Banner
Moderator: Abeloos
- Abeloos
- Beheerder
- Contacteer:
Banner
@ Bestuur,
Ik heb de afbeelding in de banner gewijzigd door een recentere groepsfoto (getrokken op de najaarsrit).
Graag jullie mening, eventueel voorstellen tot verbeteren of ontwerp nieuwe banner.
Abel.
Ik heb de afbeelding in de banner gewijzigd door een recentere groepsfoto (getrokken op de najaarsrit).
Graag jullie mening, eventueel voorstellen tot verbeteren of ontwerp nieuwe banner.
Abel.
Mvg, Abeloos 

Motorrijden is steeds een beetje reizen!

- Abeloos
- Beheerder
- Contacteer:
Banner ivm aankondigingen
@ Bestuur,
Tevens heb ik een aankondiging 's banner geplaatst.
Mijn gedacht was om onze eerst komende activiteit telkens ruim op voorhand in deze banner te plaatsen.
Voor lay-out heb ik het reclamebord van Firechief gebruikt.
Abel.
Tevens heb ik een aankondiging 's banner geplaatst.
Mijn gedacht was om onze eerst komende activiteit telkens ruim op voorhand in deze banner te plaatsen.
Voor lay-out heb ik het reclamebord van Firechief gebruikt.
Abel.
Mvg, Abeloos 

Arne,
Van de nieuwe groepsfoto heb ik nog niets gezien in de banner. Zie nog steeds de foto staan van op de luchtmachtbasis in Koksijde.
De aankondiging van het eerstkomende event vind ik top ! Goed idee
Edit: heb de cache van de browser een leeg gemaakt en zie de foto wel nu.
Heb sinds vandaag ook het sneeuw-effect uitgeschakeld. Het script staat nog steeds in Head2.txt en overall_header, kan misschien nog van pas komen in de toekomst met een andere afbeelding.
Firechief
Van de nieuwe groepsfoto heb ik nog niets gezien in de banner. Zie nog steeds de foto staan van op de luchtmachtbasis in Koksijde.
De aankondiging van het eerstkomende event vind ik top ! Goed idee
Edit: heb de cache van de browser een leeg gemaakt en zie de foto wel nu.
Heb sinds vandaag ook het sneeuw-effect uitgeschakeld. Het script staat nog steeds in Head2.txt en overall_header, kan misschien nog van pas komen in de toekomst met een andere afbeelding.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- Abeloos
- Beheerder
- Contacteer:
Had ik ook reeds in mijn gedachtenFJR-Freak Max schreef:@ Abel,
wat ik voorstel is om dit telkens te doen met een mooie foto na een evenement van ons dat pas voorbij is, zo blijft er steeds een vernieuwing in de banner lopen![]()
Groetjes,
Max

Moet ook niet altijd een groep(s) foto zijn.
Abel.
Mvg, Abeloos 

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Hey Bartje,FJbaRt schreef:Ik heb die foto wel geplaatst omdat mijne schone sky-red er op staat h?.![]()
![]()
![]()
Da meiske kon dat best appreci?ren. De Max wou ze der af sleuren om ze op zijnen AS te zetten, maar ze was niet ge?nteresseerd.![]()
Dat ze op uwe Sky-red is gekropen met die stomme hendel aan de linkerkant (word voor beginners nog gemonteerd), wel dat was omdat ze blond is en die testen eerst alles waar veel prullen aan staan, ook al weten ze niet waarvoor het dient, het moest zo maar eens bibberen

Voor de foto hadden ze dan ook iemand nodig met een breed voorkomen en wie konden ze dan beter nemen dan mister VTM himself

@ Abel,
Ge moet geen inspanning doen om mij nog knapper te maken met photoshop hoor, ge zou toch niet veel werk hebben dus laat het originele maar staan

Amaai, noemen ze dat nu "wringen & wurgen" naar een goede samenwerking

Tot hoors he gasten

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- Copantwerp
- Clublid
Ze mag altijd eens aan mijne middelste hendel komen prutsen.FJR-Freak Max schreef: Hey Bartje,
Dat ze op uwe Sky-red is gekropen met die stomme hendel aan de linkerkant (word voor beginners nog gemonteerd), wel dat was omdat ze blond is en die testen eerst alles waar veel prullen aan staan, ook al weten ze niet waarvoor het dient, het moest zo maar eens bibberen![]()
![]()
![]()

Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
MANNEN WETEN WAAROM.
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer: