FJR1300 meets FJR1300 - 23-24 & 25 september 2005

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

seabiker

Bericht door seabiker »

renaud schreef:Even een kleine mededeling aan de 'Webmaster'!
De website http://www.fjrmeetsfjr.com/ is enkel te lezen door gebruikers van I.E., gebruikers die Mozilla, het populair Firefox, en Opera kunnen deze webbie niet raadplegen en krijgen enkel het overigens prachtige opstartscherm te zien...maar zonder de links naar de eigenlijke info....
Misschien is het wel opportuun dit aan te passen daar deze 'browsers' bij veel buitenlandse gebruikers en ondergetekende, de voorkeur genieten gezien de beveiligingslekken bij I.E (Microsofts Internet Explorer)...en deze blaaderaars zijn trouwens een h??l stuk sneller...

Btw: Firefox & Opera zijn trouwens de FJR's van alle 'Browsers'.
Nota: dit is g??n kritiek h?, maar een opbouwende ondersteuning voor de webmaster!

Keep up the good works!
Groeten aan allen... :)
Renaud
Hallo FJR driver,

Wij werken eraan om dit ook voor mozilla, firefox, opera gebruikers zichtbaar te maken.
FJRboy-dirk

Bericht door FJRboy-dirk »

@ junior,

ik deel jou standpunt volledig en :idea: vind dat het inschrijvingsgeld beter zou opgesplitst worden per activiteit.

Dan kan je zelf beslissen aan wat je kan/wil deelnemen.

Maar daar beslist natuurlijk "het bestuur" over :roll:
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo,

Opzet van FJR 1300 meets FJR1300 is dat het ganse weekend (compleet) dient geboekt te worden, net zoals in de buitenlandse meetings. Het is immers de bedoeling om een weekendje 'uit' te organiseren met alles erop en aan, om nieuwe mensen (ook FJR eigenaars) te leren kennen. Het lijkt mij niet mogelijk om gedurende ??n enkele rit veel mensen te leren kennen en ervaringen uit te wisselen, dit gebeurt sowiezo na de ritten. (bv. gedurende een feestmaal)

Wat betreft de inschrijvingsprijs, wij organiseren een volledig programma met vele voordelen voor de deelnemers, goede maaltijden etc...
Een prijsvergelijk maken met andere organisaties is uit den boze gezien je geen appels met peren kan vergelijken. Indien je goed kijkt zijn alle maaltijden, dranken gedurende de maaltijd, 10 drankbonnetjes voor achteraf, lunch op zaterdagmiddag met drank, roadbooks, souvenir, party, animaties, bewaakte parking, shuttledienst etc... te veel om op te noemen allemaal inbegrepen. Wij opteerden voor ??n all-in prijs teneinde de deelnemers niet voor schut te zetten met verborgen toeslagen etc...

Om dan toch het vergelijk met de rit van ' Motoren & Toerisme' te maken,
half pension = eten 's avonds + onbijt, geen middagmaal, geen dranken, geen party, geen animatie, geen bewaakte parking, geen souvenir, etc....

Laat ons over ??n ding heel duidelijk zijn: wij geven de mogelijkheid aan iedere FJR1300 eigenaar om deel te nemen aan de meeting, op de speciale FJR1300 meets FJR1300 site geven we tal van accommodaties in alle prijsklassen die bediend worden met de gratis shuttleservice, iedereen is vrij om te kiezen, wij verbieden niemand om terug naar huis te rijden maar indien men deelneemt blijft de motor op de bewaakte parking!
FJRboy-dirk

seabiker schreef:Hallo,

Opzet van FJR 1300 meets FJR1300 is dat het ganse weekend (compleet) dient geboekt te worden, net zoals in de buitenlandse meetings. ....!

Sorry Francis,

hier moet ik je toch tegenspreken:

- als je de inschrijving van de 1000 Kurven Tour bekijkt kan je ook enkel de rit mee doen

- als je de Austria Tour bekijkt ook hier kon je inschrijven per activiteit
seabiker

Bericht door seabiker »

@ Dirk,

Inderdaad, wat de 1000 kurven betreft is het zo dat er apart kan ingeschreven worden.

Wat Austria tour betreft zijn de ritten inderdaad afzonderlijk te kiezen, evenwel dient er hier rekening gehouden te worden met het feit dat de deelnemers toch vooraf volledig moeten ingeschreven zijn voor het weekend!

Auvergne & Charente werken ook met all-in formule.

Wat FJR1300 meets FJR1300 betreft, wij geven de vrije keuze aan de deelnemers om de rit van zowel zaterdag en/of zondag wel of niet mee te rijden maar ze dienen wel ingeschreven te zijn voor het weekend.
Wij vragen ook geen supplementen voor wel of niet meedoen aan de ritten, wij werken all-in teneinde een vaste prijs te garanderen.
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Het is niet makkelijk om voor iedereen goed te doen maar ik zal er ook niet bij zijn.
Als ik het goed begrijp kan ik niet effe langskomen die zaterdag en deelnemen aan de rit en daarna terug naar huis met de motor?
:cry:

Ik denk dat je veel dagjes-mensen (met motor) zal afschrikken. :?

Ik begrijp best voor wat hoort wat, maar niet iedereen wil zich een volledig weekend binden.

Of zit ik hier fout?

Groejes,

den R1 zot
Afbeelding
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo,

Je kunt inderdaad niet voor iedereen goed doen, jammer maar FJR1300 meets FJR1300 is juist een weekendgebeuren ( iets speciaals!). Er worden anders nog ??ndagsritten ingericht waar de dagjes-mensen (met motor) wel aanwezig kunnen zijn.
FJRboy-dirk

Hoi FJRijders,

laten we vooral niet iemand z'n rekening maken :!:

Ieder maakt voor zich uit wat hij spendeerd aan om het even wat.

Zelf heb ik mijn mening en vragen over het "FJRmeetsFJR" treffen gesteld in ons Forum en de antwoorden van de inrichters gelezen.

Hieruit besluit ik alvast voor mezelf dat ik niet zal deelnemen :cry:
, al vind ik het idee zeer goed maar de prakische kant minder.

Alvast veel succes :wink:
neeke
75 cc
75 cc

Bericht door neeke »

Voila, wij zijn ingeschreven.

neeke
Panoramix

Bericht door Panoramix »

Ja het ziet er goed uit :)
Ik zal ons zo vlug als mogelijk inschrijven ... ik moet eerst nog een hotel boeken

Tot ziens dus :D
slurf
Clublid
Clublid

Bericht door slurf »

Alle, wij zijn ook ingeschreven :lol: en het hotel is ook al geboekt :!: .
groetjes Slurf(ke)
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

@ FJRijders :wink:

Laat de inschrijvingen maar komen hoor, ge moet zeker niet wachten tot de laatste moment want hoe eerder dat ge ingeschreven bent des te veiliger zal je je voelen dat je erbij zal kunnen zijn :thumbleft:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Spitfire
Clublid
Clublid

Bericht door Spitfire »

Miljaaarde, Miljaaarde. :twisted: :twisted:

Kan er spijtig genoeg niet bij zijn. :cry: :cry:
Vrouwke heeft een weekend geboekt ergens in Holland. :shock:
Maak maar veel foto's voor op het forum dan kan ik er achteraf ook
nog iets van meepikken :!:

HAVE FUN BOYS & GIRLS :D :D :D

Groeten.

Spitfire.
Afbeelding
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Mr.Bubble

Bericht door Mr.Bubble »

Hoi Spitfire,

Wat ga je daar doen in Holland, daar zal geen mens thuis zijn.
De helft van Nederland zal bij ons zitten.

We hebben zelfs al en paar Nederlanders als tourguide.
Spitfire
Clublid
Clublid

Bericht door Spitfire »

Mr.Bubble,

T'is in een soort van bungalowpark in Zeeuws-Vlaanderen heb ik net gehoord. Ik zou natuurlijk liever in Oostduinkerke vertoeven dat weekend.
Maar het vrouwtje is niet echt motominded. Mijn volgende uitdaging is haar eens meekrijgen naar La Peniche dan komt daar mischien wel verandering in. :lol: :lol:
Kzal zeker wel ne keer aan ulle denken :!: :!:

Groeten.

Spitfire.
Afbeelding
@ FJR
125 cc
125 cc

Bericht door @ FJR »

@ Spitfire,

vanuit Zeeuws-Vlaanderen gewoon de kustlijn volgen en je komt zo maar ( per ongeluk ) uit bij FJRmeetsFJR :wink:

neem uw vrouwtje maar eens mee naar de Peniche en overtuig haar dat het weekend in Belgi? zoveel meer heeft

succes :!:
met FJRiendelijke groet,
Edwin
Spitfire
Clublid
Clublid

Bericht door Spitfire »

Mannen,

Da is ne goeien tip :idea:
Zal ik zeker eens proberen :D :D
Bedankt.

Groeten.

Spitfire.
Afbeelding
junior
125 cc
125 cc

Bericht door junior »

sorry maar ik haak denkelijk af, 250 euro voor een weekend( voor driver en duo) vind ik persoonlijk te veel, ik word geen lid van FJR om te eten..
ik dacht dat FJR meets FJR tot een massatreffen op FJR moest uitgroeien..
Persoonlijk begrijp ik dat oa die bewaking van de moto's geld kost maar ik denk dat de meeste belgische deelnemers dit niet van doen hebben.

Toevallige gegadigden komen niet om te eten maar komen bvb ??n rit meerijden om onze mensen en club te leren kennen.

Trouwens wat betreft die motostalling, als ik met de moto kom laat ik die daar niet staan. Of word ik dan nog verplicht om te logeren ook?

Waarom voorziet de organisatie niet de mogelijkheid tot enkel deelname aan de rit(ten)?
Op hoeveel treffens kan men s' avonds niet eten? Maar weigert men je deelname aan de rit omdat je niet blijft eten???

Dat je voor de buitenlanders evt een all in voorziet ok, maar voor wie oa in W-Vl woont vind ik het toch raar dat ik aldaar gans weekend "moet" blijven.

:cry: :cry: :cry:
Gast

Bericht door Gast »

Ik geef fjr boy & die junior gelijk.
Ik had al enige tijd interesse in deze organisatie om jullie eens te leren kennen. Maar ik denk dat dit slecht weggelegd is voor een bepaalde klasse.
Ik kan dit als gewone man niet.
Motorrijders leren elkaar toch het best kennen tijdens een ritje en niet tijdens etentjes, hiervoor zijn gastronomische restaurants en wijngildes beter geschikt.
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

FJR meets FJR is in de eerste plaats opgezet als internationale meeting.
Dat is het uitgangspunt van waaruit gestart is. Nu is het voor buitenlandse gasten niet aantrekkelijk om 1dag,1rit te organiseren, dat spreekt vanzelf, daarom is FJRmeetsFJR opgezet als "all in".
FJRmeetsFJR is niet de enigste gelegenheid om aan een activiteit deel te nemen, er zijn bij wijze van spreke nog 27 andere mogelijkheden.
FJRmeetsFJR wordt maar 1 keer per jaar, nu dit jaar opgezet bij ons, volgend jaar zal het ergens anders zijn, door andere FJRclubs, allemaal vanuit datzelfde internationale karakter.

FJRmeetsFJR is niet te vergelijken met andere FJRijders activiteiten, je kan geen appelen met peren vergelijken. Niemand is verplicht om deel te nemen, niemand moet daarover verantwoording komen afleggen, laten we daar duidelijk over zijn. De voorwaarde "motoren blijven op de bewaakte parking" komt niet van onszelf, maar is ons opgelegd door de stad Koksijde, om reden van veiligheid. Het is niet verantwoord dat er een heel weekend een groot aantal motoren rondrijden, op elk uur van de dag. Daarom hebben we de shuttle-dienst in het leven geroepen, 2 mini-vans die 72uur ter beschikking staan, en iedereen van hotel naar De Witte Burg brengen, na een simpel telefoontje. All in.

Het is geen geheim als we zeggen dat FJRmeetsFJR geld in de clubkas kan brengen. De bestemming van die gelden, daar is nog niet in concreto over nagedacht, maar in grote lijnen staat dat al vast : de FJRijders.

Mogelijkheden legio : motoropleiding ? uitrusting ? FJRweekend ?gezinsuitstap ? noem maar op .... als de clubkas daarin tussen komt, komen deze mogelijkheden ineens allemaal dichterbij voor iedereen.
gast schreef:Ik kan dit als gewone man niet.
En zo is de cirkel ongeveer terug rond ...
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Gesloten