yo,
zoals je wellicht in vraag/aanbod gelezen hebt, zoek ik een kabel om mijn zumo aan te sluiten op mijn starcom advance.
Voorheen had ik kabel cab-055 in gebruik (twee fiches die verlopen naar 1 fiche)
Nu lees ik her en der dat deze kabel enkel mono doorgeeft en dat ik twee separate kabels moet gebruiken om stereo door te krijgen, nl kabels mus-04 en mic-01
Heef hier iemand ervaring of zo mee? Of tips, opmerkingen,.....
Dien ik mij te houden aan de "officiele" starcom kabels of kan aan goedkopere kabels geraken die ook storingsvrij en geisoleerd zijn?
Greetz,
Francis.
bekabeling gps
Moderator: Abeloos
Ik heb dezelfde combinatie en gebruik de officiele kabel van Starcom. Men vertelde mij dat je dit moet doen omdat beide toestellen van dezelfde bron(lees batterij) stroom afnemen. Dan moet je een kabel met aardlus gebruiken. Alleen de offici?le kabels van Starcom of autocom beschikken hierover. De Starcom is de goedkoopste en kan ook op Autocom gebruikt worden. Ik heb geen problemen en krijg wel stereo door in mijn helm. 

Antwoord van een dealer op mijn desbetreffende vraag:
"Francis,
Met de CAB-55 heb je inderdaad geen stereo, maar op de moto valt dat echt niet op.
Voordeel is wel dat je maar ??n kabel hebt, en het is goedkoper.
Met de combinatie van de MIC-01 en de MUS-04 heb je wel stereo maar is een stuk duurder."
"Francis,
Met de CAB-55 heb je inderdaad geen stereo, maar op de moto valt dat echt niet op.
Voordeel is wel dat je maar ??n kabel hebt, en het is goedkoper.
Met de combinatie van de MIC-01 en de MUS-04 heb je wel stereo maar is een stuk duurder."