FJR1300 meets FJR1300 - 23-24 & 25 september 2005

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

groot gelijk francis
seabiker

Bericht door seabiker »

FJRboy-dirk schreef:@ Webmaster,

er zullen/zijn ook FJRijders ontgoocheld in het bestuur, zoals ik,
maar das positief dan ben je niet alleen :D
waarom ben jij ontgoocheld in het bestuur?
erik
125 cc
125 cc

Bericht door erik »

Maar Francis , jij zegt :

[color=red]Iedereen mag zijn mening kwijt, geen probleem, iedereen beslist voor zichzelf om te komen of niet te komen, ook geen probleem maar daarom moet men de organisatie nog niet aanvallen[/color]

Het is uiteindelijk wel de organisatie ( lees bestuur ) die deze fantastische internationale FJR-meeting heeft georganiseerd .
Bij de kleinste ( hoe goed ook bedoelde ) opmerking val je dan toch ( ongewild ) het bestuur aan ? Of niet ?
Je moet toch toegeven dat dit wel erg gevoelig ligt !
Sommige eerlijke forumleden ( en geen misnoegde , verzuurde GASTEN )
geven enkel maar hun mening en willen het bestuur helemaal niet aanvallen!! Maar je komt uiteraard , willens nillens in het vaarwater van het bestuur .

Steunende groetjes ,

Erik
Mr.Bubble

Bericht door Mr.Bubble »

Hello seabiker,

Dat je ontgoocheld en kwaad bent kan ik naar gezien de omstandigheden zeer goed begrijpen.
E?n ding moet je weten, wij gaan ermee door en staan als een rots achter de beslissing van het bestuur.

Wij kunnen zeggen recht uit het hart dat onze bedoelingen meer dan positief zijn voor het veredere bestaan van onze club en zijn er dan ook zeker van dat de resutaten ooit wel zullen uitwijzen dat onze bedoelingen gegrond waren.

WIJ ZULLEN DOORGAAN :!: :!: :!:
seabiker

Bericht door seabiker »

erik schreef:Maar Francis , jij zegt :

[color=red]Iedereen mag zijn mening kwijt, geen probleem, iedereen beslist voor zichzelf om te komen of niet te komen, ook geen probleem maar daarom moet men de organisatie nog niet aanvallen[/color]

Het is uiteindelijk wel de organisatie ( lees bestuur ) die deze fantastische internationale FJR-meeting heeft georganiseerd .
Bij de kleinste ( hoe goed ook bedoelde ) opmerking val je dan toch ( ongewild ) het bestuur aan ? Of niet ?
Je moet toch toegeven dat dit wel erg gevoelig ligt !
Sommige eerlijke forumleden ( en geen misnoegde , verzuurde GASTEN )
geven enkel maar hun mening en willen het bestuur helemaal niet aanvallen!! Maar je komt uiteraard , willens nillens in het vaarwater van het bestuur .

Steunende groetjes ,

Erik
@ Erik,

het is niet zo dat je bij de kleinste opmerking het bestuur aanvalt. Moet ik werkelijk alle PM op het forum plaatsen?
indien men spreekt van een 'elite clubje' heeft dit iets opbouwend te maken met FJR1300 meets FJR1300?

Indien men een reply heeft en het bericht nadien gaat zeggen (als gast)
dat je wel gelijk zou hebben.......waar gaan we dan naar toe?
dan vraag ik mij af of die 'eerlijke forumleden' (waarvan we de IP toch traceren) enkel de bedoeling hebben om een opmerking te maken of is het maar het kwijtgeraken van hun frustratie????
@ FJR
125 cc
125 cc

Bericht door @ FJR »

aan een ieder

het geven van kritiek of het geven van advies is moeilijk in zulke zaken. men weet niet altijd de uitgangspunten, de moeilijkheden die onderweg overwonnen moeten worden, en alle andere zaken die tijdens de voorbereiding van zo'n groots evenement de revue passeren.
dit geheel vormt dan uiteindelijk het evenement zoals het nu gepland staat.
hierin is men naar mijn idee wel altijd duidelijk geweest dat het een volledig weekend met verzorging betrof, en niet eendaagse toertjes.

wanneer men dit uiteindelijke plan niet zo goed vind omdat men eigen ideeen heeft of had over de invulling van zo'n weekend, dat kan gebeuren. had de opbouwende punten dan ook toen verteld en niet nu pas achteraf heel hard er tegen aan schoppen dat dit niet het goede idee is.

dit evenement wordt georganiseerd door een aantal vrijwilligers die hier heel veel tijd en energie insteken, en om nu deze personen, op zo'n manier door maar een paar mensen, te laten vallen staat niet netjes. men moet juist blij zijn met deze mensen.

deze club is er voor en door de mensen waarbij het bestuur een aantal kleine lijnen uitzet, een paar ritten organiseert en waar vooral vrijheid blijheid heerst. wil je meedoen met iets uitstekend, wil je dit niet is dat ook goed.

dit houd ook in dat als jezelf iets wil organiseren je daar geheel vrij in bent, dan kun je je eigen ideeen daarin kwijt en organiseer dit dan en wie weet wat voor respons er komt van de andere leden.heb je daarbij hulp nodig dan zal dat vanzelf wel gegeven kunnen worden.
dus aan degene die zich geroepen voelt, kom maar op!
wie weet wat voor een mooi en druk FJRjaar het kan worden op deze manier.

spouw niet onnodige en kwetsende kritieken, maar geef opbouwend advies zodat, als dit van meer kanten komt, het een volgende keer gebruikt kan worden.
ben je teleurgesteld, jammer dat zijn we allemaal wel eens. schrijf er op een normale manier over en wie weet wat er allemaal mee gedaan kan worden. maar reageer jouw teleurstelling niet af op mensen die alleen maar (vrijwillig) bezig zijn een een mooi evenement te organiseren.

aan de organisatie: ga vooral zo door met het goede werk, er zal een mooi weekend kunnen ontstaan en met elkaar zullen we dat toch moeten maken. laat je niet weerhouden door een paar mensen die heel snel iets op een forum kunnen schrijven maar waar je daarna nooit meer iets van verneemt. kunnen ze het anders moeten ze het vooral zelf doen.

iedereen sterkte met met het nemen van de voor hem of haar juiste beslissing om wel of niet deel te nemen aan dit evenement, maar wat die beslissing ook is, die zal altijd gerespecteerd worden.
met FJRiendelijke groet,
Edwin
erik
125 cc
125 cc

Bericht door erik »

@ Francis ,

Jij zal wel weten waarover je spreekt , daar twijfel ik geen moment aan hoor !
Wij zien en lezen waarschijnlijk niet alles en dat hoeft echt niet !
Ik wou enkel maar zeggen dat er ook eerlijke gemeende reacties zullen zijn .
Hou je haaks Francis , dit minicrisisje kunnen jullie echt wel de baas ,

Erik
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Mannekes, mannekes,

Laat het hier aub niet uit de hand lopen.
Ik denk dat we tot nu toe zeker niet kunnen klagen over ons bestuur. Ze zijn tot op heden al hun beloftes nagekomen, en ik geloof het bestuur als ze zeggen dat 'fjrmeetsfjr' elke eurocent waard zal zijn.
We zijn tot nu toe te veel verwend geworden denk ik. Alles was tot nu toe gratis, of toch zo goed als. (en dan horen we natuurlijk niemand klagen)We moeten met z'n allen begrip opbrengen voor het feit dat 'fjrmeetsfjr' een organisatie is die na afloop enkel de club ten goede zal komen.
Er is niemand verplicht om deel te nemen.
Ik begrijp de teleurstelling van sommigen wel, maar jullie moeten er ook mee rekening houden dat een dergelijke organisatie geen rekening kan houden met alle wensen van individuele deelnemers. Er wordt een totaalconcept voorgesteld en dit is nu ??nmaal te nemen of te laten. Iedereen is vrij om met het bestuur te onderhandelen over eventuele kleine afwijkingen. Het bestuur heeft altijd opengestaan voor opmerkingen en werd altijd bereid gevonden om samen naar een oplossing te zoeken.
Dit is tenminste mijn ervaring.

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Pakske
75 cc
75 cc

Bericht door Pakske »

.... en dan nu voor de mensen die wel content zijn over FJR meets FJR :thumbup:
Vorig jaar in Auvergne zaten we allemaal in hetzelfde hotel wat bij de inschrijving automatisch inbegrepen was. Nu we zelf voor ons verblijf moeten zorgen, stel ik mij de vraag of het niet leuk zou zijn om in een groep of groepjes een hotelreservatie te maken ? Het is toch altijd leuker, al zal het alleen maar bij het ontbijt zijn, om onder leden te samen te zijn.
Bij de fransen (www.etlamarmotte.net) hebben ze al een volledig hotel afgehuurd of toch bijna ! Dus waarom wij niet :?:
Zijn er al :idea: of is dit al naast het forum geregeld :?:

@Francis, jij als hoteluitbater en klare kijk op de zaken, kan jij iets in de aanbieding zetten ?

Groeten
Pakske
Ronny H
50 cc
50 cc

Bericht door Ronny H »

hallo seabiker, laat het niet aan je hart komen. De meeste weten dat jij er je hart en ziel in legt om voor iedereen goed te doen. Voor wat is al dat
discussieren nodig, als het niet past voor bepaalde personen is het zoals er al iemand zei elk doet wat hij wil. Er wordt iets voorgesteld en dan doet ieder wat hij wil toch? sterkte aan gans het bestuur en doe zo voort groetjes

Ronny H
koekenbakker
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door koekenbakker »

voila zie,

iemand van naast het" bestuur" die ook al initatief neemt voor fjr meets fjr dat zien we graag en komt enkel maar ten goede van het evenement op zich :thumbleft:
mensen ga daar op in, zo word het weekend nog leuker :)
Saluu De Bakker

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Pakske schreef:.... en dan nu voor de mensen die wel content zijn over FJR meets FJR :thumbup:
Vorig jaar in Auvergne zaten we allemaal in hetzelfde hotel wat bij de inschrijving automatisch inbegrepen was. Nu we zelf voor ons verblijf moeten zorgen, stel ik mij de vraag of het niet leuk zou zijn om in een groep of groepjes een hotelreservatie te maken ? Het is toch altijd leuker, al zal het alleen maar bij het ontbijt zijn, om onder leden te samen te zijn.

Groeten Pakske
Perfect idee Patrick. Enne, dat zinnetje van jou wilde ik op deze topic er ff bovenuit halen. Voor de mensen achter de schermen :lol: .

Ik had wederom graag met jouw/jullie aan dezelfde ontbijttafel gezeten zoals in "La douce France". Maar aangezien ik mij bezig gehouden heb met overnachting regelen, inschrijvingsformulieren faxen en geld overmaken is jouw initiatief voor mij te laat :( . Ik heb al gereserveerd.
{jij (te) snel met autocom aanschaf, ik (te) snel met reserveren :wink: :D }

CU
PC800
1300 cc
1300 cc

Bericht door PC800 »

Sorry, sorry, sorry.
Uitgerekend in dit topic vergeet ik in te loggen.
Dus die gast hierboven was ikke :D

CU
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Pumpel

Bericht door Pumpel »

aan het bestuur,

Een dikke chapeau voor jullie inzet en organisatie van jullie FJRmeetsFJR.Dit zal naar mijn inziens een geslaagde meeting worden!!

aan iedereen,

FJR meets FJR is volgens mijn idee een samenkomst van FJR rijders en geen gewoon treffen zoals je her en der vind.Het is vergelijkbaar met De Harley Davidson meetings(vorig jaar in Leopoldsburg).
Jullie mogen dit evenement dan ook niet vergelijken met een treffen.Men vergelijkt toch ook geen appels met peren!!!

125 ? neertellen voor zo'n meeting vind IK PERSOONLIJK niet te veel.Elk beheert zijn eigen beurs.Aan iedereen om zelf te beslissen om deel te nemen of niet!?

Wat mij opvalt op deze topic is,dat er niemand de vraag stelt wat ze voor hun geld zullen krijgen.Mij maak je niet wijs dat dit enkel voor het eten is!Ik denk dat het bestuur nog het een en ander achterhoud om het een beetje spannend te houden!

Ik zie hier heel veel positieve reacties.Hier en daar ook een negatieve.
Die negatieve gaan steeds maar over die 125?.Als dit echt te duur is,is dit nog geen reden om zo op de kap te zitten van het bestuur!Die mensen doen ook maar hun best!

Sorry dat ik dit hier neerschrijf als niet FJR rijder.Ik wil mij dus ook niet moeien met deze zaak maar wou toch even mijn gedacht kwijt.
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

@pakske

Uit goed ingelichte bron weet ik dat, als je inschrijft in Hotel ' Beau site ' dat je daar waarschijnlijk nog andere FJRijders gaat treffen...

:wink:
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

hey de mannen camping vissershuis mag ik daar met mijn
mobilhome staan
groetjes johnny
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Jo demannen,

Het voorstel van pakske lijkt me wel leuk, samen ontbijten met andere leden van ons clubke. Dan kunnen we deze ook wel eens beter leren kennen. :D :D
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
seabiker

Bericht door seabiker »

trukker-fjr1300 schreef:hey de mannen camping vissershuis mag ik daar met mijn
mobilhome staan
groetjes johnny
natuurlijk maar probeer ook eens Amazone!
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

hey francis merci voor de reactie
op sommige campings moogt ge niet komen met mobilhme
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

:evil: gaat ge weer beginnen ja
he gastje jullie hebben hier precies plezier in om ruzie te stoken