In de lichte velden kwamen wij vandaag tegen ons Leenjte en haar Bart.
Bart zag er stralend uit.
Samen lekker bakkie koffie en kannetje thee verorberd.
Bewijzen zullen door Snorry en zijn Mandra hierna wel toegevoegd worden.
M&M en Slurf met zijn Mamaharibo waren ook zeer kort in de buurt. Het motorseizoen trekt zich langzaam maar zeker op gang
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Zal de eer aan mezelf houden en het blijde nieuws zelf aankondigen. Wij zijn in verwachting van een "Zwartje" De adoptie werd vandaag voltrokken en als alles goed gaat mogen wij hem in de loop van de eerste week van februari verwachten. Nee, geen klein bleitertje uit een ver land maar dit:
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Vandaag de "zwarte" reeds opgehaald en de eerste 100 km zijn reeds een feit. In vergelijking met het 2004 model rijdt deze echt super. Zitpositie is een heel stuk verbeterd voor mij persoonlijk. Nog 900 km rustig inrijden en dan kunnen we er weer tegen aan. Toch mooi zenne zo'n zwarte, ook al zal ik er veel kuiswerk aan hebben. TOP-BLOCK valblokken zijn reeds besteld, hopelijk heb ik ze nooit nodig. Maandag Autocom installeren, DAM-uitlaten goed opkuisen terwijl ze eraf zijn en dan opnieuw monteren, aansluiting voor de verwarmde handschoenen en Travellock Cruise-control monteren.
Welcome home "Black Beauty"
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Dams effe binnenbrengen bij David van Damexhaust voor nieuwe doeken. Uitlaten worden dan gelijk opgekuist/gepolierd en hierna zien ze er zelfs beter uit als nieuw
Firechief schreef:Zal de eer aan mezelf houden en het blijde nieuws zelf aankondigen. Wij zijn in verwachting van een "Zwartje" De adoptie werd vandaag voltrokken en als alles goed gaat mogen wij hem in de loop van de eerste week van februari verwachten. Nee, geen klein bleitertje uit een ver land maar dit:
Vandaag in de omgeving van Schoten den 'Graphite' FJR van de Koboloi tegen gekomen
Micheleke zat diep in de put
Ze hadden de grijze strepen op zijne FJR vergeten te schilderen
'k heb dat daar properkes opgelost
Michel, nog veel succes met de 'nieve'