Verslag van de Na-zomerrit

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.

Moderator: Abeloos

Pakske
75 cc
75 cc

Bericht door Pakske »

Proficiat voor deze mooie na-zomerrit aan alle organisatoren en medewerkers. :wav:
Jullie hebben dat weer formidabel goed gedaan. We hebben er echt van genoten, zelfs broerke (Jean-Marie) heeft voor zijn eerste toerrit niks anders dan lof verteld over deze prachtige dag. Ik denk zelfs dat hij de smaak te pakken heeft gekregen bij het meerijden met deze toffe bende 8) Maar ja hij heeft nog een FJR-ke tekort :cry: :( om der bij te kunnen zijn, want zonder is een beetje belachelijk h? :oops:
Maar wie weet ....
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Hallo FJRijders :wink:

Ja, veel kan ik hier niet meer aan toevoegen :scratch:
Eerst en vooral wil ik ons duo Dukske :glasses10: & Johan :glasses9: bedanken voor het organiserend werk dat ze geleverd hebben, "Proficiat en nogmaals bedankt voor jullie inzet die onze club tengoede is gekomen"
Iedereen was tevreden want het weer was perfect :sunny: , de rit was prachtig :hello1: en de sfeer was opperbest :wav: , wat kan en mens dan nog meer verlangen :thumbleft:
Zoals ik en fanny zal ook de rest van de ganse groep al verlangen naar het volgende treffen dat er zal ingericht worden door de FJRijders :headbang: maar daar zullen we dan nog even moeten op wachten tot het volgende seizoen zich weer aanbied :(

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Greggel
50 cc
50 cc
Contacteer:

Bericht door Greggel »

Tis de Gaetan hier(zoon van Dartagnan),

Voor mij was dit de allereerste rit in groep en ze is ongelooflijk goed meegevallen. :P

Ik hoop in de toekomst nog meerdere ritten mee te doen, indien jullie er geen probleem mee hebben dat er een Suzuki mee rijdt. :wink:

Grtz, Greggel.
Gast

Bericht door Gast »

@ allen,
Hallo, na twee weken zonder kapotte PC begint er toch iets te ontbreken in je dagelijkse doen. Vandaar nog eens geprobeerd op de firma om op de site te geraken en wat blijkt: de site is niet meer weggefilterd. Ik wil er langs deze weg dan ook van profiteren om de organisatoren, begeleiders en alle anderen te bedanken voor de fijne dag die we hebben beleefd op zondag. (ook al had Lieve het af en toe wat koud het was fantastisch.)
Wij kijken al uit naar de volgende rit.
Lieve en Julle
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Pakske schreef:Proficiat ... Maar ja hij heeft nog een FJR-ke tekort :( om der bij te kunnen zijn, want zonder is een beetje belachelijk h?
Maar wie weet ....
Dat vind ik eigenlijk nog zo belachelijk niet. Een FJR is natuurlijk een mooie machine, en deze club is bedoeld om JFR rijders bijeen te brengen om info uit te wisselen en zo. Maar waarom zouden andere motorrijders niet mee mogen doen met onze toerkes ? (als ze vaak genoeg meerijden kopen ze TOCH een fjr :wink: )
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Anonymous schreef:@ allen,
Hallo, na twee weken zonder kapotte PC begint er toch iets te ontbreken in je dagelijkse doen. Vandaar nog eens geprobeerd op de firma om op de site te geraken en wat blijkt: de site is niet meer weggefilterd. Ik wil er langs deze weg dan ook van profiteren om de organisatoren, begeleiders en alle anderen te bedanken voor de fijne dag die we hebben beleefd op zondag. (ook al had Lieve het af en toe wat koud het was fantastisch.)
Wij kijken al uit naar de volgende rit.
Lieve en Julle
... en zeg tegen de netwerkbeheerder op uw werk proficiat dat hij onze FJR-site even veilig heeft bevonden als de leden zelf :D :D :D
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Greggel schreef:Tis de Gaetan hier(zoon van Dartagnan),

Voor mij was dit de allereerste rit in groep en ze is ongelooflijk goed meegevallen. :P

Ik hoop in de toekomst nog meerdere ritten mee te doen, indien jullie er geen probleem mee hebben dat er een Suzuki mee rijdt. :wink:

Grtz, Greggel.
Bah neen Greggel, dat maakt ons allen maar gelukkig dat wij een FJR hebben, en jij (nog) niet :roll: :cry: :lol:
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
Greggel
50 cc
50 cc
Contacteer:

Bericht door Greggel »

Leo Voet schreef:
Greggel schreef:Tis de Gaetan hier(zoon van Dartagnan),

Grtz, Greggel.
Bah neen Greggel, dat maakt ons allen maar gelukkig dat wij een FJR hebben, en jij (nog) niet :roll: :cry: :lol:
Ik denk persoonlijk dat een FJR wa zwaar had geweest als eerste moto, laat me maar wa ervaring opdoen op mijn GSXF'ke. :lol:
Mr.Bubble

Bericht door Mr.Bubble »

WAAR BLIJVEN DIE FOTO'S

Wij kijken steeds naar die foto's uit, je weet wel, onze eerste gezamenlijke rit met FJRijders is ons zo goed bevallen, dat wij nieuwsgierig zijn wat ervan digtaal is vastgelegd.

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
seabiker

Bericht door seabiker »

Gilbert schreef:WAAR BLIJVEN DIE FOTO'S

Wij kijken steeds naar die foto's uit, je weet wel, onze eerste gezamenlijke rit met FJRijders is ons zo goed bevallen, dat wij nieuwsgierig zijn wat ervan digtaal is vastgelegd.

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

@ Gilbert,

Komen eraan maar moeten rekening houden met uploaden van de foto's.
Telenet heeft nog geen supl. gegeven alhoewel de aanvraag reeds enkele weken is gedaan.

Groetjes,
Seabiker
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo iedereen,

De foto's van de Nazomerrit van 10 oktober zijn te bekijken in het album.

Veel kijkgenot,
Seabiker
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Prachtige Foto's om nog eens terug te zien en de herinneringen terug boven te laten komen van een geslaagde dag. Met dank aan de
"reporter(s)" van dienst.

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Mr.Bubble

Bericht door Mr.Bubble »

Bedankt aan de fotografen van dienst, alweer een paar zeer mooie aandenkens .

Dit zijn nu juist de toemaatjes die elk gebeuren in onze club in het juiste daglicht brengen.

Nogmaals dank.
yamaha
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door yamaha »

Thanks voor de foto's :thumbup:
FJR-Groetjes
Luc & Sabien
Afbeelding
Gesloten