De personen met veel km's op hun teller mogen zich hier op deze topic melden Let wel op dit moet wel met dezelfde fjr zijn . Wij zijn nml op zoek naar een FJR1300 met +/- 200.000 km op de teller.
Er zou op latere datum een onderzoek gedaan worden hoeveel km een fjr 1300 wel aankan .
een goeie 15000 per jaar nu ongeveer 20000 op de teller (fjr is wel defect nu ) rij voorlopig met een motor op 4 wielen (smart) in motoren en toerisme staat er enen die met een wereldreis bezig is voor het moment dus die is volgens mij goed op weg... www.larbuisson.com (link werkt voor het moment wel niet merk ik
groeten
Ik was er zeker van dat u de meeste km's op de teller had
dus +/- 50 000 km . Dat zal nog lang wachten zijn op onderzoek.
Op de mijne zullen ze nog langer moeten wachten ,tegen dan lopen er hier al achterkleinkinderen van mij.
Oeps,
Ja ik rij niet met een FJR en heb nog maar 8000km dus ik hoor er ook niet bij.
Tussen haakjes wat die achterkleinkindjes betreft daarvoor moet ge nog nie naar mij kijken.
doei
momenteel heb ik 61510km op de teller staan maar dat is bijlange geen 200.000km ik ben benieuwd naar andere vrienden die iets langer met het zelfde machien blijven rijden.Mischien rijst de vraag op ,welke formule op langere termijn het voordeligste is om de FJR te vervangen?]groeten aan iedereen Jacky
fjrgirl schreef:..................................... Wij zijn nml op zoek naar een FJR1300 met +/- 200.000 km op de teller.
.........................................................
Groetjes fjrgirl
ff een oude topic terughalen
Die 200K heb ik nog niet, maar in ieder geval halverwege
CU Ruud
Groeten Ruud WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.