kop op man, tis allemaal erg mo troost je, het kon nog erger, je familie heeft je nog in hun midden, er komt een einde aan alle lijden( hopelijk zo snel mogelijk )
Door omstandigheden heb ik jammer genoeg deze topic terug onder de rubriek Algemeen geplaatst.
@ Trukker-FJR,
Wij wensen u heel veel sterkte toe, zie eens wanneer je met je vrouwtje eens een weekendje in ons clubhuis kan vertoeven, wij zullen u eens flink verwennen u bent onze invit?! laat vlug maar iets horen dan regelen wij 't ??n en 't ander.
Veel sterkte,
Vera & Francis & gans het FJRijders bestuur.
Ook van hieruit een spoedig herstel toegewenst zonder meer complicaties.
Als je het aanbod van Francis en Vera aanneemt laat het hier weten, kunnen we misschien enkelen eens binnenspringen.
dat zijn slechte berichten zo, maar kop op
aan het eind zal het allemaal goed gaan komen en dan gaan we jou weer op een motor zien rijden
sterkte met het komende herstel en als je op de uitnodiging van seabiker en fjrgirl ingaat, geniet er dan van en misschien ontmoeten we elkaar daar dan weer
Beste Johnny,
als je dit allemaal moet ondergaan zou je voor minder al eens de moed verliezen... Maar wij kunnen vanuit St-Niklaas U misschien een hart onder de riem steken en U een spoedig herstel toe te wensen. Wij hopen dat je snel weer beter mag worden . En vergeet niet... na regen komt zonneschijn... ook al blijven die regenvlagen soms lang duren.
Vele groeten ,
Alain , Marianne en Yves.
Johnny,
Komaan he maat, nu vooral de moed niet opgeven en terug vechten. Zoals ik je al zei mag het zolang regenen als het wil, eens schijnt de zon weer en daar moet je naar uitkijken en je aan optrekken. De dokters hebben nu alles mooi gezet en nu kan de genezing en de revalidatie beginnen.
Ik wil je ook nog deze raad meegeven: neem, nu het wat minder gaat, aub geen beslissingen, zoals de FJR verkopen, want ik ben er zeker van dat je daar later spijt zal van krijgen.
Ik bel eerstdaags nog wel eens of we komen eens tot bij u
Groeten
Lieve en Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Zoals de meeste hier al gezegd hebben wens ik je ook een goede en volledige revalidatie periode toe he maatje.
Laat in ieder geval zeker de moed niet zakken, je bent een sterk persoon die heel wat kan verteren want dat heb je in het verleden al wel bewezen en wij weten ook dat dit nu een zware dobber is voor je om het te verwerken maar toch zijn we er zeker van dat je je eigen hier ook zal doorwringen omdat we je ondertussen al wel kennen als een doorzetter die pijn en smart weet opzij te zetten voor dingen die jij nog wil realiseren.
En wat betreft de invitatie van Francis & Vera, sla die zeker niet af want dat is al 30 tot 40 % gewonnen in je revalidatie
Veel sterkte en tot hoors,
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Nu ik hier wat meer tijd heb om het forum en de site te bezoeken moet ik nu dit lezen ewel jong ge heb ook nie veel geen geluk op dit moment maar net zoals al de anderen al schreven kan ik u enkel veel sterkte toewensen
wat die verkoop betreft NIET DOEN als ik u een tip kan/ mag geven:
even contact opnemen met uw verzekeraar en tijdelijk uw verzekering(moto) laten stopzetten, (een nieuw contract is zo gemaakt ) kan u al enkele eurootjes besparen