FJR1300 meets FJR1300 - 23-24 & 25 september 2005

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

seabiker

Bericht door seabiker »

Stand na 3 weken inschrijven:

67 personen
40 FJR's
7 landen

WAAR BLIJVEN DE BELGISCHE INSCHRIJVINGEN????????????
seabiker

Bericht door seabiker »

seabiker schreef:Stand na 3 weken inschrijven:

67 personen
40 FJR's
7 landen

WAAR BLIJVEN DE BELGISCHE INSCHRIJVINGEN????????????
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

De mijne komt er zeker nog aan. Ik moet enkel nog opvang regelen voor de kinderen. Maar dat komt zeker in orde. Ik kom af met mijn vrouwtje.
Zijn er beperkingen betreffende het aantal inschrijvingen, of is er een uiterste datum van inschrijving ?

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
seabiker

Bericht door seabiker »

@ FJbaRt,

Er zijn +/- 100 motoren toegelaten met een maximum van 250 personen.
Een uiterste inschrijvingsdatum is er niet maar voor de organisatie is het wel een stuk gemakkelijker indien er vroeg geboekt wordt.
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Ik breng het zo snel mogelijk in orde.

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
seabiker

Bericht door seabiker »

71 personen
42 FJR'S
7 landen

:)
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Ik zag ergens in de rubriek algemeen dat er 145 ingeschreven leden zijn.
Zijn er daar zoveel bij die eigenlijk geen FJR hebben en dus niet durven komen ?
Komaan h? !
Elke club heeft minstens ??n keer per jaar op zijn minst een "teerfeest" of een andere jaarlijkse bijeenkomst.
Ik ken trouwens geen andere club, waar je gratis lid mag zijn.
Is ??n keer per jaar eens in je zakken zitten, waar je dan nog behoorlijk wat voor terugkrijgt, teveel misschien ?
De mensen van het bestuur werken zich buiten hun uren te pletter om voor ons van alles en nog wat te organizeren, groepsaankopen te doen met flinke kortingen, enz... enz,...
Ik denk dat die mensen flink teleurgesteld zijn. Nu er eindelijk een inernationaal evenement door hen wordt georganizeerd (en geloof maar dat dat enorm veel werk met zich meebrengt), blijkt er meer belangstelling te zijn van het buitenland dan van onze Belgskens zelf.
Als al die buitenlanders hier toekomen en ons groepje zien, gaan die denken dat er in Belgi? maar een halve voorschoot vol FJR's rijden, wees eens een beetje fier op uw land zeg ! ...en op UW club, de aangenaamste motorclub van de wereld !

Ik zou zeggen, zie dat je bij de honderd gelukkigen bent, en ... nummer 99 geeft een rondje ! (graptje, es nie woar w?h)
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
alano
125 cc
125 cc

Bericht door alano »

Betse Gobelijn,
Maar ' t moet ook te combineren zijn met de job h?!
Wij zouden ook liever van de partij zijn , maar door ons werk is dat niet
mogelijk .

Alain en Marianne
dartagnan
1300 cc
1300 cc

Bericht door dartagnan »

Hallo Leo (@Gobelijn),

Het heeft lang geduurd voor ik in de pen kroop om een reactie te sturen ivm het Fjrtreffen september 2005, maar ik heb gewacht tot ik genoeg reactie's hoorde van leden die wel willen maar niet kunnen meerijden. En na uw laatste mail vond ik de tijd rijp om te reageren.
Net zoals de reply van Alain; hij heeft 100% gelijk als hij het heeft over " de werkkonditie's laten het soms niet toe".
Niet iedereen heeft een job van "9 to 5" en niet iedereen heeft de mogelijkheid om extra dagen verlof te nemen. Er zijn nog steeds mensen die verplicht in ploegen werken (vroege, late, nacht, week-end ) en die kunnen dus niet aanwezig zijn vanaf vrijdag of zaterdag. En ik ben er zeker van dat een groot gedeelte van de leden in deze situatie zit. Ik ben er ook van overtuigd dat, moest er voor die werksukkelaars een ??ndaags evenement bij zijn, zoals het meerijden van een toerrit zaterdag en/of zondag,we meer ingeschreven leden zouden hebben.
Ik zag ergens in de rubriek algemeen dat er 145 ingeschreven leden zijn.
Zijn er daar zoveel bij die eigenlijk geen FJR hebben en dus niet durven komen ?
Ge ziet Leo, dat het niet is zoals jij schrijft, dat de leden niet durven komen. Ge moet eens verder kijken dan je neus lang is en beseffen dat niet iedereen in de mogelijkheid is om deel te nemen. Er zullen veel leden spijt hebben dat ze dit evenement moeten missen door beroepsomstandigheden, dus Leo, een beetje respect voor deze leden. Dat we moeten laten zien dat we fier zijn op onze Fjr-club en zijn bestuur, dat doen we en dat kun je merken aan het aantal inschrijvingen voor de openingsrit 10 april, gegeven op een zondag, voor de meesten onder ons een rustdag.
Ik wil met dit bericht geen nieuwe discussie op gang brengen, enkel mijn steun betuigen aan degene die er door hun werk jammer genoeg niet kunnen bij zijn.
Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Serge, 100% akkoord man, uitzonderingen zijn er altijd, en ik weet dat mijn pen nogal zwartwit is.
Maar je maakt mij niet wijs dat er 120 leden in dat geval zijn.
Groetjes, en ik zou zeggen "En Garde Dartagnan", ik strijd graag met gelijke wapens op een vriendschappelijke manier.

:wink:
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Gobelijn schreef:Serge, 100% akkoord man, uitzonderingen zijn er altijd, en ik weet dat mijn pen nogal zwartwit is.
Maar je maakt mij niet wijs dat er 120 leden in dat geval zijn.
Groetjes, en ik zou zeggen "En Garde Dartagnan", ik strijd graag met gelijke wapens op een vriendschappelijke manier.

:wink:
Deze discussie is al geweest.
Afbeelding
ROCO
75 cc
75 cc

Bericht door ROCO »

Graag waren wij er ook bijgeweest! Maar als je inderdaad in ploegen werkt en geen verlof toegestaan krijgt mag je het hele gebeuren wel vergeten ,en wees gerust de goesting voor FJR meets FJR is er wel!! :sad10: :sad10:
Groetjes uit Evergem
ROCO

LITTLE THINGS MAKE LIVE JUST PERFECT !
Ronny H
50 cc
50 cc

Bericht door Ronny H »

Voila, wij zijn ingeschreven.

Marleentje verlof is eindelijk goedgekeurd,van ik was het geen probleem,dus we zijn er ook bij
zijn er nog die logeren in het hotel Ter Yde???

Groetjes
Ronny H
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Mijn oprecht medeleven voor al diegene die niet kunnen omwille van werk- of andere omstandigeheden.
Om dit te compenseren zal ik er werk van maken om nog veel toertjes uit te stippelen in alle streken van het land. Alle hulp is welkom , tips over mooie paadjes, mooie zichten, interessante bezienswaardigheden...
Misschien kunnen we een soort toer-commit? oprichten onder toezicht van de verantwoordelijke van het bestuur.
Maar dit hoort eigenlijk onder een ander topic.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
Mr.Bubble

Bericht door Mr.Bubble »

Als ik goed kan tellen zijn er buiten het bestuur om toch reeds 26 Belgen ingeschreven voor onze happening.

Der kunnen der zeker nog een pak bij.

Wacht niet te lang nu er nog keuze is in slaapgelegenheden, als de buitenlanders blijven boeken aan dit tempo, zouden de slaapplaatsen
wel eens vlug kunnen bezet zijn.

't Zal dus voor de rappe zijn h? !! :protest:
seabiker

Bericht door seabiker »

73 personen
44 FJR'S
7 landen

seabiker

Bericht door seabiker »

75 personen
45 FJR'S
7 landen

Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

voila k'ben ook ingeschreven
goed nieuws gekregen van de dokter zal mijn linkerhand terug
redelijk goed kunnen gebruiken binnen een week of 6a7 mag ik
terug rijden en hopelijk terug gaan werken
spijtig voor 1 ste fjr rit dat gaat nog niet
groetjes johnny :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mr.Bubble

Bericht door Mr.Bubble »

Dat is goed nieuws Johnny, laat ons hopen dat alles verloopt zoals voorspelt.

Nog efkes op de tanden bijten en we zijn weer compleet, nu nog de revalidatie van Dirkske en de bende is weer volledig.

Groetjes
GTRichard
125 cc
125 cc
Contacteer:

Bericht door GTRichard »

Zo eindelijk onze inschrijving ook gedaan, dus nu

77 personen :D
46 FJR's

Groet FJRichard
Gesloten