we gaan toch niet blijven plakken op 4 h?, iedereen kan met een moto rijden 1,60m of 1,90m . Proberen maar met het motoke van uw ventje , je weet maar nooit volgend jaar onder de kerstboom
seabiker schreef:
3.Vrouwtje van FJbaRt ( help mij )FJR1300
Mijn vrouwtje heet Kathleen en rijdt inderdaad op onze FJR. U leest goed, 'ONZE' FJR.
In afwachting van 'hopelijk ooit' een tweede motorfiets, delen wij de FJR. Kathleen rijdt vooral in de zomer als de weersomstandigheden beter zijn. We dromen ervan om ooit samen, elk met zijn motorfiets, erop uit te trekken. 't Zal helaas nog niet voor de eerste jaren zijn, maar hoop doet leven.
Gezien ze zelf rijdt, ziet ze het niet zitten om nog als duo mee te gaan. Ik respecteer dit want ik zou het zelf ook niet zien zitten.
Als het weer terug wat beter wordt zal ze ongetwijfeld nog wel eens langskomen in ons clubhuis. Op de FJR uiteraard.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Het is voor mij een heel ervaring geweest om het stuur af te geven aan mijne schat Freija tijdens onze vakantie in het buitenland. zeker als we erop uittrokken voor de eertse keer voor 3weken met de tent en moto.
Na een beetje overleggen met harde woorden over bochten en twijfelen
ben ik nu gevolueerd naar zelf een tukje te doen achterop en dat voelt zalig.Vertrouwen moet groeien en Freija neemt minder risico dan ikzelf
zonder dat zij daarbij bij elke bocht te fel afremt of zo stil rijd dat de auto's tegen ons plakken.Laat ons zeggen toeristiche rijstijl met een vleuge sportief.Vergeet daarbij niet dat ik geen lichtgewicht ben en dat het max laadvermogen van de motor overschreden wordt. Toch hebben
wij er telkens van genoten zonder gevaarlijke toestanden want daar houden wij niet van. Beste groeten van freija en jackyEn ja wij zijn ook in overleg om een tweede moto te kopen en samen erop uit te trekken
Mijn wederhelft mag gerust met de motor rijden maar dan zet ik mij steevast niet achteraan .Dan kruip ik nog liever in een zijspan !
Ik hoop haar ooit te kunnen overtuigen om zelf te rijden , dan zal er snel een chopper in onze garage staan . Haar voorkeur gaat in het bijzonder naar een Honda Shadow . Ik geloof dat Seabiker er ooit ene te koop heeft gehad ? Mooie verzorgde machine met weinig kilometers en een aanvaardbare prijs . Spijtig , ze heeft niet toegehapt .
Ik zal al blij zijn als mijn Mitje mee durft rijden. Zelf achter het stuur, dat zal nooit gebeuren. Zelfs met de auto beperkt ze zich tot wat winkelen in de buurt, en verder heeft ze een echte "station wagon" : ze rijdt om te gaan werken met de auto naar het station !
Maar er is hoop. Ze zou graag meegaan naar Schotland in mei (toertje ingericht door mijn dealer Rudax) . En zodra het wat beter weer is, gaan we in de buurt wat ritjes doen om te 'oefenen'. Heeft er soms iemand van de vrouwen een oude motorbroek, of kan ze misschien van iemand een broek lenen om eens te proberen. Ze zou het zonde vinden om een pak te kopen om daarna nooit te gebruiken. De vest van mijn zoon past, maar de broek is natuurlijk veel te smal (ventje van zestien jaar).
En wat dat betreft, heeft ze wat Schotse neigingen. Dat heb ik een beetje uitgebuit door de hotels onderweg te reserveren voor TWEE personen om wat druk op de ketel te zetten. @Rita (van dartagnan), doe eens een pronostiek ! Gaat ze mee of gaat ze niet mee ?
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
hoi iedereen ,
ik ben fazerke ( marianne ) ,vrouwke van FJRAlain,
in 2001 ben ik begonnen met ne suzuki gs 500 en 1 jaartje
later overgestapt naar Yamaha - fazer 600.
Ook Arthur zijn vrouwke rijdt met ne fazer 600.
Groetjes, Fazerke
Ik dacht dat de vrouw (vriendin?) van ARTHUR ook op Fazer reed ...
ben niet zeker, maar tijdens de rit van 25 april dacht ik dat ze er toch bij was op haar Fazer.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
nu nog vriendin.......in september(17de) vrouw...ja dat klopt ze heeft een fazer 600.
schoon foto's ik heb er enkele van haar met enkel een geel fluo vestje aan maar die hou ik voor mezelf
sorry jongens
Als je het mij vraagt, is het met een oranje fluovestje ook niet mis Tijdens mijn ongeval van 29/11/04 had ik ook een aan, maar de man die me aanreed had mij ook niet gezien Mijn vaststelling is dat vele chauffeurs toch nog blind zijn. Was het een vrouw, zou hij dat dan wel gezien hebben
Mijn vrouwtje heet Kathleen en rijdt inderdaad op onze FJR. U leest goed, 'ONZE' FJR.
In afwachting van 'hopelijk ooit' een tweede motorfiets, delen wij de FJR.
@ FjBart
Bart & Kathleen,
Misschien hebben jullie wel interesse in mijn Diversion 900 die te koop is. Zwarte kleur, (zeer) goede staat, Bj. 1995, 50.000km, met topcase Givi (2 helmen) en stoffen zijtassen.
De lokroep van de okkasie FJR was me te groot, anders reed ik nog Diversion.
Heb je interesse, neem gerust vrijblijvend contact.
058/51.68.71
Al?? Kathleen,
deze kans mag je nie laten liggen h?, zo kan je ook tesamen maar toch apart naar de club komen!! We gaan ons toch nie laten doen door da mannenvolk zeker!! Zo kan onze lijst weer wat aangevuld worden.
groeten,
Marianne
Bart & Kathleen,
Misschien hebben jullie wel interesse in mijn Diversion 900 die te koop is. Zwarte kleur, (zeer) goede staat, Bj. 1995, 50.000km, met topcase Givi (2 helmen) en stoffen zijtassen.
De lokroep van de okkasie FJR was me te groot, anders reed ik nog Diversion.
Heb je interesse, neem gerust vrijblijvend contact.
058/51.68.71
Groetjes
Willy[/quote]
Bedankt voor het aanbod, maar zoals ik reeds gezegd heb, zal het nog niet voor de eerste jaren zijn. Wij hebben jammer genoeg geen ezeltje dat geld sch...
We zouden ne keer de lotto moeten winnen.
Voorlopig delen we dus nog onze FJR.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Hoi allemaal,
Mijn eegaatje is iets te klein en te licht(volgens haar) om met de fjr te rijden. Maar om het rijtje verder te vullen, ons Sonja rijdt met een Yamaha SZR 660. Een type dat niet echt veel te zien is maar ideaal voor een vrouwmens. Handelbaar,licht, wendbaar en toch nog iets in de sloffen.
Groetjes kim