillende uitspraken in positieve zin.
aleszins veel succes
Lucske
125 cc
125 cc

Bericht door Lucske »

Nico,
Gelukig geen lichamelijk letsel tot nu toe.
Spijtig voor de blikschade maar dat kan gerepareerd worden en hopelijk haal je meer geluk bij die aannemer of de provincie dan bij die slipper.

Alsof ik eergisteren een voorgevoel had toen ik 's namiddags daar in de buurt op de snelweg geweest ben.
Ik moet er niet aan denken waar ik terecht gekomen had met mijn toch wl loggere motor dan die van jullie. Zeker ook omdat ik op dat moment ook iets feller aan de gas zou zijn geweest omdat die van mij ook niet zo vinnig is als een FJR

Lucske
ISRA# 23440
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come
Afbeelding
N50° 58.485 E4° 57.834
dartagnan
1300 cc
1300 cc

Bericht door dartagnan »

Hallo Nico,

een spijtige zaak, weken uitgekeken om terug te mogen rijden en dan overkomt je zoiets.

Rijd ne mens al eens traag :D :D :D :D

Hopelijk komt alles snel in orde en hou je er geen lichamelijk letsel aan over.

Greetz,

Serge
één van de vier, dartagnan
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Hey Nico,

Dan ben je al eens voor een goed doel op weg :? . Gelukkig is het bij blikschade gebleven. Hopelijk kan alles via de verzekering geregeld worden. Ik kan me enkel en alleen aansluiten bij de goede raad die je hiervoor al gekregen hebt.

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
edje
Clublid
Clublid

Bericht door edje »

Hoi Nico,
Net terug uit verlof. Dat is effe schrikken.
Sterkte. Hopelijk volgt een vlotte afhandeling!!

Grtjs
:P :P :P
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Ha de mannen,

Ben er vorige week met de wagen langsgereden, toen waren er minder problemen door het koudere weer, nu is het weer beginnen te dooien en voila, dit is het resultaat, schandalig hoe sommige wegen er bijliggen :( :( :( .

Hopelijk brengt de verzekering alles in orde.

Slukes
Laatst gewijzigd door Big Jomb op 26 dec 2007, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Ha de mannen,

Ja Nico, dat dit jou weer moet overkomen, zoals velen al opmerkten enkel schade aan de motor en niet aan de rijder, daar was toch al niks meer mee aan te vangen :wink: :wink: :wink:

Hopelijk wordt 2008 voor jou een beter motorjaar, dit jaar heb je genoeg meegemaakt voor heel je motorcarri?re, naar alle waarschijnlijkheid zal de aannemer verantwoordelijk gesteld worden en kan je binnekort met een herstelde FJR terug gaan toeren, ik zag dat de DAMmekes geen schade hebben, het geluid blijft dan ook in 2008 hemels 8) 8) 8)

Slukes en de beste wensen voor het nieuwe motorjaar :!: :!: :!:
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
Dolf
1000 cc
1000 cc

Bericht door Dolf »

Nico

Dat is balen man. Zo te zien op de foto's toch redelijk wat schade opgelopen. Nogal goed dat je zelf geen kwetsuren hebt opgelopen.
Wat de verdere afhandeling van dit ongeval betreft zul je ook zelf stappen moeten ondernemen.
Is het ongeval vastgesteld.? Welke politieeenheid heeft de vaststellingen gedaan ? Heb je een verklkaring afgelegd aan de politie ? Je hebt het recht een kopie van je verklaring te vragen en alle dokumenten aan het PV te laten toevoegen die nuttig kunnen zijn in het onderzoek (zie wet Franchimont)
Heb je getuige(n) opgegeven zeer belangrijk ook al waren het motards die met u mee reden.
Probeer zo vlug mogelijk het PV nr van de politie te kennen en geef dit door aan je verzekering.
Probeer te weten te komen wie de verantwoordelijke is voor de achtergelaten smurrie.
Als je daags na de feiten ergens pijn voelt ga naar je huisdokter en laat dit staven door een medisch attest. Laat dit attest bij het PV voegen, anders zit de mogelijkheid er in dat er enkel een PV wordt opgemaakt stoffelijke schade in plaats van lichamelijk letsel.
Probeer ter plaatse ook foto's te nemen van de plaatsgesteldheid. De genomen foto's door de politie kunnen ook mislukken en dan gaat bewijsmateruaal verloren.
Hopelijk is de verzekering van de aannemer die de smurrie achter liet dermate flexibel en willen ze onmiddellijk tot uitbetaling over gaan. Voor dit laatste zullen er dan doorslaggevende bewijzen van de hindernis op de rijbaan moeten op tafel komen zodat zij niet anders kunnen.

Hopelijk zijn al deze perikelen snel voorbij, wordt je moto als nieuw hersteld en ben je vlug terug tussen de onzen

Greetz

Dolf
Mijn thuis is waar mijn
Mechelse herders wachten
El Staff
Banned User

Bericht door El Staff »

@Big Jomb ,

Dat heb je goed gezien Johan :wink: :twisted:

@Dolf ,

Ik beschik nog niet over het pv nummer , de politiezone Dijleland maakte de brug vandaag. Morgenvroeg rij ik ter plaatse zodat alle stukken in mijn bezit zijn (politie , brandweer ) , ook ga ik nog wat foto's van de werken maken :wink: , in de namiddag staat mijn goede vriend bij Promotor .
Na een beetje te googlen ben ik ook achter de naam van de aannemer gekomen :) .
Morgen weten we meer .

Groeten El Staff .
Afbeelding
El Staff
Banned User

Bericht door El Staff »

Alvorens naar Leuven te rijden heb ik eerst telefonisch contact gehad met de politie Dijleland . Zij wisten mij te vertellen dat brandweer en zij tot 14u30 ter plaatste zijn moeten blijven om de baan te ruimen :shock: , de laag slurry bleek 5 cm dik te liggen en dit over de hele rechterrijbaan :shock: . Ook hebben zij geprobeerd de aannemeren te contacteren 8) , maar die was niet thuis .
We mogen met zen allen van geluk spreken dat de brokken minimaal zijn gebleven voor de groep , het had veel slechter kunnen aflopen .

El Staff .
Afbeelding
Gert
Clublid
Clublid

Bericht door Gert »

Nico ,

Spijtige zaak , ik hoop dat alles goed komt met de verzekering en de andere rompslomp .

Alvast een tof 2008 gewenst en veel veilige km's

Mvg Gert :D
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

El Staff schreef:Alvorens naar Leuven te rijden heb ik eerst telefonisch contact gehad met de politie Dijleland . Zij wisten mij te vertellen dat brandweer en zij tot 14u30 ter plaatste zijn moeten blijven om de baan te ruimen :shock: , de laag slurry bleek 5 cm dik te liggen en dit over de hele rechterrijbaan :shock: . Ook hebben zij geprobeerd de aannemeren te contacteren 8) , maar die was niet thuis .
We mogen met zen allen van geluk spreken dat de brokken minimaal zijn gebleven voor de groep , het had veel slechter kunnen aflopen .

El Staff .
@ Nico,

Als dit verhaal in het pv staat vermeld, zal de aannemer niet veel verhaal hebben en zal zijn verzekering je opgelopen schade wel moeten vergoeden (hopen we toch) :!:
Gelukkig is het allemaal bij blikschade gebleven, we mogen er niet verder op na denken wat de gevolgen hadden geweest als er meerdere van onze groep tegen de vlakte zouden gegaan hebben of als je er lichamelijke letsels zou aan over gehouden hebben :?
Hopelijk kunnen we dit voorval afsluiten met "Eind goed, al goed"

Hou ons verder op de hoogte van het verloop he Nico :idea:

Groetjes,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gesloten