FiJaRo schreef:....................... een N?B? groot-formaat roadbookholder gemonteerd op mijne FJR
@FiJaRo
Ziet er ook goed uit.
Kunnen meerdere A4-tjes los erin, of is het eerst plakken geblazen?
Wat is de totaalprijs N?B?-set voor op FJR?
Heb je nog een detailopname hoe de houders van de NeBe aan het stuur zijn bevestigd? Is dat op ??n van de bouten van de rem-handel-houder?
@ anderen
Iemand die op een FJR een roadbookhouder gebruikt die NIET met het stuur meedraait?
Groeten Ruud WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Prijs : EUR 142,50 + EUR 65 voor de bevestigingskit
Op de foto's is nochtans goed te zien hoe de armen van de roadbookholder met speciale bouten in het onderste gat van de handles passen. Let op de zilverkleurige staafjes die van achter de plexi box uitkomen. Monteert en demonteert op 2 minuten tijd.
De Chalmet is handig, niet moeten plakken. Lange levensduur van de folie waartussen de A4tjes moeten draaien ??? N?B? ook compleet waterdicht, en ook verlichtingset voor binnenin verkrijgbaar.
Op de eerste foto zie je trouwens ook hoe ik de regelaar van de handvatverwarming enigszins anders heb gemonteerd, dan normaal voorgeschreven door Yam. Op deze manier haal je nauwelijks je hand van het stuur om de verwarming bij te regelen. Bij Yam moet je je hand zeker 10-15cm verplaatsen om te kunnen bijregelen.
Het Verlangen zó groot ... vertrekken de enige optie ...
Hallo allemaal, ik ben Rob uit NBr. nabij Eindhoven. Ben lid van de FJ Club Nederland en beheer daar de sectie "Crazy".
Ik heb onderstaande routerol, is een bevestigingsset voor elke motor van te verkrijgen. Ik heb een uitvoering met verlichting erin. Geheel aluminium en makkelijk systeem waar wel 30 en meer a-4 tjes in kunnen.
Voordeel is dat het binnenwerk eruit kan zodat je makkelijk binnen (warm en droog) je route kan plaatsen. Tevens met het oog op diefstal erg makkelijk dat het binnenwerk eruit kan.
uuuh, ja, moet ik ff zoeken, maarre heb 2 gaten geboord in schetsplaten en draad in getapt, en zo gemonteerd......ze praten over 10 a4-tjes maar dat zijn er zeker meer, ik rij al jaren de 4-landenrit van EMAC en dat zijn echt wel meer blaadjes, die ik met plakband aan elkaar maak en dan met een simpel systeem op de rol zet.