Ongeval van Thunderace
Moderator: Abeloos
Spoedig herstel Carlo
Tom
Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
Carlo
Jij zet 2008 heel slecht in. Een ongeluk ligt op een zeer klein plaatsje zeggen ze altijd en het is dus zeer vlug gebeurd.
Een spoedig en volledig herstel toegewenst . Ik heb het verleden jaar ook al eens mee gemaakt en het valt echt niet mee. Zeker de moed niet verliezen en zo vlug als mogelijk terug op een FJR stappen.
DOLF
Jij zet 2008 heel slecht in. Een ongeluk ligt op een zeer klein plaatsje zeggen ze altijd en het is dus zeer vlug gebeurd.
Een spoedig en volledig herstel toegewenst . Ik heb het verleden jaar ook al eens mee gemaakt en het valt echt niet mee. Zeker de moed niet verliezen en zo vlug als mogelijk terug op een FJR stappen.
DOLF
Mijn thuis is waar mijn
Mechelse herders wachten
Mechelse herders wachten
- adriaan & monique
- Clublid
ongeval.
carlo een spoedig herstel toegewenst.
vanwege een dorpsgenoot.
vanwege een dorpsgenoot.
je hebt maar 1 leven.
wees er zuinig op.
wees er zuinig op.
Heb gisteren nog met Carlo gebeld , hij is terug thuis maar zal nog wel terug moeten met zen dikke knie . Hopelijk valt het allemaal nog een beetje mee en kan hij binnen korte tijd terug alles op een normale
manier doen he .
Bij deze Carlo nog eens veel beterschap gewenst en hopelijk tot zondag de 10 februari op de nieuwjaarsreceptie .
Grtjs Luc

Bij deze Carlo nog eens veel beterschap gewenst en hopelijk tot zondag de 10 februari op de nieuwjaarsreceptie .
Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
- Copantwerp
- Clublid
- Thunderace
- 125 cc
Hallo,
Eindelijk eens achter (voor) de pc zonder al te veel pijn.
De pijn aan de knie is al v??l beter alhoewel ze nog steeds gezwollen is en plooien zit er nog niet in.
Ondertussen zijn de meeste schaaf/brandwonden dicht buiten de grote op m'n knie.
Op 14 feb moet ik eindelijk onder de CT scan om eventuele beschadiging binnenin de knie vast te kunnen stellen en
verdere 'platen'laten nemen van m'n rechterlong,daar door de klap zich hier water had in gevormd.
Hiermede zou ik jullie ook graag willen bedanken voor jullie toffe reactie's en medeleven hier op het forum.
Max,Witse, had ik graag willen bedanken voor de opbeurende gesprekken via den telefoon ?n niet te vergeten ons Edje die zonder meer zijn hulp aanbood,thx allemaal.
Rest me nog te zeggen dat ik niet het motor maar wel het Fjrtijdperk hiermede definitief afsluit.
De ?nkele maanden die ik heb mogen beleven met de Fjrijders waren fantastisch,??n voor ??n toffe motars met het hart op de juiste plaats en ik hoop dat verandering van motormodel/merk de vriendschap niet in de weg zal staan.
Nogmaals bedankt iedereen,
Carlo
Eindelijk eens achter (voor) de pc zonder al te veel pijn.
De pijn aan de knie is al v??l beter alhoewel ze nog steeds gezwollen is en plooien zit er nog niet in.
Ondertussen zijn de meeste schaaf/brandwonden dicht buiten de grote op m'n knie.
Op 14 feb moet ik eindelijk onder de CT scan om eventuele beschadiging binnenin de knie vast te kunnen stellen en
verdere 'platen'laten nemen van m'n rechterlong,daar door de klap zich hier water had in gevormd.
Hiermede zou ik jullie ook graag willen bedanken voor jullie toffe reactie's en medeleven hier op het forum.
Max,Witse, had ik graag willen bedanken voor de opbeurende gesprekken via den telefoon ?n niet te vergeten ons Edje die zonder meer zijn hulp aanbood,thx allemaal.
Rest me nog te zeggen dat ik niet het motor maar wel het Fjrtijdperk hiermede definitief afsluit.
De ?nkele maanden die ik heb mogen beleven met de Fjrijders waren fantastisch,??n voor ??n toffe motars met het hart op de juiste plaats en ik hoop dat verandering van motormodel/merk de vriendschap niet in de weg zal staan.
Nogmaals bedankt iedereen,
Carlo
Laatst gewijzigd door Thunderace op 09 feb 2008, 03:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Carlo,
Vrienden maak je niet enkel door een moto model waarvoor je kiest maar met het hart en eens je zover bent kan niemand daar nog iets aan veranderen, ook een ander model dan de FJR niet
You are a friend for ever, thats my story
Wij hopen met z'n allen dat je een vlug herstel mag kennen
en dat is volgens mij veel belanrijker dan te weten met welke moto je in de toekomst zal kunnen gaan rond bollen
Dus beste Carlo, voor ons blijf je hier steeds welkom
Groetjes en tot hoors he maatje
Max
Vrienden maak je niet enkel door een moto model waarvoor je kiest maar met het hart en eens je zover bent kan niemand daar nog iets aan veranderen, ook een ander model dan de FJR niet

You are a friend for ever, thats my story

Wij hopen met z'n allen dat je een vlug herstel mag kennen

Dus beste Carlo, voor ons blijf je hier steeds welkom

Groetjes en tot hoors he maatje

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen