Het motormagazine "Motorrijder"
Moderator: Abeloos
Voor tijdschriften en krant ga ik al jaren naar de krantenzaak.
Teveel slechte ervaringen in het verleden, niets of laattijdig ontvangen.
Argumenten van de uitgevers:
is verstuurd, foutje van de post
sorry computerprobleemje
we sturen zo snel mogelijk het gemiste tijdschrift of krant achterna.
Wat heb ik eraan: zeker bij een krant die 1?2 dagen later toekomt: Is gewoon oud nieuws.
Je zal maar abbonee zijn en het tijdschrift dat je wil ligt al enkele dagen in de winkel.
Nee, voor mij geen abonementen meer, ga er zelf wel om.
Zo geeft mijn krantenboer die vanaf 5h30 klaarstaat er ook nog iets aan.
Groetjes Luc
sorry computerprobleemje
Wat heb ik eraan: zeker bij een krant die 1?2 dagen later toekomt: Is gewoon oud nieuws.
Je zal maar abbonee zijn en het tijdschrift dat je wil ligt al enkele dagen in de winkel.

Groetjes Luc
Je moet weten wat je zegt, maar niet altijd zeggen wat je weet.
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
De mijne is de dinsdag of woensdag aangekomen.tover schreef:En ik zit nog steeds op mijn eerste te wachten... Alhoewel ik bij de eerste groep zat en DIREKT betaald heb....
Best even bellen naar Motorrijder 050 288 235,
daar wordt je vriendelijk verder geholpen.
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Beste Abonnees van Motorrijder,
Ik ben net terug uit verlof en zie dus nu ook pas dat er problemen zijn geweest met het laattijdig leveren van het magazine
Hier heb ik ook geen verhaal tegen hoor, ik heb enkel gezorgd voor een goede prijs van het abonnement voor de FJRijders
Natuurlijk zal ik ook eens contact opnemen om hun te zeggen dat de leveringen in de toekomst tijdig moeten gebeuren want dat de abonnees bij de FJRijders op deze manier niet tevreden zullen blijven
Ik hoop dat ondertussen iedereen de "Motorrijder" heeft ontvangen, zoniet laat het hier dan onmiddellijk weten zodat ik dit kan melden
Sorry voor de probleempjes en nogmaals, hier kan ik ook niets aan doen
Groetjes,
Max
Ik ben net terug uit verlof en zie dus nu ook pas dat er problemen zijn geweest met het laattijdig leveren van het magazine

Hier heb ik ook geen verhaal tegen hoor, ik heb enkel gezorgd voor een goede prijs van het abonnement voor de FJRijders

Natuurlijk zal ik ook eens contact opnemen om hun te zeggen dat de leveringen in de toekomst tijdig moeten gebeuren want dat de abonnees bij de FJRijders op deze manier niet tevreden zullen blijven

Ik hoop dat ondertussen iedereen de "Motorrijder" heeft ontvangen, zoniet laat het hier dan onmiddellijk weten zodat ik dit kan melden

Sorry voor de probleempjes en nogmaals, hier kan ik ook niets aan doen

Groetjes,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Lucvh schreef:Voor tijdschriften en krant ga ik al jaren naar de krantenzaak.
sorry computerprobleemje
Je zal maar abbonee zijn en het tijdschrift dat je wil ligt al enkele dagen in de winkel.![]()
Groetjes Luc
ik heb juist de zelfde ervaringen

Trouwens.....ik heb het kopen van de motorrijder opgegeven, het lijkt wel een kopie van de M&T of de Motorwereld

groeten
Ik heb ook in 2007 juist de zelfde ervaring
tot drie maal toe ben ik zelf naar de krantewinkel moeten gaan om er ??tje te kopen, ofwel was het de schuld van de post bode ofwel door nalatigheden & dat was voor M&T. En dan beloofd M&T een gratis boek maar die krijg je niet .
Dus als je de som maakt kost het je meer dan en abonnement, & ook dat hij in de winkels er al was maar nog niet in mijn brievenbus.
mootrijder had ik de vrijdag ontvangen tot nu toe geen problemen mee gehad ,alleen hij was altijd telaat.Ik vind als je een abonnement hebt dan zou je dat toch eerst moeten ontvangen en dan pas ze kunnen kopen in de winkel maar bij mij was het juist omgekeerd eerst in de winkel en dan maar pas in men brievenbus een paar dagen later
Besluit ik neem ook geen abonnement meer.
Groetjes Rudy

Dus als je de som maakt kost het je meer dan en abonnement, & ook dat hij in de winkels er al was maar nog niet in mijn brievenbus.
mootrijder had ik de vrijdag ontvangen tot nu toe geen problemen mee gehad ,alleen hij was altijd telaat.Ik vind als je een abonnement hebt dan zou je dat toch eerst moeten ontvangen en dan pas ze kunnen kopen in de winkel maar bij mij was het juist omgekeerd eerst in de winkel en dan maar pas in men brievenbus een paar dagen later
Besluit ik neem ook geen abonnement meer.
Groetjes Rudy
Hallo,
het magazine Motorrijder zat vrijdag in de bus, samen met de nieuwe modellen 2008 op cd.
En het zou kunnen dat het magazine (en ook M&T en Motorwereld) eerder in de winkel lag dan in de brievenbus, maar dat deert me niet. Als ge wat ouder wordt dan leert ge geduld hebben. En men kan maar ??n magazine tegelijkertijd lezen.
Als mijn krant echter enkele dagen later zou geleverd worden, dan zou ik mijn stem laten horen, want dan leest ge geschiedenis in plaats van nieuws.
Greetz,
Serge
het magazine Motorrijder zat vrijdag in de bus, samen met de nieuwe modellen 2008 op cd.
En het zou kunnen dat het magazine (en ook M&T en Motorwereld) eerder in de winkel lag dan in de brievenbus, maar dat deert me niet. Als ge wat ouder wordt dan leert ge geduld hebben. En men kan maar ??n magazine tegelijkertijd lezen.
Als mijn krant echter enkele dagen later zou geleverd worden, dan zou ik mijn stem laten horen, want dan leest ge geschiedenis in plaats van nieuws.
Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
- Black SteFJR
- 125 cc
He mannen, hebben jullie de foto's gezien van ons tijdens de Music4life-rit?
Ik geloof ni da ze iedereen hebben maar ik heb er toch 7 opgeslagen. Die van mij en Gert heb ik laten afdrukken op een a4 in fotokwaliteit, die van mij hangt nu hier voor mij op de muur.
Schoooooon !
Grtz Steph.

Grtz Steph.
Vini Vidi Vici ... op mijn FJR !
- den R1 zot
- Clublid
- Abeloos
- Beheerder
- Contacteer:
Das voor de lezers die op de moeilijke artikels moeten knabbelen... kunnen ze die een paar keer herlezen om ze te begrijpen.pnobels schreef:Ze hebben het voorwoord van het januari nummer letterlijk genomen... Een dik boekje creeren door meerdere keren dezelfde pagina's er in te stoppen

Arne.

Mvg, Abeloos 

Motorrijden is steeds een beetje reizen!

Motorrijden is steeds een beetje reizen!