Ik heb een DAB radiootje gekocht ( ook FM ). Model Prestel DR101, grootte 8cm hoog en 6cm breed. De kwaliteit is uitstekend, nu kan ik al toeren naar mijn favoriete Donna luisteren. Ik heb het al aangesloten op de Autocom in combinatie met mijn GPS 2610 en het werkt uitstekend.
Heeft er iemand ervaring om zo een kleine radio te bevestigen? Misschien dezelfde montage als een MP3 speler .
Groeten,
Domiique
Montage radio op FJR
Moderator: Abeloos
Hoi,
even snel "Prestel DR101" opgezocht via google
met dit resultaat:

of
http://www.hifibitz.co.uk/sitemap/dab-t ... -Radio.asp
even snel "Prestel DR101" opgezocht via google

met dit resultaat:

of
http://www.hifibitz.co.uk/sitemap/dab-t ... -Radio.asp
Het is eerder de combinatie die kan interessant zijn voor mensen die beide willen combineren en dan ook nog aansluiten op het intercom-systeem. Tenandere dacht ik begrepen te hebben dat je kaartjes met grotere geheugencapaciteit kon aanwenden wat je met usb-mp3's niet kan, tenzij je voor een aparte mp3 speler kiest die dan weeral dezelfde grootte heeft van dit toestel.
Firechief
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

RAM-Mount, die leverancier die meestal (samen met Touratech) de meeste Garmin toestellen van een stevige montage voorziet, heeft ook allerlei handigheidjes in stock voor montage van fototoestellen, camera's, tankbevestigings etc .... Het gamma telt 1001 mogelijkheden, en misschien zit er iets tussen voor de mp3-speler die je kan gebruiken.
Hou rekening met vochtigheid, want zomaar open en bloot is dodelijk voor electronica vanwege de corrosie.
Ik kwam vandaag op fora nog een handige tip tegen om een provisorische waterafdichting te fabriceren : die kleine plastieken zakjes met een sluiting, die kunnen ook wel eens gebruikt worden om een sporadische regenbui te slim af te zijn.
bevestigingsmateriaal
Succes !
Hou rekening met vochtigheid, want zomaar open en bloot is dodelijk voor electronica vanwege de corrosie.
Ik kwam vandaag op fora nog een handige tip tegen om een provisorische waterafdichting te fabriceren : die kleine plastieken zakjes met een sluiting, die kunnen ook wel eens gebruikt worden om een sporadische regenbui te slim af te zijn.
bevestigingsmateriaal
Succes !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !