FJR1300AS
Moderator: Abeloos
FJR1300AS
Allen,
ik ben serieus aan het overwegen een AS aan te kopen wegens na een uur enorme last in de linker pols die het schakelen zeer pijnlijk en op de duur zelfs onmogelijk maakt (= te wijten aan een permanente ontsteking door teveel computeren)
Zijn er mensen op het forum met een AS?
Wat zijn jullie ervaringen?
Andere vraag die zich stelt; ga ik best voor model 2008? Alles naast elkaar gelegd zou die me ongeveer ?2000 duurder uitkomen.
bij voorbaat bedankt!
Geert
ik ben serieus aan het overwegen een AS aan te kopen wegens na een uur enorme last in de linker pols die het schakelen zeer pijnlijk en op de duur zelfs onmogelijk maakt (= te wijten aan een permanente ontsteking door teveel computeren)
Zijn er mensen op het forum met een AS?
Wat zijn jullie ervaringen?
Andere vraag die zich stelt; ga ik best voor model 2008? Alles naast elkaar gelegd zou die me ongeveer ?2000 duurder uitkomen.
bij voorbaat bedankt!
Geert
Waar is 'em?
Weg met de moto gaan bollen.
Weg met de moto gaan bollen.
Wat mijn bevindingen betreft na zo'n 30 jaar op de moto, niets dan lof. Even wennen en dan meen ik ook even, want na een paar uurtjes grijp je zelfs niet meer naar de koppeling.
Ik denk dat alle AS'sers dit zullen beamen. Het rubbertje van de voetbediening zullen ze nooit moeten vervangen want schakelen gaat met ??n vingertje (wijsvinger de duim zelf niet nodig)
Zoals ik al zei in een ander topic na een dagje Eiffel kan ik mijn pint nog links vasthouden!

Ik denk dat alle AS'sers dit zullen beamen. Het rubbertje van de voetbediening zullen ze nooit moeten vervangen want schakelen gaat met ??n vingertje (wijsvinger de duim zelf niet nodig)
Zoals ik al zei in een ander topic na een dagje Eiffel kan ik mijn pint nog links vasthouden!

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Geert,
Ik moet jantje2 meer dan gelijk geven, genietend motorijden begint pas echt met een FJR AS
Ook is het maar even om het gewoon te worden, na enkele dagen wil je zelfs nooit meer ruilen met een gewone want dan weet je pas wat het is om plezier te hebben aan een AS
Wat betreft de aankoop van de 2008, hiervoor zou ik zeker gaan want die 2000? win je terug bij de verkoop
en ook zullen de kleine euveltjes als die er zouden zijn zeker al verdwenen zijn bij de nieuwe van 2008
Groetjes,
Max
Ik moet jantje2 meer dan gelijk geven, genietend motorijden begint pas echt met een FJR AS

Ook is het maar even om het gewoon te worden, na enkele dagen wil je zelfs nooit meer ruilen met een gewone want dan weet je pas wat het is om plezier te hebben aan een AS

Wat betreft de aankoop van de 2008, hiervoor zou ik zeker gaan want die 2000? win je terug bij de verkoop

Groetjes,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Geert,
of het waar is wat Max beweert (genietend motorijden begint pas echt met een FJR AS), daar kan ik niet over oordelen.
Maar waar ik wel kan van meespreken is het volgende:
in 2006, tijdens een voorbereiding van een FJR--rit, heb ik eens achter de Max gereden,
en ik moet eerlijk toegeven dat ik ferm aan de gaskraan heb moeten draaien
om hem, allee, zijnen AS
, bij te houden
Greetz,
Serge
of het waar is wat Max beweert (genietend motorijden begint pas echt met een FJR AS), daar kan ik niet over oordelen.

Maar waar ik wel kan van meespreken is het volgende:
in 2006, tijdens een voorbereiding van een FJR--rit, heb ik eens achter de Max gereden,
en ik moet eerlijk toegeven dat ik ferm aan de gaskraan heb moeten draaien

Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
Beste Fjr rijders
Ik ben 2 weken geleden trotse eigenaar van een fjr 1300 As Bj 2006 geworden via deze forum.
Met dank aan MAX !

Moet zegen Prachtig machien om mee te rijden !

Ik had in begin zoiets van mmmm wat gaat dat zijn !

valt zeer goed mee

Na een aantal serie motoren gehad te habben is deze motor toch echt een plezier van rijden.
Kawasaki Z1.Z900.Z1000.Z1R.SuzukiGSX750.Bandit1200.gsx1400.honda X11.en nu FJR1300AS...

Salut
Stone.[/img]
Born T.B.Wilde OF ZO IETS !
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Stone,
We zijn blij je als trotse eigenaar van een FJR AS te kunnen verwelkomen op ons forum
Ik hoop dat je er in de toekomst nog h??l v??l plezier zal aan beleven (daar twijfel ik zelfs niet aan) en duizende veilige km's zal mee kunnen bollen door Berg & Dal
Groetjes en hopelijk zien we mekaar wel eens op een van onze tourritten of evenementen die wij inrichten
Max
We zijn blij je als trotse eigenaar van een FJR AS te kunnen verwelkomen op ons forum

Ik hoop dat je er in de toekomst nog h??l v??l plezier zal aan beleven (daar twijfel ik zelfs niet aan) en duizende veilige km's zal mee kunnen bollen door Berg & Dal

Groetjes en hopelijk zien we mekaar wel eens op een van onze tourritten of evenementen die wij inrichten

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Dank u allen
Ik moet eerlijk zijn vindt deze forum wel heel interesant.
een heele boel interesante informatie moet ik zeggen..
Mijne maat heeft ook een fjr 1300 as gekocht bij Rudax ga hem op de hoogte brengen
van deze toffe mensen
We gaan ons zeker treffen op een van julie ritten.
Born to be wilde of zoiets !
Stone...

Ik moet eerlijk zijn vindt deze forum wel heel interesant.
een heele boel interesante informatie moet ik zeggen..
Mijne maat heeft ook een fjr 1300 as gekocht bij Rudax ga hem op de hoogte brengen
van deze toffe mensen

We gaan ons zeker treffen op een van julie ritten.

Born to be wilde of zoiets !
Stone...

Born T.B.Wilde OF ZO IETS !
- Black SteFJR
- 125 cc
welkom....
Hi se , een Limburger erbij...
Stone
Hartelijke welkom bij de club, en breng uwe maat ook maar mee...
Vele veilige km gewenst, en tot een van dees...
Grtz Steph.
Stone
Hartelijke welkom bij de club, en breng uwe maat ook maar mee...
Vele veilige km gewenst, en tot een van dees...
Grtz Steph.

Vini Vidi Vici ... op mijn FJR !
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer: